Rapoo E9070 - Reviews

Sneltoetsen

• Slecht

MichaelSamantha 03-12-2015 Product half jaar in bezit

3,3
Slecht toetsenbord al vanaf het begin! De bijbehorende muis is prima, maar het toetsenbord reageerd bijna nooit zelfs niet op 50 cm afstand.
Heel snel batterijen leeg, zelfs net opgelaadde batterijen zijn soms al binnen 10 min leeg. Terwijl de eerste batterijen nog in de muis zitten en daar geen problemen mee hebben. Het enige voordeel is aan het toetsenbord (als die het doet) dat het niet hard klinkt als je erop typt en er geen grote rand omheen zit. Wij gaan een nieuwe halen ben het intussen ontzettend beu geworden met dit toetsenbord.

pageworker 06-01-2015 Product half jaar in bezit

4,3
Waardeloos toetsenbord. Toetsaanslagen komen vaak niet aan en de indeling is super onlogisch, ik kan er niet aan wennen. Als je maar iets uit het midden de toets aanslaat is de kan 50% dat dit wordt geregistreerd. Batterij vakje laat continue los dus voor onderweg is het toetsenbord ook al niks ondanks zijn compacte formaat.

jubel12 23-09-2012 Product paar weken in bezit

Toetsenbord heeft mooi design, maar kwaliteit laat te wensen over.
Reageert vaak niet vanaf 1.5 meter afstand van dongle, en heeft dus lang geen 10 meter bereik.
Ik heb het toestenbord gedumpt in vuilnisbak.

STAL1964 19-07-2012 Product kwartaal in bezit

6,3
Aangeschaft eind maart. Zag er goed uit. Toetsen beginnen los te raken. Bij het typen schuift het toetsenbord onder je vingers weg dus moet je het ergens mee blokkeren. Doe je dat niet dan gaat het toetsenbord bij mij al snel schuin liggen. Klap op de vuurpijl echter: het werkt nu al niet meer. Nieuwe batterijen erin: niets. Controle USB aansluiting: wordt herkend door laptop, niets dus. Terug naar een ouderwets toetsenbord dus.