Samsung 43RU7470

Bekijk alle Televisies

Dhr. Roosendaal 04-11-2019

Super tevreden

Geschreven voor: Samsung 55RU7470

Na een lange speurtocht (ik ben vrij kieskeurig) naar een 4K UHD tv van zo rond de 600 euro, kwam ik op deze uit. Ik heb hem bestelt bij Kamera Express (bleek ook de goedkoopste te zijn), die hem keurig en volgens afspraak heeft geleverd voor 599.- euro.
De 55 inch televisie heeft een flink formaat, maar met 4,5 meter zitafstand eigenlijk precies goed. Je monteerd de voet binnen een paar minuutjes. De tv heeft een prachtige rvs-kleurige rand, staat stevig en is perfect afgewerkt. De instalatiewizard helpt je binnen een paar minuutjes door het installatieproces, waarna je direct tv kunt kijken en (naar wens) zelfs je telefoon gekoppeld is.
De beeldkwaliteit is, zonder verdere instellingen, werkelijk fantastisch! Het geluid is echt prima voor een televisie, boven verwachting. De kleine afstandbediening is van rvs en ziet er echt top uit (echt verrassend mooi). Legt goed in de hand en de sumiere knoppen zijn mooi overzichtelijk. De menustructuur van de televisie werkt hartstikke goed. Je wisselt vlot tussen de verschillende (hdmi-)kanalen. Ik ben voorlopig echt super blij met deze aankoop, zeker voor deze prijs. Heel veel kwaliteit voor een scherpe prijs. Een echte aanrader! (Mijn televisie heeft de volgende product code: Samsung UE55RU7470.

Pluspunten

• Zeer goede beeldkwaliteit
  • Prima geluid
  • Super goed afgewerkt
  • Mooie en handige afstandbediening
  • Scherpe prijs

Minpunten

• Nog geen gevonden
DavidC73 29-11-2019

op uw advies gekocht.... ben benieuwd. Bedankt!

Carine 22-01-2020

mooi beeld, kijkt prettig

Geschreven voor: Samsung 43RU7470

Wij wilden een TV die in ons interieur paste, dus meer dan 43 inch kon ook niet. Voor dit formaat geeft deze smart TV een heel prettig beeld.

Pluspunten

• mooi beeld

Minpunten

• geen aansluiting op WIFI met 5 gHz

P.Rietdijk 06-01-2020

Mooi helder beeld en prima geluid

Geschreven voor: Samsung 50RU7470

Ik ben blij verrast door het mooie heldere beeld, de frisse kleuren en het prima geluid. Het instellen was een fluitje van een cent. koppelen mediabox en PS4 geen probleem.
Alleen de afstandsbediening is even wennen ik mis de cijfertoetsen, wel fijn dat er een Netflix knop op zit en de Home knop is ook handig.
De TV is makkelijk op de voet te monteren en fijn dat de kabels weggewerkt kunnen worden in deze voet. Hij staat prachtig op de TV kast. Prima Prijs/Kwaliteit verhouding.

Pluspunten

• Zeer helder beeld
  • Bediening via smartphone mogelijk

Minpunten

• de afstandsbediening

Patrick Sp. 01-02-2020

Meer dan basic (en dus prima) TV

Geschreven voor: Samsung 43RU7470

In doos wordt tevens adapter voor de CI+ module standaard meegeleverd. Die info was ik naar op zoek voorafgaand aan de aankoop, nergens iets over te vinden, verkoper electronicazaak wees me daar op, mede daarom deze review. Installatie niets moeilijk aan, op t gemak de beknopte handleiding en instructie (beiden duidelijk) op TV volgen. Zonder dat je er erg in hebt, worden de kanalen aut. ingesteld. AB klein, weinig knopjes en dus even wennen/zoeken (ook op scherm) waar wat voor dient. App Disney+ staat er (soort van) standaard op. Prima TV, heel tevreden mee.

Pluspunten

• Installatie
  • Algehele kijk/geluid kwaliteit
  • CI+ adapter bijgeleverd

Linda 16-08-2019

Realistische kleuren, goed geluid

Geschreven voor: Samsung 50RU7470

Goede prijs/kwaliteitverhouding. Makkelijk aansluiten mbv duidelijke quick instruction guide. Mooi robuust design.

