Honeywell Chronotherm Touch aan/uit - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Honeywell Chronotherm Touch aan/uit op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,1

Edwin 04-01-2020

Wat een afgrijselijk prul.
Scherm is nauwelijks afleesbaar, tenzij je hem aanraakt, en dan gaat hij in twee seconden weer uit.
Fijn als je hem wil afstellen... En het gebruiksgemak? Niet dus, tenzij je steeds de handleiding erbij pakt.
Volkomen rommel dus.

Minpunten

• Scherm slecht afleesbaar
  • Ingewikkelde programmering

Kees v Putte 04-03-2018

Honeywell Touch

Fijn gemakkelijk in stellen klokthermostaat met vele programma`s zodat je er altijd lekker warm bij kan zitten :-)

Josz 12-11-2015

prima apparaat. Alle functies doordacht, in een wip heb je de nodige instellingen gemaakt. Eenvoudige montage.

speen 18-11-2012

Na 15 jr Chronotherm3 toe aan een iets nauwkeurige thermostaat.
De keuze is gevallen op deze Touch. Geen modulerend model omdat onze Atag Blauwe Engel 2 daar niet geschikt voor is.
Tot nu toe doet hij waarvoor hij aan de muur hangt, op de halve graad nauwkeurig. Programmeren is prima te doen.
Een tikje op het scherm en deze licht op. Laat altijd zien tot hoe laat het prog actief, bv als je de temp even een graadje omhoog zet.
Je hebt legio mogelijkheden tussen opstaan en slapen.
Het touchscreen werkt goed en ziet er ook nog mooi uit.
Het enige nadeel vind ik, als je hem van de grondplaat wil afhalen bv bij batterij wisselen.(Er worden 2 penlites mee geleverd) Zo met een vinger even het lipje indrukken, zo makkelijk gaat het niet, een hulpstuk is noodzakelijk bv een schroevendraaier en een hulp om hem op te vangen... Gelukkig hoeft deze handeling niet vaak te gebeuren, hoop ik.

fiem 12-12-2012

Hoe kan het dat de thermostaat batterijen nodig heeft?

Onze wat oudere thermostaat krijgt gewoon stroom.
Wij willen voor in ons nieuwe huis ook graag een nieuwe thermostaat maar als deze hi-tech thermostaat alleen op batterijen werkt dan kijk ik liever even verder?