Honeywell Chronotherm Wireless aan/uit

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 22 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Honeywell Chronotherm Wireless aan/uit op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

2,9

Wendy 13-12-2023
  • Product gekregen

Niet aan te raden/display na een jaar inderdaad onleesbaar..

Toen we in het nieuwe huis kwamen wonen, hadden de vorige bewoners deze net aangeschaft. Een jaar later is het diesplay in drie dagen tijd steeds vager geworden en nu vrijwel niet meer zichtbaar. Ondanks nieuwe batterijen.

Minpunten

• vlug niet meer bruikbaar

S**************@o********** 26-10-2022

Slechte thermostaat.

2e thermostaat van dit type in paar jaar tijd. Omdat we gecombineerd stoken ( houtkachel, cv) gekozen voor dit type. Geinstalleerd door vakman, sensor bij cv ketel. Knopjes van thermostaat werken na 2 jaar al niet meer. Duur in aanschaf, prijs kwaliteit niet in verhouding. 2 jaar garantie na 25 maanden stuk.

Minpunten

• Duur
  • Knopjes snel stuk
  • Ingewikkeld instellen
  • Geen service
  • Display snel onduidelijk.

Ah 03-10-2021

Bevalt zeer slecht.

Na 2 jaar begonnen de eerste tekens weg te vallen, nu helemaal niet meer leesbaar! Slechte kwaliteit, zeker voor deze prijs!

Minpunten

• Scherm is niet meer leesbaar

l******@g******** 25-08-2021

Display is het zwakke punt.

Dit is mijn tweede thermostaat van dit type. De eerst moest ik vervangen omdat het display het niet meer goed deed. Nu gebeurt hetzelfde weer. Geen garantie na twee jaar.

J. van der Weide 08-02-2021

Display defect

Na verloop van tijd (enkele jaren in gebruik) begint display uit te vallen. Eerst gedeeltelijk, inmiddels is 98% van alle digits verdwenen. Ik lees reviews van anderen en het lijkt een algemeen probleem te zijn met dit product.

Pluspunten

• uitgebreide functionaliteit

Minpunten

• kwaliteit

JV 15-10-2020

Chronoterm Wireless, snel defect aan display.

Slecht product, display erg snel defect en Honeywell geeft geen garantie!.
Kijken steeds naar de productiedatum van het apparaat en niet de aankoopdatum.
In 2020 verkopen ze bij leveranciers thermostaten van productiejaar 2015 (zelf nagekeken) dus de garantie is al weg bij de aankoop.
duur product dus!, service van Honeywell is dramatisch.
Ook de helpdesk. Werken veel mensen van buitenlandse afkomst welke de Nederlandse taal slecht spreken. werk ook niet mee in een gesprek.
Inmiddels binnen 5 jaar al 4 versleten, nu gaan we over naar een andere thermostaat en zeker geen Honeywell meer. dure slechte rommel!

canon695 26-10-2020

Inmiddels Heeft Honeywell wel wat meer ondersteuning aangeboden. Ze bieden een vervangende thermostaat aan. wel een simpeler type/uitvoering. Wanneer je vraagt om hem te vervangen op hetzelfde type kunnen ze hier niet op in gaan. Wel belangrijk: Honeywell kijkt niet naar de aankoopdatum maar de productiedatum. dus de garantie tellen ze vanaf de productiedatum. Aangegeven dat dit in strijd is met de garantieregels. in 2020 vind je in de winkels nieuw al thermostaten met een productiedatum van 2015 t/m 2018. Deze zouden al bij aankoop buiten de garantie vallen (vreemd). We hebben besloten om alles van Honeywell uit onze CV installatie te laten verwijderen. We laten dit vervangen door thermostaten van Remeha I sense. Fabrrikant ondersteund dit goed en bied een testperiode kostenloos aan.

erik 10-08-2020

Cijfers vallen weg bij honeywell thermostaat

Na 3 jaar vielen de eerste cijfers weg. Nu na 5 jasr kan ik 'm niet meer aflezen. Slechte kwaliteit!!

Pluspunten

Minpunten

• Prijs/kwaliteit

Rene 30-06-2020

Na 3 jaar display defect

Onbegrijpelijk dat zo'n dure thermostaat al na 3 jaar display problemen geeft.
Veel voorkomend issue als je even googled. Ook niet netjes van honeywell dat ze geen faire oplossing bieden voor gedupeerde klanten.

Minpunten

• Slechte kwaliteit
  • Duur
  • Geen service

Hendrik 19-11-2018

honeywell wireless

Niet mee te werken, display onleesbaar, functies werken niet. Binnen 18 graden, volgens de therostaat 23,5
Ondeugdelijk apparaat, gemaakt en verkocht door mensen die zelf hoogstwaarschijnlijk iets anders aan de e=wand hebben hangen.

Minpunten

• kwaliteit
  • werkt absoluut niet correct

Marika 04-10-2018

Slechte kwaliteit

Wij wonen nu een jaar in de woning, maar wat een bak ellende. Ik wou eerst nog bellen met Honeywell, maar laat maar. Na het lezen van de reviews knikker ik dat ding in de kliko en koop een andere en zeker geen Honeywell.