Pluspunten

• Kleuren beeldscherm
  • RVS afstandbediening
  • Navigeren Apple TV, Netflix, TV en Youtube

Minpunten

• 'maar' 3 HDMI aansluitingen

Raymond Verweij 07-08-2019

prachtig toestel met geweldige kleuren

Geschreven voor: Samsung 50RU7440

Prachtig toestel mooie kleuren en in combinatie met de soundbar van Samsung echt een bioscoopgeluid ook de bediening via de de mobile telefoon is echt geweldig

Pluspunten

• prijs
  • vorm
  • beeld

Erik 15-09-2020

Mooie tv voor een leuke prijs

Geschreven voor: Samsung 50RU7470

Mooie tv met erg mooi beeld met veel, mooie en levensechte kleuren en goed geluid, met alle moderne aps erop zoals netflix, disneyplus, youtube enz. er zit er echt alles op.
Via airplay2 kan je ook via je iphone media streamen naar de tv.
Installatie is echt kinderspel, je zet alle apparaten aan en je tv detecteerd ze vanzelf!

mooie aluminium geborstelde afstandbediening erbij, die je ook als universele afstandbediening te gebruiken is.

Tv werd netjes zoals afgfesproken gratis thuisbezorgd, en binnen gezet

Zowel tv als EP-Verdaas is echt een Aanrader!

Pluspunten

• Mooi Beeld
  • Goed geluid voor plat toestel
  • goede prijs/kwaliteit

Stef 21-08-2020

Mooie aanbieding via Kamera Express

Geschreven voor: Samsung 50RU7410

We kozen voor een iets groter model dan de eerdere smart TV. Samsung heeft veel te bieden, maar via de prima website van Kamera Express liepen we tegen deze tv van maart 2019 aan. Doordat bekend is dat Samsung nog lang de eerdere modellen ondersteunt, durfden we de mooie aanbieding (399 euro!) te pakken. Mooi beeld, stelt zich bij al naar gelang de lichtinval. Wel een erg kleine afstandsbediening en we zijn nog in "conclaaf" over een NL-handleiding (want ons Oost-Europees is niet erg goed ...). Hij speelt, maar nog niet alles is aangesloten (dag 1). Komt beslist goed.

Pluspunten

• mooi beeld
  • beeld reageert op inkomend licht
  • makkelijk op te bouwen

Minpunten

• erg kleine afstandsbediening
  • handleiding in eigen taal

Feroe 03-04-2020

Tevreden

Geschreven voor: Samsung 50RU7440

Zeer fijne tv waarin alles goed werkt, makelijk te installeren met ziggo module, usb stick erin voor het pauzeren en opnemen van live tv, een minpunt is de slechte kijkhoek dat resulteert in mistig beeld. ik heb de 50 inch uitvoering.

Pluspunten

• mooi scherp beeld
  • makelijke installatie

Minpunten

• slechte kijkhoek

W.B. 22-01-2020

aansluiten soundbar?

Geschreven voor: Samsung 43RU7440

vandaag mijn UE43RU7440 binnen gekregen via Platte Tv...
met een ci+module erin is eindelijk die lelijke humaxkast weg.
installeren was een fluitje van een cent al is het wel ff wennen met die afstandsbediening.
Soundbar aangesloten via de optische kabel...en daar loop ik tegen een probleem aan...
Ik heb de Samsung HW-J651 soundbar en die werkt prima maar ik krijg het niet voor elkaar om die met de afstandsbediening van de tv te bedienen.
Ik moet de soundbar nu op D.IN zetten om het geluid te horen en met soundbar afstandsbediening harder of zachter te zetten.
Voorheen kon de soundbar op TV zetten en kon ik met de afstandsbediening van de tv het geluid bedienen. lastig die twee afstandsbedieningen.....
Weet iemand hoe dat zit???

koos 13-01-2020

shapoo samsung

Geschreven voor: Samsung 43RU7470

Gekocht bij electroworld Dokkum, nu een maand in mijn bezit. Gebruik hem als tweede tv in de slaapkamer en hoewel ik erg tevreden ben over mijn philips ambilight tv in de woonkamer heeft dit toestel toch iets meer.Eigenlijk zijn er naar mijn idee geen negatieve aspecten te noemen, ondanks wifi verbinding is android zeer snel. Beeld doet naar mijn idee niet onder voor een oled.Afstandbediening is modern en goed leesbaar.Geluid is beter dan ik zou verwachten van een platte tv , shapoo samsung echt een aanrader. Duurzaamheid blijft natuurlijk een moeilijk punt voor beoordeling wanneer je het toestel vrij kort geleden gekocht hebt

Pluspunten

• Beeld
  • Afstandbediening
  • vormgeving

Minpunten

• niet kunnen vinden