Honeywell Round Connected Wireless - Reviews

Geen reviews beschikbaar Schrijf een review
  • Alle reviews (0)
  • Consumenten reviews (0)
  • Overige reviews (0)
  • Expert reviews (0)

We hebben voor dit product nog geen reviews

Janneman 08-01-2016

Prima thermostaat. En met een beetje inspanning gekoppeld aan IFTTT. Hij gaat nu automatisch op afwezig als al onze iphone's uit huis zijn en gaat weer aan als de eerste telefoon weer in de buurt is.

musicman78 11-01-2015

Ik heb nu de Honeywell Round Wireless 2 maanden en ben er zeer te tevreden mee. Het is de goedkoopste thermostaat voor een smartphone verbinding en werkt uitstekend. Het aansluiten was een fluitje van een cent en binnen 5 minuten online verbonden. Mijn gewone 2 onder een kap huis heeft een zone maw ik verwarm het huis helemaal volgens de thermostaat instelling die ik op afstand zelfs vanuit het buitenland kan regelen. Het week programma regels je via de app op je telefoon en thuis kan je de thermostaat handmatig ook een graatje hoger of lager zetten tot de volgende ingestelde periode. Of op afstand alles regelen en ook op de vakantie stand zetten. ideaal apparaat voor 140 euro en probleemloos en geen extra update betalingen. De updates komen via de app binnen en kosten niks. een aanrader dus !

Wallie en Lique 08-10-2014

Wij hebben sinds nu 1,5 jaar een systeem van honeywell. Dit bestaat uit een thermostaat beneden die met draad is aangesloten en een thermostaat met wifi op de tussenverdieping. Het leek ons de ideale oplossing dat we de beneden en boven verdieping apart konden regelen. Dit omdat de vloer verwarming beneden als hoofd verwarming boven te veel hitte geeft als de vloer nog op temperatuur moet komen. boven werd het echt te warm voordat de vloer beneden er was. Dit resulteerde in een boven temp van 24 tot 25 graden voordat de beneden thermostaat warmte uit de vloer kreeg. Hiervoor hebben wij twee zone regelaars tussen de hoofdleidingen laten bouwen. en voor boven een aparte thermostaat genomen. De boven thermostaat kon niet met een draad gezien hiervoor geen leiding ligt dus een wifi thermostaat bleek de perfecte oplossing. Maar niet was minder waar, al vanaf dag 1 hebben we communicatie storing tussen de ontvanger en thermostaat. Dit probleem aangekaart bij de installateur en die koppelt terug naar honeywell. Hij gaf aan meerdere van deze gevallen te hebben en in overleg te zijn met honeywell hiervoor. Maar Honeywell reageert niet bij hem en wij kregen geen antwoord op een rechtsstreek gestuurde mail naar Honeywell. Uit eindelijk besloten om de boven thermostaat te vervangen voor een programmeerbaar en duurder model, in de hoop deze problemen op te lossen. De installateur vondt dit prima hij heeft gratis de thermostaat gewisseld en de meerprijs van de nieuwe gerekend. Echter wordt het nu kouder en wederom een communicatie probleem met deze nieuwere thermostaat. Tot op de dag van vandaag is het nog steeds niet functioneel en geeft een systeem van meer dan 1000,- euro alleen maar ergernis en geen gemak. Voor ons dan ook nooit meer een dergelijk systeem van honeywell, gezien ze ook niet op klachten reageren. U kunt misschien beter een dergelijk systeem nemen van een andere leverancier die wel een goed wifi systeem heeft. De gewone thermostaten van honeywell zijn prima maar de wifi systemen zijn echt niets en hebben altijd storing. Het gewoon zeer onbetrouwbaar en niet functioneel