Samsung 49Q64R QLED - Reviews

Beste deals -9% prijsdaling

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 56 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

Mr CheeToz 06-09-2019

Deze "instap" Qled is een grote OPstap!

Geschreven voor: Samsung 49Q64R QLED

Als 55" net te groot is en 43" niet voldoet, de perfecte middenmaat met bovenmaatse prestaties! Door de eenvoud van de AB kunnen mensen op hoge leeftijd er gelijk mee aan de slag, het beeld is super en ook makkelijk via je smartphone te installeren. (kan ook met de afstandsbediening maar de app is stukken eenvoudiger) Bediening 10, beeld 9, geluid 8, aansluitmogelijkheden 10, design 9, prijs/kwaliteit 10/10. De menu's zijn niet alleen simpel maar ook logisch in elkaar gezet zodat zowel de "aan/uit, harder zachter" gebruiker alsook de "heeft een playstation, pc en sattelietschotel naast de gewone tv" kijkbuiskinderen. De tv is compatible met Google MAAR daarvoor moet je wel een Google hub/home/speaker voor in huis hebben. Wat overigens niet nodig is als je met je telefoon je hele scherm wilt delen met de TV. Iets waar veel concurenten de zaken echt stukken minder doordacht in de markt zetten. Voor niet de allergoedkoopste tv die er is, blijft het voor een "instap" model echt een prachtapparaat waar totaal niets "instap" is met de features en kwaliteit waar een HD-ready of FullHD / 4K toch echt verbleekt bij een QLED. De vertraging van beeld/audio (PC/Digitale Tuner) is nagenoeg te verwaarlozen dus je hoeft niet te liplezen om 2 tellen later het geluid te horen en bij gebruik van een PC/Laptop werkt het perfect! Ook draadloos vanaf een Apple gaat naadloos met Airplay en Windows 10 net zo makkelijk. 8K speelt ie zelfs af maar dan moet ie toch echt het stokje overgeven aan z'n grotere broers want die hebben native "af fabriek" al een 8K tuner ingebouwd. Kortom, wat de "dikke tv met achterwerk" naar een platte tv was, is "FullHD/4K" nu naar Qled... Een topper!

SJJBorg 22-07-2019

Geweldige tv, zeer tevreden met onze aankoop!

Geschreven voor: Samsung 49Q64R QLED

De Q-led televisie geeft een prachtig beeld, dat zich zichtbaar onderscheid van andere tv's op de markt. Daarnaast zijn wij zeer te spreken over de functionaliteit met de verschillende aansluitingsmogelijkhen en apps zoals Netflix en Spotify.

Gerard2021 28-03-2020

biosscoop ervaring

Geschreven voor: Samsung 49Q64R QLED

Deze TV gekocht omdat hij betaalbaar is geworden, veel mogelijkheden, In combinatie met 4K en soundbar een geweldige kijk ervaring.
de afstand bediening is complex en vraagt wel wat geduld.

Anoniem 25-03-2020

mooi beeld en handige media player

de tv heeft mooi QLED HDR 4K beeld
ook kun je met de ingebouwde mediaplayer makkelijk films afspelen die op je externe harde schijf, usb-stick, nas, etc staan
netflix en youtube npo start kortom heel makkelijk en veel mogelijkheden
wel raad ik aan de beeld expertinstellingen aan te passen zodat je mooiere en natuurlijkere kleuren heb bij deze een voorbeeld hoe het beeld bij mijn perfect is

Tegdsrfcxe6 24-11-2019

Wat een mooie televisie

Geschreven voor: Samsung 49Q64R QLED

Na lang twijfelen toch voor deze Samsung televisie gegaan. Wat een mooi beeld en geluid in vergelijking met andere merk televisie is dit geluid erg goed en niet blikerig een makkelijk app menu die je ook zelf aanpassen kan. Ik heb nog geen nadelen gevonden met deze televisie

Anoniem 07-11-2019

Waanzinnig beeld !!!!

