ATAG One 2.0 Slimme thermostaat - Reviews

Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 10 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de ATAG One 2.0 Slimme thermostaat op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

4,3

jway 14-11-2022

absoluut onbetrouwbaar

Wij hebben deze geleverd gekregen, samen met een Atag ketel. Ongeveer 5 jaar geleden. De laatste tijd lijkt de thermostaat " doorgedraaid". Hij verandert de ingestelde temperatuur naar boven. Vandaag was het 27,3 ! De verwarming was erg heet. Gisteren het zelfde probleem maar ik heb toen een tijd mij bezig gehouden met de thermostaat want ik wilde persé dat hij op " stand alone" ging staan ( had ik al gedaan ); geen wifi verbinding, geen internet, niets, alleen mijn eigen instelling. ( dat werd weer 16,0 graden.) De software leek een soort van doorgedraaid. Verlichte knoppen die uitgingen, menu's die als een dolle over het scherm vlogen, een draaiend wieltje, dus een herstart. Ik heb ook nog de batterij eruit gehaald, dat leek mij ook een wissend effect te hebben. En vandaag dus toch weer 27,3! Ik bel het installatiebureau op, wij hebben een servicecontract. Haar gezoek nam zeker 10 minuten in beslag. Zij zei aan het einde dat ik de app moest installeren, maar ja, dat lijkt mij niks oplossen en hij is dan zeker niet meer " stand alone" . Kortom, wij hebben als een razende vandaag een Chronoterm Touch gekocht.

Pluspunten

• aanvankelijk naar behoren, een pluspunt ???

Minpunten

• ingestelde temp fors omhoog schieten
  • software lijkt niet goed te functioneren

I Bouwman 04-05-2022

Niet doen!

Deze Atag One slaat met regelmaat op hol (schiet door naar 26,5 graden) en/of loopt vast. Deze kunnen we dan niet meer bedienen. Display valt weg. Ondertussen wordt het loeiheet in huis. Het is dan wachten totdat het display het weer doet.

Pluspunten

• ziet er netjes uit

Minpunten

• slaat op hol
  • niet goed te bedienen
  • onbetrouwbaar

-4-01-2022 04-01-2022

Atag One

Waardeloos ding.

Heb de Atag One in 2019 aangeschaft i.cm. met een Atag Ketel I36 E . Het probleem is dat de gewenste temperatuur nooit gehaald wordt , vraag is 17.00 uur 20 graden en wat blijkt na 2 uur (19.00 uur ) is het nog steeds geen 20 graden.
De monteur van Atag is inmiddels al 3x langs geweest , maar heeft het probleem nog steeds niet op kunnen lossen.

Oplossing die ik toen maar gedaan heb is een .............. thermostaat (aan /uit ) aangeschaft ,deze werkt al een speer en het scheelt ook nog gas.

Menno

Coco 27-12-2021
  • Product gekregen

Slechte kwaliteit en service

Slechte kwaliteit. Binnen 3 jaar al stuk. En geen garantie of service van ATAG. Voor zo’n duur apparaat , korte levensduur. En ATAG geeft niet thuis als je er over belt!

Ernst 19-12-2021

Nauwkeurige design thermostaat maakt indruk!

Fantastische thermostaat! Het installeren was best complex, echter dat heeft de cv installatie monteur voor mij gedaan. Het is een stijlvol, strak apparaat om te zien, de dagelijkse bediening is erg eenvoudig uit te voeren. Ook de meegeleverde app voor op je mobiel werkt perfect en maakt het mogelijk ook van een willekeurige locatie de verwarming bij te stellen. Ook de temperatuurregeling van de thermostaat is bijzonder nauwkeurig, ik merk dat de verwarming heel nauwkeurig op tienden van graden bijregeld. Een prachtig high-tech apparaat!

Leendert 11-03-2021

Niet geweldig.....

Reageert slecht op app die erbij hoort. Ook heeft de thermostaat moeite de ingestelde waarde vast te houden, grote schommelingen dus.

Minpunten

• waarde vsthouden
  • slecht reageren op app

Veenstra 07-09-2020

ATAG one

Installatie op wifi bijzonder lastig. Na vervanging router zelfs niet gelukt om opnieuw te installeren.
Inmiddels de oude vertrouwde honeywell weer tevoorschijn gehaald.

Minpunten

• Installatie bijzonder lastig

aard 08-11-2019

Waardeloze thermostaat

Waardeloze thermostaat. Heb deze incl. een ATAG CV, het ding is onbetrouwbaar en ik zit regelmatig in de kou.

Pluspunten

• ziet er mooi uit

Minpunten

• werkt niet
  • onbetrouwbaar

Hendrik 06-10-2019

Geen eenvoudige bediening

Als je thermostaat wil verzetten op momenten dat hij op het programma is ingesteld, moet je vijf keer een vraag met ok bevestigen, dat is helemaal niet gebruiksvriendelijk. Daarom heb ik spijt van aankoop. Ook werkt de beloofde koppeling met Google home niet.
tjal2 08-10-2020

Met de app is de bediening veel makkelijker.

Tijdink 17-07-2019

C.V. thermostaat: ATAG slimme thermostaat.

Heb deze thermostaat reeds 3 jaar in gebruik. Het gebruik van deze thermostaat is in een week zeer wisselend. De instellingen zijn waar ook (dus buitenhuis) makkelijk, en betrouwbaar in te stellen. Een gebruiksvriendelijk thermostaat voor alle 4 seizoenen.

Pluspunten

• perfecte regeling, verwarming.