Caperlan Brolly voor hengelsport maat XL

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Caperlan Brolly voor hengelsport maat XL op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Albertvuijk 26-08-2018

Prachtig grote Brolly!

Enkele weken geleden deze Caperlan Brolly gekocht het is een prachtige tent voor 2 personen en je kunt er bijna in gaan staan! Hij is ook lekker diep en je bent er goed in beschermd tegen de regen. Ik kAN HEM NIET MISSEN! maar helaas na 4 keer gebruik was het elastiek van de bevestigingspijpen stuk, waartdoor het lastiger is om hem op te zetten! De prijs is inmiddels gezakt naar 38,95 . Omdat ik hem niet kan missen heb ik zelf goed elastiek gekocht van 3 mm rond bij een goede sportzaak hier in Gouda. Ik mocht hem van het bedrijf Decathlon wel terugsturen, oorde ik na een aantal dagen, maar dat is zo'n gedoe en duurt weer dagen voordat je weer een andere krijgt. De Brolly tent was op zich prima dus hadden ze mij beter wat nieuwe bevestigingsstaafjes toe kunnen sturen. Maar helaas wilde ze de hele tent terug. Maar ik heb hem nodig dus dat was geen optie, want dat duurde mij te lang, en bovendien had ik hem zelf al gerepareerd. Wil je niet zonder een Brolly tent komen te zitten , adviseer ik iedereen om twee van deze tenten te kopen, want voor de prijs hoef je het niet te laten! Daarom heb ik voor mezelf ook maar een tweede gekocht, want wil geen dag zonder te zitten! Je wilt als sportvisser toch altijd kunnen vissen wanneer je wilt. Ik hoop dat deze revieuw n mijn advies ertoe bijdraagt