Tefal N20117 Travel Mug Easy Twist N2011710 RVS/Groen 0.36L - Reviews

Bekijk 2 andere uitvoeringen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 17 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Tefal N20117 Travel Mug Easy Twist N2011710 RVS/Groen 0.36L op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,9

Danieke 10-08-2020

Mooi!

travelmug heeft een prachtig design! Daarnaast werk het product ook nog erg goed. Drinken blijft goed warm (of koud) en is makkelijk te gebruiken. Drinken kan aan alle kanten dus super handig tijdens het autorijden. Ik vind hem wel erg prijzig

Pluspunten

• erg mooi!
  • Makkelijk in gebruik

Minpunten

• vrij prijzig

EBikker 06-08-2020

Solide thermosmok

Een mooie beker die er hip uit ziet, maar ook zeker goed werkt. Sowieso lekvrij en drinken blijft lang koud (warm heb ik nog niet geprobeerd). Enige puntje is dat hij vrij zwaar is van zichzelf, dus met drinken er in maakt het je tas wel zwaarder, maar dan heb je wel koud/warm drinken ;)

Pluspunten

• mooi design
  • blijft lang koud/warm

Minpunten

• zwaar

Stester 04-08-2020

Eindelijk een goede anti lek beker

Super fijne anti lek beker. Sluit goed en lekt dus echt niet. Het probleem met mijn andere bekers was dat mijn kofiie al na een uur of 2 super koud werd, zelfs de duurdere bekers. En bovenal, vaatwasbestendig!Het fijne aan de tefal beker is dat het de zelfde systeem heeft als mijn tefal thermoskan en blijft dus lekker lang warm. Ook fijn is de rubberen ant slip handvat. En de simpele open en dicht drukknop. Eindelijk een goede beker die ook echt doet wat ie zegt!

Pluspunten

• vaatwasbestendig
  • Antislip
  • blijft lang warm

Minpunten

• is een beetje zwaar

Sander 02-08-2020

Ideaal voor onderweg

In de auto en onderweg is deze beker ideaal. Hij is lekvrij en je kan met een knop eenvoudig de beker afsluiten. Daarnaast blijft je koffie lang warm. Het enige nadeel is dat de beker wel wat groter zou mogen zijn.

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Blijft goed warm
  • Drinken vanuit elke hoek

Minpunten

• Zou iets groter mogen zijn

Willie91 01-08-2020

Mok die handig is voor onderweg

Een handige mok die afsluitbaar is. Past goed in mijn auto in zij portier. Het nadeel is dat hij lastiger onder de koffieautomaat op werk past.
Maar in deze warme dagen is een koele drank ook heerlijk. Ik stond er versteld van dat mijn ijsthee nog ijskoud was na 6 uur.

Pluspunten

• Koelt goed
  • Blijft lang warm
  • Goed afsluitbaar
  • Handig schoon te maken

Minpunten

• Past niet onder alle koffieautomaten

Laura Morais 01-08-2020

perfect voor onderweg!!!

Ik vind deze beker helemaal geweldig! rij minimaal 4x per week van amsterdam naar rotterdam en terug. Ik neem dan thee mee of koud water. Mijn beker ben ik een keer in de auto vergeten met thee erin. na mijn werkdag was hij gewoon nogsteeds warm! mijn water blijft er weer lang koud in. De beker is ideaal en lekt niet. Handig te gebruiken. ik wil nooit meer een andere

Pluspunten

• lekt niet
  • mooi design
  • handig in gebruik
  • houd warme dranken lang warm
  • houd koude dranken koel

Renate 31-07-2020

Mooie travel mug!

Hele handige beker, die niet lekt en het drinken echt goed en lang warm houdt. Als je echt hete thee erin doet (dus rechtstreeks uit de Quooker bijvoorbeeld) blijft deze de eerste 2 uur echt gloeiend heet, als je meteen dus van je thee wil drinken moet je er echt koud water bij doen. Doe je dit niet dan heb je wel na ruim 4 uur nog steeds goede warme thee in je beker. Fijn is ook dat alles in de vaatwasser kan.

Pluspunten

• Vaatwasserbestendig
  • Lekt niet
  • Handig in gebruik
  • Houdt lang warm

Talisa 31-07-2020

Ligt fijn in de hand

Mijn koffie is nog steeds goed warm als ik op mijn werk aan kom. De beker ligt ook erg fijn in de hand.