Minpunten

• Scherm
  • Inregelen van temperatuur
  • Ontzettend onduidelijk in te stellen

Jacob 07-09-2018

Beperkte duurzaamheid

Op zich een goede thermostaat, echter een slecht display wat na verloop van tijd niet meer is te lezen en dus bedienen onmogelijk maakt.

Pluspunten

• Mogelijkheden
  • Draadloos

Minpunten

• Display valt weg
  • Reparatie niet mogelijk

Gerard 05-09-2018

LCD scherm niet meer leesbaar

Na ongeveer 3 jaar kreeg het LCD scherm kuren. Bepaalde letters waren niet meer goed leesbaar. Na 4 jaar was het scherm helemaal niet meer leesbaar. Op Internet is te lezen dat ik niet de enigste ben. Volgens mij een productiefout. Honeywell gebeld, deze geeft echter niet thuis

Pluspunten

• Wireless
  • Meerdere instellingen mogelijk

Minpunten

• LCD scherm snel stuk

-24 graden 06-02-2017

Interne fout: -24 graden

Thermostaat geeft 'Interne fout', -24 graden. Handleiding zegt: "Neem contact op".
Reactie Honeywell: 'Interne fout' betekent apparaat is kapot en is niet te repareren, 2 jaar garantie is voorbij. Kan gebeuren met een thermostaat, jammer maar U moet een nieuwe kopen voor 180 euro.
Dit lijkt natuurlijk nergens op, wat een waardeloze service van Honeywell.

Minpunten

• Duurzaamheid

zusje 20-12-2016

moet constant gereset worden

Ook ik had het probleem met de wegvallende display. Keurig geruild door Honeywell. Maar nu valt de verbinding met de ketel steeds weg. Pas na een reset loopt het programma weer door. Koud 's ochtends!

Edwin 29-10-2016

teleurstellend over langere tijd

Meerdere mensen hebben de ervaring dat het display na 3 jaar kuren geeft. Cijfers en Letters worden niet meer goed weergegeven

Minpunten

• display begeeft het

Boon 08-10-2016

Ook wegvallende tekens.

Ook al na 3 jaar wegvallende tekens op het display!!! Ook eerst een beetje, nu helemaal onleesbaar en dus niet meer bruikbaar. Wie verwacht dit van van een leverancier als Honeywell? We hebben gebeld met Honeywell, en ze hebben bevestigd dat dit wel erg snel is. Reparatie is inderdaad onmogelijk, zeggen ze. Ook wij moeten nu een nieuwe thermostaat zien te kopen, maar beslist niet deze thermostaat voor zo veel geld.

N 13-10-2016

Honeywell heeft een uitstekende service geboden en naar ontvangst van de klacht direct een nieuwe thermostaat verstuurd ter vervanging zonder verdere kosten. Een pluim.

Gee 17-06-2016

scherm niet meer leesbaar omdat tekens wegvallen

slechte kwaliteit van het schermpje. Na drie jaar vallen letters weg, en daardoor wordt het apparaat onleesbaar, en dus niet meer programmeerbaar (en dus niet meer te gebruiken). Absurd. NIET KOPEN!

Marcel 08-11-2015

Ik heb dit systeem nu 10 jaar. En inmiddels al toe aan de 4e display vanwege wegvallende letters. Echt belachelijk slecht voor deze prijs!

rsme 08-11-2015

Na 4 jaar gebruik wegvallende tekens op het display. Eerst een beetje, nu steeds meer delen die niet meer leesbaar zijn. Dit verwacht je niet van een apparaat in deze prijsklasse van een merk als Honeywell. Reparatie is onmogelijk, je mag een compleet nieuwe thermostaat kopen. Ik ga maar eens een goedkoper alternatief zoeken, want dit ding ga ik niet weer kopen.

rsme 02-03-2016

Via Honeyewell inmiddels gratis een nieuw exemplaar gekregen.

kabouter wesley 25-03-2015

Al snel vielen letters van de display uit.
Nu geeft hij zo maar -24 graden en -interne fout- aan.

Telelefonisch contact met Honeywell levert niets op. "Die is stuk. U kunt een nieuwe kopen."

Dat ik 240 euro afschrijving in 3 jaar wel een beetje veel vind, daar heeft de man bij de info-lijn geen enkele boodschap aan.

Ik koop nu bij Conrad voor 60 euro een nieuwe wireless thermostaat. Honeywell komt mijn huis niet meer in.

jim.66 03-11-2014

Ik heb na drie jaar plots een onvolledig scherm waardoor de Chronotherm Wireless niet meer te programmeren is. Via kijkvoelbeleef.nl kom ik ook al niet verder. Op deze manier is er sprake van een heel slechte prijs/kwaliteit verhouding.

PJacob 23-12-2013

Display is niet meer goed af te lezen. Cijfers en leestekens vallen weg. Zeer veel mensen hebben hier last van. Honeywell geeft na 2 jaar geen service meer.

jim.66 03-11-2014

Ook ik heb na drie jaar plots problemen met een onvolledig scherm van de Chronotherm Wireless. Zo kan ik hem niet meer programmeren. Via kijkvoelbeleef.nl kom ik ook al niet verder. Weet iemand een oplossing hiervoor??