Honeywell Lyric T6R slimme thermostaat - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 9 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Honeywell Lyric T6R slimme thermostaat op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

2,9

R. de Boer 06-02-2022

Honeywell T6

Grootste rommel wat wij in huis hebben gehaald.
Services, inloggen etc. op de servers werkt nooit.
Wachtwoord resetten (via mail) werkt nooit.
(Wacht al maanden op emails van honeywell)
Toevoegen aan homekit is een drama.

Kortom, honeywell heeft niets op orde.
Wat een rommel.

Pluspunten

Minpunten

• Veel

Honywell 01-02-2022

De app functioneerd gewoon niet het is alleen maar ellende zeker na een update geofencing werkt niet tijdschema werkt niet. Gewoon niet kopen dit ding koop maar een Nest die werkt teminste wel. Na updates is de app alles kwijt instellingen en wachtwoorden worden niet vastgehouden. De geofencing werkt helemaal niet en heeft er al verchillende keren voor gezorgt dat de ketel het huis lekker warm stookt als er niemand thuis is.

Pluspunten

Minpunten

• App werkt niet is traag
  • App is na update alles kwijt
  • Geofencing werkt niet
  • App loopt regelmatig vast
  • Thermostaat verliest verbinding met ketel en wifi

M. Van den Elskamp 19-08-2019

Wat een slecht geprogrammeerd product

Als het koppelen niet lukt na meerdere pogingen je WiFi router compleet opnieuw hebt ingedeeld ssid 2.4/ 5ghz en nog niet lukt zonder fout melding heb je een slecht product! Doe het niet alleen maar gezeur niet gebruikers vriendelijk..!

Teleurgesteld 28-02-2019

Grote vergissing

Dacht goed product maar werkt niet zoals beloofd!!
Programeren is zinloos. Thermostaat doet wat hij zelf wil. Heel milieu onvriendelijk en slecht voor je energierekening!

Minpunten

• Programeren werkt niet
  • Geofence met 2 personen werkt ook niet

Gait 07-12-2018

Mooi om te zien slecht in gebruik

Ik raad dit apparaat niemand aan werkt niet via de telefoon, honeywell geeft de schuld aan de router of aan wat anders maar deze thermostaat is verre van goed, iedere dag is ie het Internet wel een paar keer kwijt en nu doet hij het helemaal niet meer WAARDELOOS, ze gooien hun naam te grabbel door dit product te verkopen erg jammer zal mij benieuwen als ze mij tegemoet komen want ik wil weer wat anders

Pluspunten

• Mooi ding om te zien daarom heb ik hem gekocht

Minpunten

• Doet niet wat hij doen moet
  • Eigenlijk alles

Honey is niet well 03-12-2018
  • Product gekregen

Waardeloos!!!

Kreeg m van mn vriend zodat ik via de app de temperatuur kon regelen op afstand. Je MOET terug op 2.4gh op 5gh werkt deze al niet!!! Nadeel 1! En dan nog krijg je m niet aangesloten op je app, vervolgens zoek je contact met honeywell, krijg je als antwoord, staat te dicht bij de router :/ ... normaal pakken de meeste apparaten dan JUIST het beste signaal... waardeloze prul... temperatuur blijft op 19 graden staan al zet ik de achterdeur open... goh, wat een slimme thermostaat! TROEP!

Pluspunten

Minpunten

• Werkt alleen op 2.4gh
  • App werkt niet
  • Honeywell website in beschrijving niet beschikbaar
  • Klantenservice onkundig advies

Hhk 01-05-2018

Lyric T6r

Aangeschaft vanwege de mogelijkheid te bedienen via smartphone.

Waardeloos systeem. Meerdere malen per week en soms zelfs per dag een nieuwe verbinding maken met smartphone omdat deze op miraculeuze wijze verbroken wordt.
Soms is het niet eens mogelijk een nieuwe verbinding tot stand te brengen.

Na veel getob terug naar mijn isense thermostaat.
Dure grap voor iets dat niet naar behoren werkt. Je zou wat anders verwachten van een merk als honeywell.

Pluspunten

• Draadloos

Minpunten

• Duur
  • Verliest erg vaak connectie
  • Soms onmogelijk verbinding tot stand te brengen

Wilfred 10-02-2017

Duidelijk scherm, geen batterij meer, doet wat ie beloofd.

Ik was op zoek naar een opentherm thermostaat en waarom dan geen smart thermostaat met wifi? De prijs verschilt niet veel met de chronotherm, maar die heeft dan wel een lcd scherm probleem.
Installatie verliep prima, heb wel enige kennis (is ook wel nodig) heb je die kennis niet vraag een handige vriend/kennis te helpen om teleurstelling te voorkomen. gebruik de thermostaat 3 weken zonder problemen, instellen een eitje op de app, een paar instellingen (installateur instellingen) moeten op de thermostaat zelf.
Wat wel opvalt is dat een thermostaat ongeveel 1.5 meter van de vloer gemonteerd moet worden waarna het scherm bij de draadloze versie slechter is af te lezen. (helt achterover, dit kan beter!, b.v. adapter voor wandmontage vertikaal)
App gebruikt nog steeds te veel van de batterij, is na een update wel al beter.

Pluspunten

• installatie
  • werking
  • geen batterij
  • vind hem wel mooi (smaak)
  • functies en instellen

Minpunten

• niet zo draadloos
  • scherm bij vaste montage niet te verstellen
  • batterij gebruik app

Sander 10-11-2016

waardeloos toestel....

ik ben al 1,5 week bezig met consumentenservice om mijn Lyric aan "de praat" te krijgen.
Zelfs het gewone klokprogramma werkt niet, laat staan dat bediening via de App lukt.
Iedere keer weer krijg ik een foutmelding dat er een "Registratiefout" is. Consumentenservice beloofd van alles, maar weet ook niet wat er mis mee is. Begin van de week had ik zelfs een medewerker aan de lijn die zei "het apparaat is zo nieuw dat wij zelf nog niet weten hoe het werkt".............
Gelukkig komt vanmiddag de installateur een ander merk thermostaat monteren.........
Honeywell.......bedankt voor niks !!

Pluspunten

• Beloofd veel
  • ziet er gelikt uit

Minpunten

• maakt niet waar wat wordt beloofd
  • slechte service
  • veel te beknopte handleiding

Wilfred 09-02-2017

Deze ervaring kan ik niet delen, alles wat honeywell beloofd doet de thermostaat gewoon. 3 weken in gebruik, na 1 dag 1 keer een instelling gewijzigd, (laag aan-uit regeling uitgezet en op de ketel de minimale temperatuur op 35 graden gezet om de ketel minder vaak aan uit te laten gaan) en ben vanaf dat moment continue online.
Echt geen kennis van de cv werking? laat iemand met kennis van zaken helpen de thermostaat te installeren.
De app trekt de batterij leeg van mijn telefoon, is al wel iets beter na de laatste update van deze app.

JWKSCH 26-02-2019

Dezelfde ervaring en Honeywell snapt het totaal niet.