Euromac Golden 1800 Comfort RC - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Euromac Golden 1800 Comfort RC op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Irene 20-06-2019

Eurom comfort golden 1800

Een prima terrasverwarmer. Makkelijke bediening, biedt veel comfort in onze overkapping van 3.5×3.5 m. Uitstekende service gehad. Toen er een defect was na ruim 2 jaar, kosteloos en zonder problemen een nieuwe gekregen.

Onno 06-10-2016

lichtgewicht, makkelijk installeerbaar, betaalbaar

twee eurom golden 1800 RC aangeschaft voor mijn open schuur. de 1800 watt versie geeft voldoende warmte als je er niet te ver vanaf zit. hogere wattages geven vast meer warmte af maar verbruiken dan ook meer. Ze waren eenvoudig op te hangen, Goed systeem met beugel. Helaas is het stroomsnoertje aan de korte kant; de gewone (zonder afstandsbediening) zouden 5 meter hebben maar deze niet, Ook jammer dat er geen batterijen bij de afst,bed. zaten maar een minor probleem. Voor het geld (99 euro p.s) uitstekende stralers. Ik vind de afstandsbediening (aan/uit) een must. Bij standby blijven de indicatoren knipperen wat ik jammer vind. Verder erg blij met de aankoop

Pluspunten

• afstandsbediening
  • scherpe prijs
  • snelle levering
  • licht en eenvoudig op te hangen
  • lekker warm!

Minpunten

• kort stroomsnoer
  • knipperen standby
  • geen batterijen bij de afstandsbediening