Pluspunten

• ligt fijn in de hand
  • doet zijn werk goed

ThomasD 30-07-2020

Meer heb je niet nodig

Dit is alles wat ik zoek in een thermosbeker! Hij is lekvrij, waardoor ik het met veel vertrouwen in mijn tas stop. Gemakkelijk met een hand te openen, wat handig is onderweg! De draaidop gaat gemakkelijk openen zodat je het ook makkelijk kan vullen. Het blijft erg lang warm, dus kan gerust mijn ochtend thee meenemen in de auto en er van genieten! Design is ook erg mooi en past lekker veel in. Meer heb je niet nodig toch?!

• Opening
  • Inhoud
  • Goede grip

CarolinevR076 30-07-2020

Fijne thermosbeker

Fijne thermosbeker die absoluut doet wat hij moet doen. Mooi design, handig in gebruik, houdt koffie/thee lang warm en het allerbelangrijkste; hij is lekvrij! Ik ben er heel blij mee en zou hem absoluut aanraden.

• Houdt koffie lang warm
  • Vaatwasser bestendig

Nikki94 28-07-2020

Geweldig!

Sinds kort heb ik de Tefal Travel Mug in gebruik. Het eerste wat opvalt is het mooie design, het is absoluut geen standaard thermosfles. De structuur aan de buitenkant heeft een prettige grip en voorkomt dat de buitenkant warm wordt. Fijne draaidop.
Vanuit praktisch oogpunt vind ik het erg prettig (en hygiënisch!) dat alle onderdelen in de vaatwasser kunnen!
Het formaat van de mok is ideaal.
Ik raad deze mok ten zeerste aan!

Pluspunten

• Vaatwasbestendig

Eswes 28-07-2020

Handige travelmug

De travelmug voor op je werk, tijdens een wandeling of het sporten. De dranken blijven koud of erg warm in een precies goed formaat. Door de drukknop gemakkelijk te gebruiken en de beker lekt niet.

Pluspunten

• Lekt niet
  • Formaat
  • Blijft goed warm en koud

Inge 28-07-2020

Gewoon in je tas

De Tefal Travel Mug is echt mijn favoriet geworden voor tijdens een fietstocht!
De mok kan mee in de mand of tas zonder dat hij lekt!

Pluspunten

• 100% lekvrij
  • Kan in de vaatwasser

Minpunten

• De beker zelf is wat aan de zware kant

Dimitri Boekkooi 28-07-2020

Handig en houdt mijn koffie goed warm

De travel mug ligt lekker in de hand en ziet er fraai uit. Na meer dan 3 uur was mijn koffie nog warm! Wat ik handig vind is dat ik kan drinken tijdens het rijden door het handige kliksysteem wat ik met 1 hand kan gebruiken. Na gebruik kan hij de vaatwasser in zonder probleem.

Pluspunten

• Houdt mijn drank warm
  • Kan in de vaatwasser
  • Handig klik systeem

Minpunten

• redelijk aan de prijs

Esra 27-07-2020

Travel mug

Super tevreden met deze beker! Niet alleen een mooi design, maar vooral erg blij met de gebruiksvriendelijkheid. Met 1 vinger kan de knop worden ingedrukt om te drinken, waardoor je maar 1 hand nodig hebt. Vooral erg handig in de auto. Daarnaast is hij lekvrij en blijft koude drank goed koud.

Pluspunten

• Gebruiksgemak
  • Goede kwaliteit

Joost 23-07-2020

Top travel mug, mooi design en blijft goed warm

Eindelijk een travel mug die doet wat je graag ziet. Koffie blijft lekker warm, zelfs na 2 afspraken (3 uur later) was de koffie nog niet echt afgekoeld. Mooiste is echt wel het design, lekt absoluut niet en fijn om vast te houden . Gewicht is gemiddeld maar niet overdreven. Enig minpuntje is dat er veel kunstof is gebruikt hierdoor wel nog nat na het vaatwasser.

• Lang warm
  • Kwaliteit / stevigheid

Minpunten

• Nat uit vaatwasser

Martine Woltjer 23-07-2020

Tefal thermosbeker

Ideaal voor onderweg. Heerlijke warme drank voor in de auto. Door deze dop handig te drinken. Lekt niet. Handig om eerst even warm water erin te doen voorverwarmen en daarna de warme drank

Pluspunten

• Lekvrij
  • Warm blijft warm

Minpunten

• Koud blijft koud
  • Iets te groot