Tefal Yoghurtbeker 0.45L - N10714 - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Tefal Yoghurtbeker 0.45L - N10714 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

Sca 12-05-2020

Handige yoghurt beker

Handige yoghurt beker met fraai design! Het heeft 2 aparte componenten, 1 voor yoghurt en 1 voor fruit en of muesli. Allebei stevig en apart af te sluiten met deksel. Tevens zit er een lepel bij. Alles kan ook in de vaatwasser. De beker is wel wat smal als je fruit wilt gebruiken.

Sinot 07-05-2020

Handige meeneembeker

Nette beker, ideaal dat deze lekdicht is. Ik neem vaak yoghurt mee voor de lunch, maar ook voor dunnere vloeistoffen als fruitsap blijkt de beker lekdicht te zijn. De sluiting voelt degelijk en het is fijn dat je je toppings apart in de deksel mee kunt nemen. Wel is de beker met de deksel er op erg hoog, waardoor deze niet meer in de koelkast past. Gelukkig is de toppingdeksel ook afgesloten zodat je hem er dan naast kunt leggen. Verder ideaal dat de beker in de vaatwasser kan. Ook zou hij in de vriezer moeten kunnen en in de magnetron. Ik heb er 1x havermout in opgewarmd en dat ging in ieder geval prima. Fijne van de smalle vorm is dat hij handig mee te nemen is. Nadeel daarvan vind ik wel dat het iets lastiger eet naarmate de bodem in zicht komt. Goed is dat de bijbehorende lepel wel lekker lang is.

Pluspunten

• Goed afsluitbaar
  • Vaatwasser en magnetronbestendig
  • Toppings apart mee te nemen
  • Mooi fris design

Minpunten

• Smalle beker
  • Hoogte beker met deksel er op

Laila Bens 07-05-2020

Hele fijn beker

Een hele fijne beker dat door de siliconen rand goed in de hand ligt. Het is ook fijn dat het gewoon in de vaatwasser man en je kan het zeker voor meer gebruiken dan alleen yoghurt en muesli. De beker is echt lekvrij, war heel handig is voor onderweg. Geen zorgen meer om gelekte yoghurt in mijn tas. Ook het design is mooi en het is handig dat er plek is voor het lepeltje. Ik vind deze beker zeker een aanrader!

Pluspunten

• Lekvrij
  • Gebruiksgemak
  • Kan in vaatwasser
  • BPA vrij

Lisanne 06-05-2020

Heel fijn!

Het is een super fijne beker! Handig mee te nemen in je tas en hij lekt niet. Meer dan genoeg inhoud om je ontbijt mee te kunnen nemen onderweg.

Pluspunten

• Handig is gebruik
  • Makkelijk schoon te maken
  • Lekt niet