NEST Learning Thermostat (3e generatie - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de NEST Learning Thermostat (3e generatie op Kieskeurig.nl.

Pluum 15-02-2019

Eenvoudig in het gebruik

Geschreven voor: NEST Learning Thermostat (3e generatie

Bij plaatsing van een nieuwe CV werd deze thermostaat meegeleverd (gratis). In het begin is het even schrikken als hij aan gaat: een fel oranje kleur! Gelukkig is dat maar voor een paar seconden en dan is hij weer zwart. Eerlijkheidshalve moet ik wel zeggen dat het lastig is zo een type apparaat te beoordelen daar ik weinig tot geen ervaring heb met andere hedendaagse uitvoeringen. Wie heeft dat wel? Thermostaat doet wat hij moet doen; het schakelen van de ketel. En dat doet hij keurig. Meest gebruikte optie is de bediening op afstand met de app: vanuit je auto zet je de verwarming alvast aan zodat het warm is als je thuis komt. Werkt echt prima! Het op schema laten afslaan van de CV gebruiken we niet ivm wisselende tijden dat we naar bed gaan. Of andere thermostaten meer of minder opties hebben weet ik niet; daar heb ik ook niet in verdiept.

Pluspunten

• gebruik van de app

Minpunten

• niets zeggende rapportage per maand