Philips HD3620 - Reviews

Kleuren
zilver, zwart
Houdbaarheid bier
30 dagen

Beoordeling op basis van 14 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

• Slecht

Lowike07 09-11-2016

Perfect getapt pilsje op de juiste temperatuur

De PerfectDraft thuistap voldoet volledig aan de verwachtingen van een heerlijk koel thuisgetapt biertje.

RCJB 21-07-2014

Gemakkelijk en eenvoudig in gebruik, maar gaat amper twee jaar mee!

Een gemakkelijk en eenvoudig apparaat in gebruik, maar het gaat amper twee jaar mee! Heel prettig om altijd een koud biertje bij de hand te hebben, maar geen van de drie apparaten hebben hebben lang geleefd. Vanwege het gebruiksgemak en de voorkeuren voor de bierkeuzes zijn we genoodzaakt dit apparaat te blijven kopen. We hopen dat Philips nu wat gaat doen aan de levensduur van het apparaat, dan krijgt de PerfectDraft van ons vijf sterren!

Sillie72 03-09-2013 Product jaar of meer in bezit

Het oudere model beertender van Philips in bezit.
Heb hem 6 keer gebruikt en daarna was koeling kapot. Hierop met Philips gebeld en toen werd me duidelijk dat ik geen product van Philips meer zou kopen. Hun uitgelegd dat ik product maar enkele keren had gebruikt en dat koeling al snel kapot was gegaan. Ik had de pech dat ik drie maanden buiten garantie viel. Hierop heb ik nog aangeboden om apparaat op te sturen zodat ze konden zien dat het zo goed als nieuw was. Allemaal heel moeilijk. Enige optie was reparatie die hetzelfde zou kosten als een nieuw apparaat.
Er viel totaal niet te praten met klantenservice. Voor mij nooit meer een Philips apparaat. Duurzaamheid en klantenservice Philips ver beneden peil.

L de Heijde 16-11-2013

Helemaal mee eens. Heb een soortgelijk iets meegemaakt met Philips, maar dan met een tv.
Valt totaal niet mee te praten. Klantvriendelijkheid 0. Heb ongeveer 30 jaar alleen maar Philips artikelen gekocht, maar Philips komt er bij mij nooit meer in

REXY74 15-08-2013

superapparaat

Ik heb het product meteen aangeschaft toen het op de markt kwam. Perfect apparaat, heeft mij al vaak van een overheerlijk biertje laten genieten. In het begin was er meer keuze in de vaatjes, ik was " verkocht" aan Dommelsch. Helaas is dit merk al jaren niet meer te verkrijgen, ZONDE. Men gaf aan dat de fabrikant gestopt was omdat er te weinig van verkocht werd. Ik heb dit nooit kunnen geloven, juist Dommelsch was altijd meteen verkocht. Om die reden kocht ik vaak 3 of 4 vaatjes tegelijk als ze er waren. Andere merken vaatjes bier bevallen mij niet zo. Momenteel gebruik ik mijn apparaat alleen nog sporadisch voor vaatjes " Franziskaner" Weissbier. Jammer van zo'n goed product !

Rene010962 14-06-2013

Een mooi en funtioneel goed werkend apparaat.

Een mooi en goed werkend apparaat. Dat goed gekoelde en heerlijke biertjes in een handomdraai kan produceren. Helaas is de bier keuzes in de supermarkt beperkt tot 2.
Online is de keuze wel meer (maar onredelijk duur)
Mooie verlichte indicator met temp, hoeveelheid en houdbaarheid. Een aanwinst voor de echte liefhebber.

tijntje 07-11-2012

geweldig aparaat

heb sinds dit jaar de perfectdraft in mijn bezit en ben er zeer tevreden mee.door de mooie look dat deze heeft is het een juweeltje in de keuken.ook de werking van het aparaat vind ik wel mooi,aleen vind wel 1 ding jammer mijn vorige perfectdraft (hd3600)die stuk gegaan is zaten medailons bij van verschillende merken.maar bij deze (hd3620)zaten 2 merkloze medailons bij.dat is dan jammer.verder top aparaat.

steven29 14-06-2012

lekker simpel

ik heb een vraag aan een perfect thuistap kan er ook heinenken vaten in of niet want ik kan het nergens vinden en ik gebruik het niet veel maar wel handig en het is wel aan te raden

RolandJ 08-01-2012

Heerlijk gekoeld tapbier

Beschik al jaren over een Perfectdraft en bevalt goed. Wordt zeer intensief gebruikt en ben nu na 6 jaar aan mijn 3e toe zo lijkt het.

Al 2 keer eerder een defect gehad (1 x binnen garantie hersteld), deze keer is de garantie verstreken. Ik hoop dus dat de duurzaamheid nu is verbeterd want ben aan het twijfelen of ik weer voor een Philips ga of niet.

PerfectLover 26-11-2011

Altijd een koud biertje bij de hand.

De PerfectDraft is een Perfect apparaat. Je hebt altijd een koud biertje bij de hand en je hebt 30 dagen de tijd om een fust leeg te drinken. Je hoeft je dus niet te haasten. Ik beoordeel de PerfectDraft als zeer gebruiksvriendelijk.

Helaas is dit ons tweede apparaat dat het net na twee jaar begeeft. Het apparaat staat, net als de koelkast, altijd aan bij ons. Zijn er Perfectgebruikers die soortgelijke problemen hebben ondervonden?

merle1990 10-10-2011

Mooie en handige thuistap.

Tapt goed, ziet er mooi uit en het bier uit een tap is echt lekkerder dan uit een flesje.
Hij koelt iets te langzaam en het roostertje/opvangbakje had wat groter mogen zijn.

Mintje 10-10-2011

Als het apparaat werkt is het prima.

Goed het scheelt veel ruimte in de koelkast. En het tapt prima. En je ziet gelijk hoelang het bier nog goed is.

kapperd1 09-10-2011

Lekker koel biertje

het bier smaaakt prima heb alleen in het begin soms een probleem met de schuimkraag gehad.Maar na een tijdje is dat verholpen door de ervaring.

GJTteE 09-10-2011

super gebruiksgemak, te weinig koelcapaciteit

Dit is mijn 2e perfect draft. De vorige was van het oude type. Ook ben in het bezit van 2 andere thuistaps. Het gebruiksgemak van de HD 3620 is absoluut de beste. enige verbetering zou de koeling kunnen/moeten zijn. Ik heb een thuistap in bezit die in 2 uur tijd zelf een vat op temparatuur brengt.

BEEK 30-08-2011

PRIMA EIGENSCHAPPEN, MAG WEL WAT HIPPER, BEHOEFTE AAN UITBREIDING BIERMERKEN

- PRIMA PRODUCT, WERKT ZOALS MAG WORDEN VERWACHT.
- QUA DESIGN IS IE EEN VAN DE MOOISTE/MODERNSTE OP DE BIERTENDERS MARKT, ECHTER WAT MIJ BETREFT ZOU HET NOG WEL WAT HIPPER MOGEN: ZOU OOK LEVERBAAR MOETEN ZIJN IN WIT, ROOM OF METAAL/CHROOM ZODAT IE BETER MATCHT MET ANDERE KEUKENAPPARATUUR.
- QUA COMPATIBILITEIT MET BIERMERKEN SCOORT HET APPARAAT BEDUIDEND MINDER. HET ENIGE BIERMERK WAT MIJ BEVALT IS HERTOG JAN, EEN UITBREIDING VAN HET BIERASSORTIMENT IS MIJNS INZIENS ABSOLUUT NOODZAKELIJK VOOR HET VOORTBESTAAN VAN DIT PRODUCT