Samsung QE65Q950RBL 2019 QLED - Reviews

• Best Reviewed sep 2020

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 64 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

Henk Ph. 13-12-2019

OLED TV

Geschreven voor: Samsung QE55Q950R 2019 QLED

Het is een geweldige TV met een prachtig beeld. De manuaal zou iets duidelijker mogen, vooral voor niet technische mensen lijkt mij deze niet vanzelf sprekend.
Uiteindelijk is het resultaat top.

Ton Visser 29-03-2019

75 Inch QLED nu net zo mooi als OLED

Geschreven voor: Samsung QE75Q950RBL 2019 QLED

Wat een waanzinnig mooi beeld. Ongelooflijk helder, prachtige kleuren superscherp (ook de gewone TV die in HD wordt uitgezonden wordt een stuk mooier. Echte UHD blu-ray is zo mooi dat je het bijna niet kan geloven. Bekijken van het Samsung 8k promofilmpje heb je het idee dat je de zilveren kroon in de (echt) zwarte achtergrond uit de TV kan pakken. Kleuren spatten van het scherm af. Ondanks fel zonlicht (zijwaarts) gewoon een glashelder en zeer kleurrijk beeld. Beeld voor het menselijk oog in mijn optiek gelijkwaardig aan OLED. Ter vergelijking: Ik heb mijn UHD Samsung 65 inch LED er naast gezet, maar deze is in vergelijking hopeloos verouderd (3 jaar oud). SD content is overigens niet mooier. Hier doet de AI niet veel. Maar dat is voor mij persoonlijk niet interessant meer. Ook de installatie verliep bij mij geheel automatisch via mijn Samsung account. Hoefde alleen maar in te loggen en alle apparaten werden netjes herkend en alle instellingen netjes ingevoerd. Belangrijkste acties van andere apparaten met de Samsung afstandbediening zelfs aan te sturen. Conclusie: Absoluut geen spijt van! Top TV, maar dat mag dan ook wel voor de prijs van 6.999 Euro (75 inch). Als laatste opmerking: Duurzaamheid heb ik logischerwijs niet aan kunnen geven. Als deze gelijkwaardig is aan andere Samsung TV's maak ik mij geen zorgen. Oh ja nog iets. Je went zeer snel aan de grootte van 75 inch en dat is iets wat ik niet verwacht had.

Pluspunten

• Kleuren, scherpte en zwartwaarden
  • Helderheid overdag in zeer lichte kamer
  • Installatie
  • Afstandbediening
  • Upscaling 4k naar 8k

Minpunten

• Hoge prijs
  • SD beeld niet beter dan op 4K of HDTV

Jell 06-03-2021

Haarscherp beeld maar (echte!) 8K enkel via een USB stick!

Geschreven voor: Samsung QE82Q950RBL 2019 QLED

Prachtige TV, "82 is geweldig en wend heel snel. hoge prijs dan ook maar -na veel gedoe- mijn €1000 cash back teruggekregen vorig jaar na de actie. Mooi ook dat hij plat aan de muur kan, met bijgeleverde bevestigings haken & tekening , en dat alles van stroom en data door slechts 1 dun draadje naar de (zware) module gaat. Upscalen doet hij ook goed, maar vewacht echter geen 8K rechtstreeks van internet of YouTube te zien (ook al staat 8K vermeld bij die filmpjes) als je controleert wordt het foch in 4K resolutie weergegeven. Enkel met content op een 3.2 USB stick kan je echt 8K afspelen. conclusie: natuurlijk is er nog niet veel 8K content, maar dit samen met de moeilijke cashback actie is voor mij wel de eerste en laatste keer dat ik Samsung TV koop. Maar verder, prima en prachtige TV, dat zeker!

Pluspunten

• prachtig beeld
  • Geluid valt ook nog goed mee
  • mooi plat en zeer practisch

Minpunten

• 8K ? enkel via USB
  • cash back acties verlopen moeizaam bij Samsung

Anoniem 11-01-2021

LEVENDE KLEUREN - ECHT KIJK ERVARING

Geschreven voor: Samsung QE65Q950RBL 2019 QLED

DIT IS ECHT EEN AANRADER!
One Connect box is een prachtig oplosssing voor kabels.
Best beeld ooit.

Anoniem 22-12-2020

Goed beeld

Geschreven voor: Samsung QE65Q950RBL 2019 QLED

Jammer dat er nog maar weinig 8K uitzendingen zijn. Het geluid valt soms weg maar een seconde of twee maar wel hinderlijk. De afstandsbediening daarvan kan ik het volume niet regelen gelukkig met de afstandsbediening van Ziggo wel.

Anoniem 01-12-2020

Unacceptable Quality

Geschreven voor: Samsung QE65Q950RBL 2019 QLED

This Tv suffers from local dimming problems in dark scenes (please have a look at the video). Local dimming is a feature that can't be turned off. I thought that my TV was faulty, but nothing wrong was found after being checked by a technician, apparently this is totally normal. In my opinion, this is unacceptable for a pricey TV like this.

Another point is that this model is not compatible with 8k codecs from Youtube, so you can't watch 8k content at the moment. And worst of all is that Samsung is blaming Youtube for this.

My advice is to stay away from Samsung TVs.

