Samsung QE75Q85RAL - Reviews

4K Ultra HD
Diepte
6,20 cm dikte
75,0 inch

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 13 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

René 28-09-2019

Adembenemend beeld en geluid

Geschreven voor: Samsung QE55Q85RAL

Van de week een samsung qe55q85r en soundbar hw n850 gekocht. Na bijna 20 jaar een 32 inch schermpje te hebben gehad was het even wennen aan de grootte van het apparaat maar qua beeld went het erg snel. Fantastische kleuren en details. Zoals al vaak gezegd, de kleuren spatten van het scherm af. Zeker in 4k. Bij een you tube filmpje van NASA leek het wel alsof ik in de Enterprise door het raam zat te kijken naar het universum dat aan mij voorbij trok.
Het installeren ging vlot dankzij de duidelijke aanwijzingen. Het menu van de televisie is ook intuïtief zodat je zonder al te veel leeswerk al snel aan de slag kan (in elk geval met de basisinstellingen).
De soundbar vind ik een echte meerwaarde. Het geluid van de televisie is wat 'dunnetjes' maar met de soundbar wordt het geluid vol en gedetailleerd. Ook de bastonen in de lage regionen worden goed weergegeven zonder echt te overheersen (is in te stellen).
Houdt er wel rekening mee dat de soundbar flink uit de kluiten gewassen is.
Ik moet nog veel ontdekken aan deze combinatie maar de eerste indrukken zijn goed en maken mij alleen maar nieuwsgierig naar de mogelijkheden die deze combinatie biedt.
Ik hoop er nog vele jaren plezier aan te beleven.

Pluspunten

• uitstekend beeld
  • brede kijkhoek
  • met soundbar uitstekend geluid
  • makkelijk te bedienen

Minpunten

• grootte soundbar
  • verder nog geen echte minpunten kunnen ontdekken

Soran 11-09-2019

Goede product

Geschreven voor: Samsung 65Q85R

de kwaliteit van deze tv zeer goed en geeft goed beeld. geluid van tv ook prima.
nog andere van pluspunt van deze tv is aansluit box , is handig en simple te gebuiken.

Pluspunten

• groot scherm
  • een kabel naar tv via box aansluiten
  • goed geluid

Minpunten

• tv poot kan staabiler

A.M. 09-09-2019

Groot scherm

Geschreven voor: Samsung 65Q80R

Goeie kwaliteit beeld, groot beeld. lijkt op een thuis bioscool. Wel had ik meer geluid verwacht ...

Pluspunten

• Goed beeld
  • Groot

Minpunten

• Geluid had beter gekunt

Willem 17-05-2019

Wat een ding!!

Geschreven voor: Samsung QE75Q85RAL

Een kleine 4 weken terug dit 75" scherm gekocht, eigenlijk dacht ik dat het formaat wel mee zou vallen. Toen hij eenmaal geïnstalleerd stond was hij enorm! Gelukkig krijgen we binnenkort nieuwe meubels, daar past hij beter in. Op de kast waar de tv eerst stond staat hij nu voor het goede iets te hoog.

Het installeren was heel makkelijk, het wijst eigenlijk allemaal vanzelf. Zelfs de wi-fi codes hoefde ik niet in te vullen. Ideaal is de One Connect Box, geen draden wirwar meer achter de tv hangen.

Het beeld is in 1 woord fantastisch! Zelf met zonlicht erop blijft het helder!

De afstandsbediening had ik eerst een hard hoofd in; zo weinig knopjes voor zoveel opties? Maar ook dat werkt zeer intuitief, ik vind de nodige opties vanzelf.

Het beeld van mijn PS4 Pro is adembenemend, ik hou wel van spelletjes, maar met dit beeldformaat Gran Turismo spelen gaat het op VR lijken.

Over de duurzaamheid van dit scherm kan ik nog niet veel zeggen, daarvoor heb ik hem te kort in bezit. De vorige Samsung tv's die ik heb gehad doen het nog prima in de slaapkamer(s).

Al met al zeer tevreden met deze televisie!

Pluspunten

• Beeldkwaliteit
  • Bedieningsgemak
  • One Connect box

Arjan van den Berg 13-11-2019

Fantastische TV

Geschreven voor: Samsung 65Q80R

De TV nu enkele dagen staan en is echt top. Makkelijk te installeren en erg gebruiksvriendelijk in de basis. Beeld is mooi helder en geluid is prima. Komende dagen/weken maar eens meer in verdiepen in alle mogelijkheden. Gekocht bij Plattetv.nl maar wel in een winkel. Echt fantastisch geholpen en TV direct op voorraad en meegenomen.

Sido 12-11-2019

Mooi beeld

Geschreven voor: Samsung QE75Q85RAL

Kwam met vlag en wimpel boven andere schermen uit zeer mooi en veel mogelijkheden is gewoon een top toestel

Pluspunten

• scherp beeld

JH72 12-11-2019

Schitterende TV

Geschreven voor: Samsung 65Q80R

Al lang fan van Samsung TV's en na mijn 55 inch toch gekozen voor een maatje groter. Wat een geweldig beeld en zelfs het geluid is zeer goed voor een dergelijk plat model. Ambient mode is best wel leuk en zeker een goede optie om geen joekel van een zwart vlak aan je muur te hebben. De installatie verliep vlekkeloos en de eerste indruk is echt heel goed. Hier wordt een mens blij van!

Pluspunten

• beeld is echt super
  • design

Leen 12-11-2019

Prachtige televisie met veel bedieningsgemak.

Geschreven voor: Samsung 65Q85R

Ik heb deze televisie aangeschaft omdat het de enige is waarbij het daglicht op een goede manier gefilterd wordt zodat er zo goed als geen schittering op het beeldscherm te zien is.

