Tefal Campo Isoleerkan 1.0L Lichtgrijs - F41301

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Tefal Campo Isoleerkan 1.0L Lichtgrijs - F41301 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Desiree 10-06-2021

Goede Isoleerkan, handig in gebruik

De Tefal Campo Isoleerkan van 1 Liter is zowel voor warme als koude dranken.
Het design ziet er mooi, strak en stijlvol uit.
Nu met thuiswerken maak ik iedere dag gebruik van deze kan, bij kokend water spoel ik hem eerst om zodat de kan warm wordt en doe daarna het kokend water erbij.
Het eerste wat mij opviel is hoe lang dit warm blijft, dat is ideaal, ik neem de kan mee naar boven en 6 uur later kan ik er nog steeds heet water uithalen. Andersom geldt dit ook voor koud water.
Na gebruik dop eraf halen en laten drogen. De isoleerkan mag namelijk niet in de vaatwasser.
De isoleerkan lekt niet. Het inschenken gaat bij mij voor het eerst goed, zonder te druppelen en ideaal je drukt de knopt in en kan schenken.
De deksel vindt ik wel een beetje nep aanvoelen en denk ik dat er snel krasjes op zullen zitten.
Kwalitatief vindt ik dit echt een goede Isoleerkan een echte aanrader, ideaal in gebruik en ziet er ook nog eens strak uit.

Pluspunten

• Drinken blijft lang warm of koud
  • Uiterlijk
  • Handig in gebruik
  • Mooi formaat

Minpunten

• Zilveren schenktuit en deksel

Lisanne Bons 03-06-2021

Goede thermoskan

Ik mocht van Tefal de Campo Isoleerkan testen. Een isoleerkan heb ik nu ruim 2 weken in mijn bezit. Wat als eerste opvalt is dat fraaie vormgeving. Ik vind deze isoleerkan precies bij het beeld passen wat ik heb van Tefal. Het grijs en zilver glimt je echt tegemoet. De isoleerkan is er om warme dranken warm te houden en kouden dranken koud te houden. Dat doet deze isoleerkan zeker. Omdat ik hem mocht testen heb ik eerst de beschrijving goed gelezen. Hierin staat heel duidelijk dat deze isoleerkan niet geschikt is voor babyvoeding. Ik werk zelf in de kinderopvang dus ik weet dat veel ouders de isoleerkan gebruiken voor babyvoeding. Daar is deze dus niet voor gemaakt. Voordat je hem gebruikt moet je hem eerst schoonmaken. De isoleerkan kan niet in de vaatwasser. En je moet de kan zonder dop laten opdrogen. Ook is het belangrijk om geen suiker in de isoleerkan doen voor bijvoorbeeld koffie of thee. Er wordt afgeraden om koolzuurhoudende dranken in te doen. En bij het vervoer moet de kan altijd rechtop blijven staan. Dit is allemaal beter voor het behoud en veilig gebruik van de isoleerkan.
Er wordt geadviseerd om de kan eerst voor te verwarmen of om te spoelen met koud water voordat je de thee of koud water in de thermoskan doet. Dan blijft de drank extra warm of koud. Dit klopt absoluut. Ik had voordat ik thee in de kan had gedaan de kan omgespoeld met gekookt water en de kan bleef ook goed warm. Mijn ervaring met de isoleerkan is dat het een goed en degelijke isoleerkan is die er ook nog fraai uitziet. Ik ben altijd bang voor het lekken van thermoskannen en dat deed deze kan absoluut niet. Dit in tegenstelling tot mijn ervaringen met ‘goedkopere’ thermoskannen.

Pluspunten

• Geen lekkende doppen
  • Dranken blijven goed koud en warm
  • Ziet er echt fraai uit

Minpunten

• Prijs
  • Niet geschikt voor alle soorten dranken
  • Niet geschikt voor babyvoeding

f**************@h********** 18-05-2021

Mooie thermoskan, die doet waar hij voor gemaakt is!

Het betreft de Campo isoleerkan, een grijze thermoskan van 1 liter. Ik heb dit product nu ruim een week gebruikt. Ik gebruik het water uit de kan om flesvoeding te maken voor onze baby. Zo hoef ik niet bij elke fles opnieuw water te koken. En dit werkt met deze kan echt super, het water in de kan blijft namelijk een hele dag heet. Ook de hendel die je indrukt om te schenken werkt fijn, zo hoef je niet telkens aan de dop te draaien. Ik vind het ook echt een mooie kan die prima op het aanrecht kan blijven staan. Wel had ik het persoonlijk mooier gevonden als de bovenste zilveren elementen, zoals de schenktuit en deksel niet van plastic waren gemaakt. Dit voelt wat kwetsbaarder aan maar is wellicht helemaal niet zo.
Kortom, een kan waarin het water echt heet blijft en daarnaast ook een mooi design heeft. Echt aan te raden als je goede thermoskan zoekt die er ook mooi uit ziet.

Pluspunten

• design
  • blijft goed heet
  • handige maat

Minpunten

• zilver plastic