De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Honeywell T87M2018 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,3

Prima voor die prijs.

Geschreven voor: Honeywell T87M2018

Lekker simpel en betaalbaar. Alleen vind ik stappen van een halve graad een beetje groot, en lijkt hij soms de temperatuur verkeerd af te ronden. Ik ben wel benieuwd hoe intelligent het opentherm gedeelte eigenlijk is, hij ondersteunt alvast geen buitentemperatuur en return water temperature.

Pluspunten

• Simpel in gebruik
  • Goedkoop
  • Werkt goed samen met OpenTherm Gateway Kit

Minpunten

• Geen verlichting
  • Halve graad nauwkeurig
  • Spreekt vrij weinig opentherm

Maxime 04-03-2021

Tegenvallerr

Geschreven voor: Honeywell T87M2018

Echt heel erg vaak dat ik vanuit bed of onderweg de temperatuur hoger wil zetten en de meldijg komt: “onderhoud”. Dan kan je niks. Ja, tot je eenmaal bij de thermostaat staat, dan kan je die hoger draaien....en voordat je huis dan lekker warm is duurt dat lang. Valt daarom erg tegen. Dit komt echt vaak voor, zeker 2 keer per week. Daarnaast ook veel mailtjes dat “de verbinding is verloren” vervolgens “deze is hersteld” en dat gerust 10 x in een nacht. Dus 20 mails in de inbox. En dan het niet functioneren van de agenda planner/schema. Dat is nog nooit gelukt.
Ik ga op zoek naar een andere.

Pluspunten

• Als het werkt is het erg handig
  • Verplaatsbaar

Minpunten

• Extreem vaak storing
  • Schema kan je instellen maar werkt niet

tuxick 26-10-2022

Dat hoort allemaal niet bij deze thermostaat, daar is dit model te 'dom' voor. Misschien ben je in de war met een andere thermostaat?

tuxick 26-10-2022

Dat hoort allemaal niet bij deze thermostaat, daar is dit model te 'dom' voor.

ton47 05-04-2015
Geschreven voor: Honeywell T87M2018

De digitale uitvoering van de oerthermostaat van Honeywell.
Simpeler kan niet,draai naar de gewenste temperatuur,je ziet een vlammetje afgebeeld op het display,das alles!
Instelbaar op halve graden.
Al meer dan 5 jaar in gebruik.