Rapoo E9270P

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Rapoo E9270P op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

czwaard 01-04-2015
Geschreven voor: Rapoo E9270P

Heerlijk toetsenbord. Makkelijk te hanteren en te bedienen. Lekker plat.
Het is zijn prijs zeker waard

czwaard 20-07-2015

Ik werk nu enkele maanden met dit toetsenbord en het is werkelijk een heerlijk ding. Ik zou echt niet weten wat een nadeel zou kunnen zijn van dit toetsenbord. Prijs misschien? Maar wat dat betreft willen we allemaal voor een dubbeltje op de eerste rij zitten, nietwaar? Kwaliteit mag betaald worden.

czwaard 20-07-2015

Het is nog steeds een heel fijn toetsenbord. Ik werk er nu enkele maanden mee en ik heb geen spijt van deze aankoop. Zeker een aanrader. Ik zit me rot te prakkizeren wat een nadeel zou kunnen zijn..........eh...nee, ik zou het niet weten.

Sebastiaan70 06-08-2014
Geschreven voor: Rapoo E9270P

Het is een fijn toetsenbord om mee te typen de speciale functies met aanraak vlak is ff wennen maar da gebeurt al snel vormgeving is een plus erg mooi