Vaillant calorMATIC 350 - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Vaillant calorMATIC 350 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

4,3

Karel 03-11-2021

Miskoop

Geschreven voor: Vaillant calorMATIC 350

Deze thermostaat bij een nieuwe ketel gekocht , de installatie verliep niet makkelijk , onduidelijke handleiding , hoe het programma in te voeren , geen voorbeeld aanwezig .
Tijdsblokken , ?? waar zijn deze voor.
Maar op een gegeven moment toch voor elkaar . Tot het apparaat een keer verwijderd werd om te behangen , weer geplaatst ,unit op de basis , met twee pinnetjes als contact , apparaat helemaal van slag , geen display , monteur gebeld , kreeg thermostaat weer aan de praat.
Heeft tijdblokken ingevoerd , met bvb tot s,avonds tien uur verwarmen , nou dat werkt niet gaat gewoon door.
je moet hem met de hand , via regelknop , uit zetten (temperatuur naar bv 18gr zetten)
Gek wordt je er van.

Gjvd 12-04-2018

Gebruik thermostaat.

Geschreven voor: Vaillant calorMATIC 350

Begrijp niet dat men een 1 geeft voor dit apparaat. Je kan er precies meedoen wat je hiervan mag verwachten. Is heel duidelijk en goed te hanteren. Prima apparaat. Niet bestuurbaar via een app. Als je dat wenst moet je aan ander apparaat aanschaffen.

Pluspunten

• Gebruiksgemak

Minpunten

Ger 06-02-2017

Waardeloos product, alleen hoge of lage temp. instelbaar.

Geschreven voor: Vaillant calorMATIC 350

Na aanschaf nieuwe Vaillant ketel werd deze "klok" thermostaat geplaatst. Wat een slecht product! Mijn 20 jaar oude Itho klokthermostaat is 100 maal beter! Nu heb ik slechts 3 tijdsvensters (Itho 16x) voor de schakeltijd en nu slechts 2 temperaturen dus of laag of hoog. Bij de Itho kon ik bij elk van de 16 tijdsvensters een temperatuur invullen van 5 t/m 30 graden in stappen van 0,2 graden. Bij de Itho hadden we na de juiste instellingen geen omkijken meer naar de temperatuur. Nu moeten we telkens weer met de hand de temperatuur bijstellen. In vergelijking met andere merken klokthermostaten die nu aangeboden worden is dit echt de slechtste met de minste instelmogelijkheden. Waardeloos product dus. Ik snap niet dat Vaillant zo'n product kan leveren. Niet van deze tijd meer.

Pluspunten

Minpunten

• Slechts 2 temperatuurstanden mogelijk
  • Slechts 3 schakeltijden mogelijk