BakkerElkhuizen S-board 840 Compact Keyboard (US) - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de BakkerElkhuizen S-board 840 Compact Keyboard (US) op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Ruthazel 18-06-2010

Fijne touch, zeer compact, en door het kleine formaat makkelijk aan te passen aan de stand van mijn handen.
Ik typ nu razendsnel

Even wennen aan de speciale toetsen en instellingen maar bevalt helemaal.
Zeer tevreden.

avandalen 14-01-2010

De S-board 840 is een heel praktisch toetsenbord. In tegenstelling tot veel andere losse toetsenborden is het niet breder dan noodzakelijk en daardoor is de muis (rechts) veel beter bereikbaar. Over de ergonomie is echt nagedacht. Zo zijn de Shift toetsen nét iets breder dan normaal en zitten er handige compacte functietoetsen aan de bovenkant, zoals copy en paste. Omdat zich geen extra (numerieke) toetsen aan de rechterkant bevinden zit je recht (symmetrisch) vóór het toetsenbord. Optisch ziet het toetsenbord er prima uit zonder extra franje. Een nadeel is dat er geen draadloze versie beschikbaar is voor een laptop, nu zit je met een opgerolde kabel opgescheept. De toetsaanslag had iéts soepeler mogen zijn en de toetsen hadden ook geruislozer mogen zijn. Aan weerszijden van het toetsenbord bevinden zich twee extra USB poorten.