Honeywell Evohome Wi-Fi Connected single zone Modulation Thermostaat Pakket - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Honeywell Evohome Wi-Fi Connected single zone Modulation Thermostaat Pakket op Kieskeurig.nl.

Raymond 29-03-2019

Écht per kamer de temperatuur instellen!

Geschreven voor: Honeywell Evohome Wi-Fi Connected single zone Modulation Thermostaat Pakket

Met het Honeywell Evohome-systeem heb je een gecombineerde thermostaat en regelaar per kamer die je op elke radiator aansluit. Ik heb lang gezocht naar een systeem waarbij ik echt per kamer de temperatuur kon instellen. Werkt ook in combinatie met vloerverwarming en stadsverwarming. Ik heb het ook aangesloten op een domotica-systeem (Somfy). Het is via dat systeem te bedienen, via de Honeywell app, via het centrale bedieningspaneel én via elke knop op een radiator.
Installatie is een fluitje van een cent en in één à twee uur gedaan. De app werkt zeer eenvoudig.
We hebben het systeem nu drie jaar in gebruik en zijn er zeer tevreden over.

Pluspunten

• Temperatuur per kamer in te stellen!
  • Eenvoudige installatie
  • Goede, simpele app

Minpunten

• Niet goedkoop