Logitech Ultrathin Keyboard Cover

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Logitech Ultrathin Keyboard Cover op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Gerbrand 13-01-2014

Ik heb dit toetsenbord meteen bij mijn iPad 4 gekocht. Sindsdien wil ik niet meer anders. Ik ben sowieso een fan van de 'low-travel' toetsenborden van Logitech, maar smaken verschillen daarin natuurlijk. Snel en blind typen is in elk geval goed mogelijk op dit bordje.

De look en feel van dit toetsenbord klopt helemaal. Het voelt solide, de knopjes voelen degelijk aan maar hebben naast een doffe klank wanneer je ze intoetst, ook een heel licht hoog geluidje, zoals casettebandjes dat vroeger hadden. Moeilijk uit te leggen, maar het is precies zoals je het hebben wilt.

Dit toetsenbord sluit moeiteloos aan op je iPad. Pairen is zeer eenvoudig, maar ik was vooral verrast door de snelheid waarmee hij 'wakker' is als je je iPad aangaat. Dat is in een fractie van een seconde, vroeger hadden BT apparaten duidelijk meer moeite om elkaar te vinden.

Ook handig; als je even geen toetsenbord wil, zet je nem met een knopje uit en kan je gewoon met je iPad en evt. on-screen toetsenbord verder. Tot slot; ik heb het nu enkele maanden in bezit en bij intensief gebruik 3 keer opgeladen. Erg zuinig...

Al met al zeer tevreden dus. Tikje aan de dure kant, maar het geld zeker waard.