tado° V3

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de tado° V3 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,5

Martijn 08-11-2018

Na aankoop, ook nog een abonnement aanschaffen.

Geschreven voor: tado° V3

Sinds 2 weken heb ik de Tado V3 thermostaat in huis met een paar radiatorkranen van Tado. Het geheel is makkelijk in te stellen. Op het moment dat er twee of meer radiatorkranen in een ruimte worden aangebracht, functioneren deze in de ap als 1 instelling. Dus 20 graden is gelijk voor beide 20 graden.

Echter, na een aantal pogingen te hebben om de verwarming automatisch uit te laten gaan kom ik er achter dat je op het moment dat je buiten je woongebied komt, een melding op je telefoon krijgt waarmee je vervolgens handmatig de verwarming uit moet zetten. Dit terwijl ook de commercial en folders de indruk wekken dat dit automatisch zou gaan, net zoals bijvoorbeeld op de Nest van google.
Om dit nu automatisch te laten gaan, moet er een boven op de forse aanschaf kosten ook nog een abonnement afgesloten van een bijna 3 euro per maand. Ik voel me eerlijk gezegd een beetje bedrogen. Ik ben het ook nergens tegen gekomen.

Het product ga ik ook terug brengen. Er wordt iets belooft in de omschrijvingen en tv wat er niet standaard op zit.

Pluspunten

• Eenvoudige installatie

Minpunten

• Hoge aanschaf prijs
  • Na aanschaf ook nog een abonnement afsluiten.

René 02-01-2018

Goede thermostaat met goede geofencing functie

Geschreven voor: tado° V3

Makkelijke installatie met zeer duidelijke online hulp. Zeer goede geofencing functie. Telefoon van mij en partner ingesteld en bij verlaten huis gaat thermostaat op spaarstand. Ook veilig omdat verbinding via server van Tado verloopt. Voor raadplegen van thermostaat moet op knop gedrukt worden. Fijne app voor telefoon en tablet, waar je alles duidelijk kunt instellen en met een duidelijk overzicht per dag van verbruik. Tnt zeer stabiele verbinding via WIFI

Pluspunten

• Zeer goede geofencing
  • Makkelijke installatie
  • Goede app
  • Stabiele internet verbinding

Minpunten

• Verbinding via TADO server
  • Scherm op stand-by alleen met knop