Honeywell T87C2055 - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Honeywell T87C2055 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Harrie 11-01-2019

Toch teleurstellend, temperatuur schommelt

Geschreven voor: Honeywell T87C2055

In vergelijking met mijn vorige thermostaat (Honeywell Chronotherm IV, niet via app te benaderen) ben ik duidelijk minder tevreden. De temperatuur slaat door. Bijv ik stel in op 20 graden en het is 18 graden dan wordt de lucht temperatuur in huis ruim 22 graden (gemeten met andere thermometers) en dan is de thermostaat nog op 19,5 graden. Daarna koelt het af maar de thermostaat heeft het blijkbaar nog warm en dus is de temperatuur in huis koud. En plots ergens in de avond is het weer loeiheet. Niet fijn.

Ik zou verwachten dat de thermostaat een paar gaatjes heeft om lucht te kunnen circuleren maar dat hebben de Honeywells niet meer geloof ik.

De temperatuur binnen in de plastic thermostaat moet wijzigen maar de behuizing is behoorlijk isolerend is mijn indruk. Ik ben er niet blij mee.

Pluspunten

• Werkt met app

Minpunten

• Forse temperatuur schommelingen
  • Gebruiksaanwijzing is matig