Cooler Master Gaming Devastator

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Cooler Master Gaming Devastator op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,7

Jesse Horstman 28-09-2016

Mooie lampjes en duidelijke letters

Het is een mooi toetsenbord met mooie blauwe lampjes en duidelijke letters. Het enige nadeel is dat het best veel geluid maakt tijdens het typen.

Pluspunten

• Waard voor z'n geld
  • Mooie lampjes
  • Duidelijke toetsen

Minpunten

• Maakt veel geluid bij typen

Stefan van der Galiën 24-01-2015

Goeie muis, degelijk toetsenbord. alleen muis vrij snel kapot. had de muis een paar dagen en toen deed de rechter muis klik het niet meer. Ik weet niet of je ook garantie hebt? ik heb de muis nu al een mooi tijdje maar er nooit bij stil gestaan dat je garantie kunt hebben. is dat zo bij MyCom?

Mike135 29-09-2014

Een prima toetsenbord met een mooi lampje. Hiervoor had ik de G15, maar die was toch echt aan vervanging toe. En meer dan 50,- wilde ik niet betalen. Dus dan kom je vrij snel op dit bord uit.

Een reden dat ik de G15 weg deed, was de rubber coating. Die is, na 10 jaar?, helemaal vies geworden. Helaas heeft de muis links en rechts grip vlakjes van, inderdaad, rubber. Binnen een week zit het eerste stof en vuiligheid er al aan en valt het bijna niet meer schoon te krijgen. Zonde.

De muis heeft een scrollwheel dat vrijwel de helft van de tijd de verkeerde kant op 'gelezen' wordt. Zeer lastig. Gelukkig heb ik mijn oude nog.

Het bord geeft alleen licht als je de scroll lock aan zet. Prima oplossing. Alleen dat is bij gebruik van Excel wel lastig. Ipv cellen verschuif je het gehele beeld. En zonder het licht is het toetsenbord vrijwel niet te lezen.

Kortom, voor €35,- een prima deal! Vooral omdat ik eigenlijk alleen uit was naar een fijn toetsenbord met snoer.

MAXaddictable 13-08-2014

het ziet er in het begi uit als een te goed pakket voor maar 35 euro en dat is het ook!
ik ben er later achter gekomen dat de meeste sets niet werken omdat er fouten in de software zitten ofzo.
hiermee bedoel ik dat op ieder gegeven moment tijdens gebruik je pc je muis of toetsenbord niet meer kan herkennen waarna hij dus niets meer doet behalve ligt geven. de tijd dat de pc hem niet meer herkent is tijdelijk maar "tijdelijk" verschilt bij mij van:
in een andere usb poort stoppen tot een paar dagen niet insteken en dan eens opnieuw proberen of hij het weer doet.

conclusie: koop hem niet! de kans is klein dat die van jou het wel doet als je een gamerset wil ga dan voor een degelijke muis en toetsenbord persoonlijk ga ik nu voor de roccat kone deze is duurder(80 euro) MAAR DIE DOET HET TENMINSTE!!

Martijn_1997 04-06-2014

Ik had er niet te veel van verwacht maar het komt boven mijn expectatie uit het plastic voelt niet goedkoop,de backlight is precies goed al hoewel het fijn geweest zou zijn als de backlight adjustable was maar wat verwacht je anders van een muis en toetsenbord voor 35 euro . de muis ligt zeer goed in de hand en het is ook nog is infrarood dus echt een topdeal zekers aan te raden

Luuk van den Braak 10-05-2014

Een degelijk toetsenbord, de toetsjes zijn los te halen maar de spatiebalk bleef bij de 1e versie vastzitten en was niet meer te gebruiken. Gelukkig wel dankzij de goede service van Dixons een nieuwe opgestuurd gekregen.

Nu werkt alles naar behoren. De muis is heel erg fijn, toetsenbord is eventjes wennen maar zeker voor gamen is het top net als de muis.

Al met al, prijs/kwaliteit is een 10 omdat het zo goedkoop is!