Wiggardus 25-10-2020

Samsung soundbar

Geschreven voor: Samsung QE75Q950RBL 2019 QLED

Mooi geluid, voldoet aan de verwachtingen. Het geluid vult de hele kamer. De soundbar is gemakkelijk te bedienen met de Smartthings app

Pluspunten

• Goed geluid
  • Eenvoudige bediening

Goede investering 30-09-2020

Soundbar HW Q 800T en TV QE55Q80T van Samsung

Geschreven voor: Samsung QE75Q950RBL 2019 QLED

Prima combinatie. Wel even wat lastig om zelf te installeren. Moet nog wel e.e.a. uitproberen om de KPN afstandbediening voor alles te kunnen gebruiken.
Prima scherm en prima geluid.

Pluspunten

• prachtig helder scherm
  • prima geluid met goedklinkende subwoofer

Minpunten

• zelf installatie TV i.c.m. soundbar
  • nog te veel afstandsbedieningen

Croef 30-09-2020

Mooi, scherp beeld, mooie vormgeving

Geschreven voor: Samsung QE82Q950RBL 2019 QLED

De tv is mooi vormgegeven, de tv heeft een plat scherm en geeft een zuivere, scherpe weergave. De geluidskwaliteit is goed, zeker als je de soundbar erbij aanschaft, dan is het net een bioscoop geluid.

Pluspunten

• Scherpte
  • Vormgeving

Ton 26-09-2020

groot scherm scherp beeld mooi design

Geschreven voor: Samsung QE75Q950RBL 2019 QLED

mooie tv scherpen kleuren makelijk te installeren kleur echt geen vertragingen bij het bekijken van een film net of je in de film zelf zit zeker in samenwerking met een samsung soundbar de hw-q800t ik kan deze tv iedereen aan raden

Pluspunten

• makkelijk instaleren
  • mooie kleuren

RW 18-09-2020

groot scherm

Geschreven voor: Samsung QE65Q950RBL 2019 QLED

Mooie tv, voldoet aan de verwachtingen. Werkt perfect samen met een Samsung soundbar. Ook het koppelen van de Ziggo box ging probleemloos. Alles werkt met 1 afstandsbediening zonder problemen.

Pluspunten

• eenvoudige bediening
  • mooie kleuren

Desiree 12-09-2020

In 1 woord; GRANDIOOS!

Geschreven voor: Samsung QE65Q950RBL 2019 QLED

Ik ben altijd al een fan van Samsung geweest, heel vertrouwd! En ook deze tv maakt al mijn verwachtingen meer dan waar! Super!!

Pluspunten

• Prachtig scherp beeld
  • Mooi zwart

Fam Roovers 07-09-2020

Fantastisch beeld

Geschreven voor: Samsung QE65Q950RBL 2019 QLED

Fantastisch beeld en makkelijk in gebruik. Super geluid en in combinatie met de samsung Q70T soundbar een goed combinatie. Het bioscoop gevoel hebben wij nu thuis.

Pluspunten

• Helder scherm
  • Vlug aangesloten

JM Nighthawk 26-08-2020

Super strakke weergave in QLED 8K!

Geschreven voor: Samsung QE65Q950RBL 2019 QLED

Film, Series worden weer opnieuw entertainment in de huiskamer. De Dolby Atmos in combinatie met de strakke hoge resolutie in 8K maakt het een waar feestje. Beeld en geluid zijn gewoon TOP!

Justin 19-08-2020

samsung hw q60t

Geschreven voor: Samsung QE82Q950RBL 2019 QLED

goed en zuiver geluid ! communiceert goed met de 4k Qled tv.
goede kwaliteit behuizing. niet zoals de goedkope versies.

Pluspunten

• goede bass
  • zuiver geluid
  • afgewerkt product
  • prijs/kwaliteitverhouding is goed !

Milooww 21-06-2020

Super TV

Geschreven voor: Samsung QE65Q950RBL 2019 QLED

Super kwaliteit, eigenlijk precies wat je van een Tv verwacht. Maakt deze quarantaine tijden een stuk positiever.

Stefman 09-06-2020

Super werkt perfect en een prachtig scherm

Geschreven voor: Samsung QE65Q950RBL 2019 QLED

1 maand geleden heb ik deze tv gekocht en het ziet er prachtig uit! Super scherp beeld en een beetje zonlicht in de kamer past het beeld niet aan! 1 woord super!

Henk Ph. 01-04-2020

Samsung QLED

Geschreven voor: Samsung QE55Q950R 2019 QLED

Een mooi en degelijk apparaat, schakelt snel en de beeldkwaliteit is perfect. Jammer dat er nog weinig films in deze kwaliteit aangeboden worden.

Pluspunten

• Scherp beeld
  • Zeer plat

Visser 23 29-03-2020

Tv nummer 1

Geschreven voor: Samsung QE65Q950RBL 2019 QLED

Enorme goede aankoop kan niet beter beeld 1000,,% hier hoef je geen spijt van te hebben.advies kopen

Ton 20-03-2020

Groot Scherm

Geschreven voor: Samsung QE55Q950R 2019 QLED

Prachtig mooi toestel met fantastische kleur weergave van beelden en de vele technische mogelijkheden.