De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Ewent EW3130 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Hetty 09-11-2016

Budget Multimedia Toetsenbord

Geschreven voor: Ewent EW3130

Het toetsenbord is voor een budget toetsenbord precies dat wat het belooft te zijn. Een multimedia budget toetsenbord. Het is gemaakt van licht materiaal, ziet er netjes uit. Alleen de stille toetsaanslag die het belooft, die mis ik toch. Het is eerder een rammelend toetsenbord ... Ook moet je de toetsen best ver induwen wil er contact worden gemaakt. En dat is niet altijd even soepeltjes. Maar niettemin, het is wel multimedia toetsenbord en alles werkt naar behoren. Dus ondanks die kleine minpuntjes ben ik een tevreden gebruiker. Ik heb dit toetsenbord nu een week ongeveer in gebruik. Op de lange duur kan ik dus niets zeggen. Vooralsnog ben ik tevreden, al zou ik wel liever een stillere toetsaanslag willen en een iets soepelere toetsaanslag. De prijs maakt dit echter wel weer goed.

Pluspunten

• Lage prijs

Minpunten

• Geen stille toetsaanslag