Nefit ModuLine 300

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Nefit ModuLine 300 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

5,6

Catharina 26-12-2018

Groot scherm, veel knoppen

Geschreven voor: Nefit ModuLine 300

Product werd aanbevolen bij een nieuwe CV installatie. Nefit bij Nefit. Claimt gemakkelijk instelbaar te zijn......Wat een gedoe....en helemaal als je na verloop van tijd het schema iets wilt veranderen. Erg bewerkelijk dus.
Nu 4 jaar in gebruik. Gaat soms erg vroeg opwarmen, ook al is het niet koud.
Ik overweeg een andere te kopen.

Pluspunten

• Display
  • Grote keuze aan programma’s

Minpunten

• Instellen klokprogramma
  • Bijstellen klokprogramma

kritische consument 05-03-2018

onnodig complex; slecht leesbare display

Geschreven voor: Nefit ModuLine 300

Niet logisch qua bediening en onnodig complex. Als je iets wil wijzigen moet je onnodige handelingen verrichten. Display nauwelijks leesbaar

Kolk 25-10-2017

Module 300

Geschreven voor: Nefit ModuLine 300

Verlichting display uitgevallen na 5 jaar gebruikt werkt verder wel ,maar niet zichtbaar display
Moet daarom bij verlichten om te zien wat de ingestelde temperatuur gaat worden
Mijn vraag hoe kan ik de verlichting nog reparen

Schollevaer 18-02-2017

heel eenvoudig

Geschreven voor: Nefit ModuLine 300

heel simpel. als je iets meer wilt, bv tijdelijk de temperatuur laag zetten, ik noem maar iets ingewikkelds, dan is dat vervelend, de ketel slaat dan niet meer automatisch aan. niet fijn

rtd69 21-03-2015

Hallo,

Ik heb de Moduline 300 ongeveer 1 jaar in bezit icm een oudere CV ketel (Nefit Ecomline 25HRC).
De bediening is t.o.v. onze voorgaande thermostaat (door verhuizing) niet erg prettig als je een honeywell chronotherm modulation bent gewent.
De Thermostaat stopt niet op het ingesteld waarde maar gaat door met stoken tot een halve graad over de waarde.

Ik denk dat bij een volgende ketel er geen Nefit Thermostaat komt...

Henk14 17-01-2016

Mee eens dat de thermostaat niet gebruiksvriendelijk is. Dat de thermostaat niet stopt bij de ingestelde waarde zal waarschijnlijk te maken hebben met de ingesteld PID waarde. Probeer het eens op 2 i.p.v. van de standaard waarde van 1. Hoe dat moet lees je in de handleiding.