Samsung 65RU8000 - Reviews

65,0 inch

Charly70 08-02-2020

Top TV (82 inch)

Geschreven voor: Samsung 65RU8000

Nu aantal weken in gebruik en zeer tevreden. Bediening en apps zijn lekker snel en stabiel, geen enkel probleem ervaren. Beeld is super, mooie kleuren en toch natuurlijk en met 82 inch haal je flink wat beeldoppervlakte in huis. Design is ook top.

Matthijs 08-02-2020

Fijn scherm en hoge reselutie

Geschreven voor: Samsung 65RU8000

Ik heb de tv in december gekocht voor ongeveer 850 euro. Als ik deze tv vergelijk met soortgelijke tv's dan spring deze er ver boven uit gezien de prijs.

Er zitten een aantal snelkoppelingstoetsen op de afstandsbediening die niet gebruikt (zoals prime video) worden. Ik ben er alleen nog niet achter hoe ik deze knoppen een andere bestemming kan geven. waarschijnlijk is dit niet mogelijk.

Pluspunten

• 100 Hertz
  • Werkt fijn met Apple

Minpunten

• De spraakfunctie werkt voor geen meter

Rapunzel 14-09-2019

Ik ben verliefd.

Geschreven voor: Samsung 65RU8000

Wat een prachtige tv voor deze prijs. Het geluid is onwijs mooi en het beeld is haarscherp. Ik ben super blij met deze aanschaf!!!

Remco 55 21-08-2019

Schitterend apparaat

Geschreven voor: Samsung 65RU8000

Ik heb deze tv gekocht omdat ik een groter beeld wou en deze sprong er prijs/technisch hoog bovenuit. Ben zeer tevreden over het beeld en de prestaties. Klein -puntje is dat je gauw reflexies van licht (raam) hebt als je er niet recht voor zit maar dit weegt niet op tegen alle + punten!!. Ben er zeer tevreden mee en raad deze ook zeer aan.

RJP van Weeghel 24-07-2020

Werelds

Had hier voor een 65inch 1080p
Overgestapt naar 75inch 4K
Wat een wereld van een verschil echt een aanrader

patrick 13-05-2020

Grootscherm tv

Geschreven voor: Samsung 65RU8000

prachtig beeld en goed geluid, zelfs een ander merk soundsysteem pakt hij goed over. En een perfecte prijs kwaliteit verhouding,