Microsoft Sculpt Mobile Keyboard

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Microsoft Sculpt Mobile Keyboard op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Diedo 23-12-2014

Omdat ik veel schrijf, maak ik voor het gebruik van mijn tablet een toetsenbord. De keuze van toetsenborden is ontzettend groot evenals het prijsverschil.

Ik heb al een aantal blue tooth toetsenborden getest maar dit toetsenbord steekt er met kop en schouders bovenuit.

Gebruiksgemak:

Aansluiten: Ik zet mijn tablet en blue tooth aan en het toetsenbord sluit zich vanzelf aan. Ik hoef alleen maar een willekeurig toets aan te klikken en klaar is kees. Wat een genot!
Bij andere toetsenborden die ik had gebruikt moest ik elke keer allerlei toetsen indrukken om het toetsenbord te activeren.

Aanslag van de toetsen: omdat ik met tien vingers typ is het gevoel van de toetsaanslag voor mij heel belangrijk. De toetsen slaan soepel en licht aan en omdat het toetsenbord een ietwat ronde vorm heeft, voelt het superprettig voor mijn handen.

Batterijduur: ik gebruik oplaadbare batterijen (enduro) en ik doe met een half jaar met twee batterijen (info voor de zuinigerds onder ons :-) .

Degelijkheid: ik ervaar dit toetsenbord als licht en heel stevig. Ik heb al heel wat lettertjes getypt maar de toetsen blijven zeer soepel voelen.

Als je eenmaal een Sculpt toetsenbord bent gewend, wil je niet meer anders.