Pluspunten

• Mooi scherp beeld
  • Bedieningsgemak

Richard 11-11-2019

Brilliant

Geschreven voor: Samsung QE75Q85RAL

Superfijne tv, vooral de snelheid valt op ten opzichte van de concurrentie! Beeld komt dichtbij oled!

Pluspunten

• snelheid
  • beeldkwaliteit

Harco 09-11-2019

Fantastisch scherp beeld en waanzinnige hulp bij installatie

Geschreven voor: Samsung 65Q85R

Ik wilde eigenlijk al direct een QLED vanwege andere referenties die ik had gelezen. En die hadden gelijk... Wat een prachtig scherp beeld met een geweldige kijkhoek. 65", maar geen ' kolos' omdat het design heel minimaal is qua rand en manier van ophangen. We hebben gekozen voor een 'no gap wall mount', waardoor de TV strak tegen de muur hangt. Net een schilderij. Het is echt een zeer scherp en helder beeld en zwart is echt diep zwart. Een 4K filmpje van Youtube is echt een beleving, zeker aan je eigen muur. Afstandsbediening is even wennen, maar gaat prima. Gekocht bij Platte TV. Eerst wat sceptisch, maar het ophang en installatiepakket is geweldig. Onze monteur A uit Breda heeft ons echt fan gemaakt van PlatteTV.nl. Beleefd, rustig, behulpzaam, informerend en met grondige kennis en advies. Superstrak opgehangen en ook nog een extra offerte opgevraagd met een scherpe prijs. Volgende keer weer een QLED en weer via PlatteTV.nl!

Pluspunten

• Beelddiepte
  • Beeldscherpte
  • No gap wall mount
  • One Connect box (!!!)
  • One remote afstandsbediening

Minpunten

• Afstandsbediening even wennen

Maran 08-11-2019

Groot Beeld

Geschreven voor: Samsung 65Q85R

Prachtig helder beeld en veel geautomatiseerde functies. Installatie eenvoudig te doen. Vele toepassingen mogelijk.

Pluspunten

• functies
  • helderheid
  • 1 kabel systeem

Minpunten

• glaskabel te kort (5 meter)

PHITNL 08-11-2019

Groot scherm

Geschreven voor: Samsung 65Q80R

Mooie strakke TV met diepe zwarte keuren. Veel apps beschikbaar. Nog kort in bezit maar vooralsnog zeer tevreden.

Henny 07-11-2019

Gigascherm, ontzettend scherpe kleuren

Geschreven voor: Samsung 65Q85R

Wij hebben een vergelijking gemaakt tussen een OLED en QLED tv. Voor ons geeft de QLED de kleuren het mooist en scherpst weer. Zeker wanneer je wat ouder bent is dat erg prettig!!

Pluspunten

• groot beeldscherm, prettig vanaf afstand
  • duidelijk lettertype

Minpunten

• ruimte innemend

henry 06-11-2019

geweldig mooi scherm

Geschreven voor: Samsung 65Q85R

prachtige TV en overtreft alle verwachtingen. mooi beeld en maakt niet hoe je voor de tv staat. en zeer eenvoudig te bedienen.

Martin 05-11-2019

Schitterend beeld

Geschreven voor: Samsung 65Q80R

Met 65" een grote tv met een erg mooi beeld vanuit alle hoeken, de installatie verloopt vlot, soepel en stapsgewijs en ook de bediening is eenvoudig. De afstandbediening was even wennen omdat het niet lijkt op een 'conventionele' (lees: ouderwetse) afstandbediening maar dit went snel. Zo zijn bijvoorbeeld de cijfers (zenders) verdwenen en zitten er standaard knoppen op voor Netflix, Prime video en Rakuten TV. Dit is wat mij betreft een beetje overbodig.

Pluspunten

• Uitstekende beeldkwaliteit
  • Makkelijk te bedienen
  • Ruime hoeveelheid aansluitingen

Minpunten

• Overbodige knoppen op de afstandbediening

Duif 04-11-2019

Samsung 65Q85R top model

Geschreven voor: Samsung QE75Q85RAL

Mooie TV net een bioscoop in je eigen huis.
Beeld en kwaliteit kleur heel mooi.
Geluid en alle ander opties werken top, kan niet anders zeggen wat een super goede deal en koop.
Super tevreden en ben er heel blij mee. :)

Duif 04-11-2019

Samsung 65Q85R

Geschreven voor: Samsung 65Q85R

Top TV goed ingepakt en ook alles wijst voor zich met installeren en ophangen door middel van de beugel.
Mooi beeld en super mooi geluid.
Kan niet anders zeggen een hel mooi koop.

Pieter 03-11-2019

Mooi model, prachtig beeld.

Geschreven voor: Samsung 65Q80R

Makkelijk te installeren, prachtig beeld, ook overdag. Mooi ontwerp en kabels zijn via de voet weg te werken. Leuke features als gebruik als schilderij of fotocollage bij niet gebruik..

Pluspunten

• Mooi beeld
  • Simpele bediening

Anoniem 03-11-2019

Fantastische televisie

Geschreven voor: Samsung QE75Q85RAL

September gekocht omdat mijn vrouw een huizenhoog verschil zag met iets goedkopere televisies nog geen moment spijt gehad verschrikkelijk ondiep en is een sieraad in ons huis

Anoniem 03-11-2019

Fantastische 4K QLED TV

Geschreven voor: Samsung QE75Q85RAL

Ik heb de TV net en maand in huis en ik ben elke keer nog net zo verbluft als de eerste keer dat ik het beeld zag! Haarscherp, prachtige kleuren, zowel overdag als in het donker. Bedieningsgemak is uitstekend. Echt een aanrader! De afmeting is perfect voor het ultieme bioscoopgevoel.