Honeywell Chronotherm Wireless aan/uit - Reviews

tile-bediening
bediening op thermostaat
Functies
zelflerend

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 15 reviews die zijn achtergelaten voor de Honeywell Chronotherm Wireless aan/uit op Kieskeurig.nl.

3,5

• Slecht

kabouter wesley 25-03-2015

4,3
Al snel vielen letters van de display uit.
Nu geeft hij zo maar -24 graden en -interne fout- aan.

Telelefonisch contact met Honeywell levert niets op. "Die is stuk. U kunt een nieuwe kopen."

Dat ik 240 euro afschrijving in 3 jaar wel een beetje veel vind, daar heeft de man bij de info-lijn geen enkele boodschap aan.

Ik koop nu bij Conrad voor 60 euro een nieuwe wireless thermostaat. Honeywell komt mijn huis niet meer in.

Gee 17-06-2016
  • Product jaar of meer in bezit

scherm niet meer leesbaar omdat tekens wegvallen

5,7
slechte kwaliteit van het schermpje. Na drie jaar vallen letters weg, en daardoor wordt het apparaat onleesbaar, en dus niet meer programmeerbaar (en dus niet meer te gebruiken). Absurd. NIET KOPEN!

-24 graden 06-02-2017

Interne fout: -24 graden

Geschreven voor: Honeywell Chronotherm Wireless aan/uit

Thermostaat geeft 'Interne fout', -24 graden. Handleiding zegt: "Neem contact op".
Reactie Honeywell: 'Interne fout' betekent apparaat is kapot en is niet te repareren, 2 jaar garantie is voorbij. Kan gebeuren met een thermostaat, jammer maar U moet een nieuwe kopen voor 180 euro.
Dit lijkt natuurlijk nergens op, wat een waardeloze service van Honeywell.

Minpunten

• Duurzaamheid

Marcel 08-11-2015

5,3
Ik heb dit systeem nu 10 jaar. En inmiddels al toe aan de 4e display vanwege wegvallende letters. Echt belachelijk slecht voor deze prijs!

rsme 08-11-2015
  • Product jaar of meer in bezit

Na 4 jaar gebruik wegvallende tekens op het display. Eerst een beetje, nu steeds meer delen die niet meer leesbaar zijn. Dit verwacht je niet van een apparaat in deze prijsklasse van een merk als Honeywell. Reparatie is onmogelijk, je mag een compleet nieuwe thermostaat kopen. Ik ga maar eens een goedkoper alternatief zoeken, want dit ding ga ik niet weer kopen.

rsme 02-03-2016

Via Honeyewell inmiddels gratis een nieuw exemplaar gekregen.

jim.66 03-11-2014

5,7
Ik heb na drie jaar plots een onvolledig scherm waardoor de Chronotherm Wireless niet meer te programmeren is. Via kijkvoelbeleef.nl kom ik ook al niet verder. Op deze manier is er sprake van een heel slechte prijs/kwaliteit verhouding.

PJacob 23-12-2013

5,7
Display is niet meer goed af te lezen. Cijfers en leestekens vallen weg. Zeer veel mensen hebben hier last van. Honeywell geeft na 2 jaar geen service meer.

jim.66 03-11-2014

Ook ik heb na drie jaar plots problemen met een onvolledig scherm van de Chronotherm Wireless. Zo kan ik hem niet meer programmeren. Via kijkvoelbeleef.nl kom ik ook al niet verder. Weet iemand een oplossing hiervoor??

zusje 20-12-2016

moet constant gereset worden

Geschreven voor: Honeywell Chronotherm Wireless aan/uit

Ook ik had het probleem met de wegvallende display. Keurig geruild door Honeywell. Maar nu valt de verbinding met de ketel steeds weg. Pas na een reset loopt het programma weer door. Koud 's ochtends!

Edwin 29-10-2016

teleurstellend over langere tijd

Geschreven voor: Honeywell Chronotherm Wireless aan/uit

Meerdere mensen hebben de ervaring dat het display na 3 jaar kuren geeft. Cijfers en Letters worden niet meer goed weergegeven

Minpunten

• display begeeft het

deeveegee 20-10-2016

Display valt weg en wordt onleesbaar

Geschreven voor: Honeywell Chronotherm Wireless aan/uit

Na een paar jaar valt het display uit. Op internet zijn er honderden mensen met hetzelfde probleem. Is blijkbaar een productiefout.

Edwin 29-10-2016

zelfde issue helaas

Boon 08-10-2016

Ook wegvallende tekens.

Geschreven voor: Honeywell Chronotherm Wireless aan/uit

Ook al na 3 jaar wegvallende tekens op het display!!! Ook eerst een beetje, nu helemaal onleesbaar en dus niet meer bruikbaar. Wie verwacht dit van van een leverancier als Honeywell? We hebben gebeld met Honeywell, en ze hebben bevestigd dat dit wel erg snel is. Reparatie is inderdaad onmogelijk, zeggen ze. Ook wij moeten nu een nieuwe thermostaat zien te kopen, maar beslist niet deze thermostaat voor zo veel geld.

N 13-10-2016

Honeywell heeft een uitstekende service geboden en naar ontvangst van de klacht direct een nieuwe thermostaat verstuurd ter vervanging zonder verdere kosten. Een pluim.

Hendrik 19-11-2018

honeywell wireless

Geschreven voor: Honeywell Chronotherm Wireless aan/uit

Niet mee te werken, display onleesbaar, functies werken niet. Binnen 18 graden, volgens de therostaat 23,5
Ondeugdelijk apparaat, gemaakt en verkocht door mensen die zelf hoogstwaarschijnlijk iets anders aan de e=wand hebben hangen.

Minpunten

• kwaliteit
  • werkt absoluut niet correct

Marika 04-10-2018

Slechte kwaliteit

Geschreven voor: Honeywell Chronotherm Wireless aan/uit

Wij wonen nu een jaar in de woning, maar wat een bak ellende. Ik wou eerst nog bellen met Honeywell, maar laat maar. Na het lezen van de reviews knikker ik dat ding in de kliko en koop een andere en zeker geen Honeywell.

Minpunten

• Scherm
  • Inregelen van temperatuur
  • Ontzettend onduidelijk in te stellen

Jacob 07-09-2018

Beperkte duurzaamheid

Geschreven voor: Honeywell Chronotherm Wireless aan/uit

Op zich een goede thermostaat, echter een slecht display wat na verloop van tijd niet meer is te lezen en dus bedienen onmogelijk maakt.

Pluspunten

• Mogelijkheden
  • Draadloos

Minpunten

• Display valt weg
  • Reparatie niet mogelijk

Gerard 05-09-2018

LCD scherm niet meer leesbaar

Geschreven voor: Honeywell Chronotherm Wireless aan/uit

Na ongeveer 3 jaar kreeg het LCD scherm kuren. Bepaalde letters waren niet meer goed leesbaar. Na 4 jaar was het scherm helemaal niet meer leesbaar. Op Internet is te lezen dat ik niet de enigste ben. Volgens mij een productiefout. Honeywell gebeld, deze geeft echter niet thuis

Pluspunten

• Wireless
  • Meerdere instellingen mogelijk

Minpunten

• LCD scherm snel stuk