Honeywell Chronotherm Wireless aan/uit - Reviews

4,1

• Slecht

Edwin 29-10-2016 Product half jaar of langer in bezit

teleurstellend over langere tijd

Meerdere mensen hebben de ervaring dat het display na 3 jaar kuren geeft. Cijfers en Letters worden niet meer goed weergegeven

Minpunten

• display begeeft het

deeveegee 20-10-2016 Product half jaar of langer in bezit

Display valt weg en wordt onleesbaar

Na een paar jaar valt het display uit. Op internet zijn er honderden mensen met hetzelfde probleem. Is blijkbaar een productiefout.

Boon 08-10-2016 Product half jaar of langer in bezit

Ook wegvallende tekens.

Ook al na 3 jaar wegvallende tekens op het display!!! Ook eerst een beetje, nu helemaal onleesbaar en dus niet meer bruikbaar. Wie verwacht dit van van een leverancier als Honeywell? We hebben gebeld met Honeywell, en ze hebben bevestigd dat dit wel erg snel is. Reparatie is inderdaad onmogelijk, zeggen ze. Ook wij moeten nu een nieuwe thermostaat zien te kopen, maar beslist niet deze thermostaat voor zo veel geld.

Gee 17-06-2016 Product jaar of meer in bezit

scherm niet meer leesbaar omdat tekens wegvallen

5,7
slechte kwaliteit van het schermpje. Na drie jaar vallen letters weg, en daardoor wordt het apparaat onleesbaar, en dus niet meer programmeerbaar (en dus niet meer te gebruiken). Absurd. NIET KOPEN!

Marcel 08-11-2015 Product jaar of meer in bezit

5,3
Ik heb dit systeem nu 10 jaar. En inmiddels al toe aan de 4e display vanwege wegvallende letters. Echt belachelijk slecht voor deze prijs!

rsme 08-11-2015 Product jaar of meer in bezit

Na 4 jaar gebruik wegvallende tekens op het display. Eerst een beetje, nu steeds meer delen die niet meer leesbaar zijn. Dit verwacht je niet van een apparaat in deze prijsklasse van een merk als Honeywell. Reparatie is onmogelijk, je mag een compleet nieuwe thermostaat kopen. Ik ga maar eens een goedkoper alternatief zoeken, want dit ding ga ik niet weer kopen.

kabouter wesley 25-03-2015 Product jaar of meer in bezit

4,3
Al snel vielen letters van de display uit.
Nu geeft hij zo maar -24 graden en -interne fout- aan.

Telelefonisch contact met Honeywell levert niets op. "Die is stuk. U kunt een nieuwe kopen."

Dat ik 240 euro afschrijving in 3 jaar wel een beetje veel vind, daar heeft de man bij de info-lijn geen enkele boodschap aan.

Ik koop nu bij Conrad voor 60 euro een nieuwe wireless thermostaat. Honeywell komt mijn huis niet meer in.

jim.66 03-11-2014 Product jaar of meer in bezit

5,7
Ik heb na drie jaar plots een onvolledig scherm waardoor de Chronotherm Wireless niet meer te programmeren is. Via kijkvoelbeleef.nl kom ik ook al niet verder. Op deze manier is er sprake van een heel slechte prijs/kwaliteit verhouding.

PJacob 23-12-2013 Product jaar of meer in bezit

5,7
Display is niet meer goed af te lezen. Cijfers en leestekens vallen weg. Zeer veel mensen hebben hier last van. Honeywell geeft na 2 jaar geen service meer.