Salora 2800 series 55UHL2800 2018

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Salora 2800 series 55UHL2800 2018 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

3,7

Jan de P 02-04-2020

CI+ werkt alleen op 1.2 versie !!!

Na maanden problemen met Quantis module 1.3 heb ik 4 x een ander merk CI+ module geprobeerd ! Wat blijkt ? TV werkt niet met die interactieve nieuwe 1.3 versie module ! Het is geen smart TV dus een 1.2 versie module werkt gewoon prima !!!!

Pluspunten

• beeld
  • makkelijk

Minpunten

• geluid
  • USB is traag

S D uit M 28-12-2019

Slechte TV maar mooi beeld !

USB ingang was na 2 maanden al defect en Salora geeft geen thuis bij problemen.. CI+ doet het niet goed en TV is vaak traag in gebruik ( loopt ook regelmatig vast en start uit zichzelf op )

Pluspunten

• uiterlijk
  • beeld is mooi

Minpunten

• loopt regelmatig vast
  • CI+ module werkt niet goed
  • USB is slecht

AH van M 12-12-2019

Mooi beeld, wel traag en CI+ werkt niet

Heel mooi beeld en super mooi geluid voor dat geld ! Maar afstandsbediening reageert vaak traag en er is GEEN ziggo / delta certificaat helaas ! Ik zit bij Delta en kan CI+ NIET gebruiken.. Je moet dus alleen over DVB-C kijken

Pluspunten

• beeld
  • geluid

Minpunten

• geen certificaat
  • traag

Officiele reactie van Salora 13-12-2019

Geachte heer/mevrouw,

Bedankt voor uw review. Helaas zien wij dat u ons na 5 positieve beoordelingen en 3 heeft gegeven. Graag zouden wij een e-mail van u willen ontvangen om te kijken of we deze score omhoog kunnen brengen door u te helpen bij de problemen waar u niet uitkomt. U kan ons een e-mail sturen naar info@salora.nl.

Team Salora