Logitech diNovo Edge, BE

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Logitech diNovo Edge, BE op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

4,5

Eduard232 10-04-2012
Geschreven voor: Logitech diNovo Edge, BE

Ik heb dit toetsenbord nu 2 weken en heb spijt van de aankoop. Het toetsenbord raak continue de verbinding kwijt met de PC, ondanks dat ik op 2 meter (!!!) afstand van de PC zit. Zéér irritant zodat ik vaak de nijging heb om het toetsenbord door de ramen te gooien. Geen aanrader dus, wel erg jammer want het toetsenbord voelt erg degelijk aan en typt erg goed. Het is daarom een erge teleurstelling dat hij steeds de verbinding kwijtraakt en dan maar weer aan en uit moet worden gezet om de verbinding opnieuw tot stand te brengen.
Blijkbaar is dit een blauwe maandag versie.

TOM2 15-04-2012

Probeer de ontvanger, de Bluetooth- stick, eens op een andere plaats in je computer. Bijvoorbeeld aan de voorkant i.p.v. aan de achterkant van je computer. Dat kan behoorlijk schelen in de 'ontvangst' van je toetsen bord. Ik heb helemaal geen last van een wegvallende verbinding, werkt perfect, ook op grotere afstanden, meer dan 5 meter... Ook een beetje experimenteren met een USB- verlengdraadje (plak de ontvanger onder je buroblad) kan misschien je probleem oplossen...

Wiebe 16-07-2008
Geschreven voor: Logitech diNovo Edge, BE

Zoals door de meesten ook opgemerkt: het is een plaatje van een toetsenbord. Prachtig gestyled. Maarrrr!! Ik heb het nu ca. een half jaar in gebruik en kom tot de conclusie dat (als wel met meer dingen) het ontwerp misschien een beetje te veel voorop heeft gestaan:
1. De controller voor het geluid die wordt bedient door er met je vinger overheen te glijden; vertoont autonoom gedrag. Om de haverklap knipperen de ledjes er van en verschuift de groene 'geluidbalk' in beeld. Erg irritant. Volgens Logitech is de sensor erg gevoelig en kunnen storingen optreden door bijvb. lampen op of boven het buro; GSM-telefoons andere IR apparatuur. Je krijgt dan het advies om de lampen rond je bureau te veranderen!!! Het moet niet gekker worden Logitech... Je koopt een toetsenbordje en kan vervolgens je kantoor gaan verbouwen,,,,
2. De controller op het toetsenbord die je ipv de muis kunt gebruiken is er inmiddels ook mee opgehouden.
3. Het toetsenbord is erg gevoelig voor mensen met van nature vettige vingers. Je toetsenbord zit dan continue vol met vette afdrukken. Fles spitritus en een doek paraat houden dus.