Geschreven voor: Samsung 49Q64R QLED

Ondanks het grote scherm nog steeds een spatzuivere weergave. Ontzettend helder en realistisch, kleuren leven en je proeft de zuivere warme details. Werkelijk geen woorden voor deze prijs/kwaliteits verhouding, ik zeg Samsung: GRANDIOOS

Anton55 13-04-2021

Complete tv

Geschreven voor: Samsung 49Q64R QLED

Makkelijk in gebruik, speelt alles goed af zoals harde schijf
de App zoals YouTube werkt goed net als alle andere apps

Fem van den berg 12-04-2021

Een droom werd waar

Geschreven voor: Samsung 49Q64R QLED

Ben uiterst tevreden met mijn QLED 4K 65 inch 65Q64R.
Ik heb deze gekocht als opvolger van mijn QLED 4K 55 inch curve die ik in mijn slaapkamer heb opgehangen.
Mijn huismerk is Samsung dit door oogstrelend design.
Hoge betrouwbaarheid en ook uitstekende service.
Ik kan zo snel geen min punten herkennen.
Ben al jaren klant bij Samsung en dat gaat zo ook blijven.

Anoniem 04-03-2021

Geweldige tv

Geschreven voor: Samsung 49Q64R QLED

Dit is gewoon en tv die ik altijd wou hebben en ik ben er zeker tevreden over en heb geen spijt dat ik dit product heb gekocht perfecte kwaliteit die we van samsung gewend zijn ga zo door

Anoniem 16-01-2021

Top tv

Super tv. Echt top.
Min puntje. Stroomkabel en de andere kabels zitten te ver uit elkaar. Niet logisch.

mireille1234 01-01-2021

wat een kwaliteit voor een heel redelijke prijs

Geschreven voor: Samsung 49Q64R QLED

Wat zijn we blij met de televisie van Samsung Qled! Het geluid en het beeld zijn geweldig, de apps doen het goed en het is iedere keer weer een feestje om naar deze televisie te mogen kijken!

Anoniem 28-12-2020

Home bioscope

Geschreven voor: Samsung 49Q64R QLED

It is not a TV, it is a movie theater in your living room. You enjoy your time with best entertainment at your home.

Ger84 25-12-2020

Mooie tv!

Geschreven voor: Samsung 49Q64R QLED

De tv is top! Wat me met name bevalt:
- Mooi beeld en goed geluid
- Fijne, chique afstandbediening
- Overzichtelijke, prettige bediening

Raimondo 07-09-2020

mooie tv voor de prijs

Geschreven voor: Samsung 49Q64R QLED

mooie tv voor de prijs maar de vorige samsung tv die ik had was kleiner en het beeld was toch mooier ligt dat nu aan de 3d functie die er in zat da weet ik niet wand deze heeft meer hertz maar toch mis ik mijn vorige verder prima tv hoor

ArminB 26-07-2020

Zeer goede tv

Geschreven voor: Samsung 49Q64R QLED

Onlangs deze televisie gekocht. Een zeer goede televisie voor een prima prijs. De kleuren zijn helder, het geluid erg goed en de installatie zeer eenvoudig.

Het ophangen van de televisie is ook erg makkelijk. Ik ben zeer tevreden met deze koop.

Smile4you 22-07-2020

Fantastische ervaring

Geschreven voor: Samsung 49Q64R QLED

Na jarenlang LG ben ik dolblij met deze Samsung. Wat een verademing, het lijkt alsof ik zelf in het beeld mee mag spelen en geniet van hoe gemakkelijk alles de weg wijst. Mijn weg wijst de volgende keer weer naar dit merk. We love it!!!

Marco1963 14-07-2020

Gewoon een pracht televisie!!

Geschreven voor: Samsung 49Q64R QLED

Super scherp beeld en prima geluid.
En super simpele afstandsbediening die als je hem doorhebt prima werkt...qua knoppen"less is more" prima !

Micky08 11-07-2020

Samsung de beste op het gebied van electronica

Geschreven voor: Samsung 49Q64R QLED

Qled beste tv die ik ooit heb gehad. Snel, betrouwbaar, kwaliteit, service en perfect ingesteld op de wensen van de consument. Ben met alles overgestapt naar samsung. Denk aan mobiel, tablet, tv en meer.

B Reinders 25-06-2020

Veel TV met top prestaties

Geschreven voor: Samsung 49Q64R QLED

Ik heb nu een week of 6 de TV in gebruik en het bevalt meer dan goed. Geen rare reflexties meer een super strak en scherp beeld en de bedieningsgemak met de slimme afstandsbediening is helemaal top, want de tv is ook spraakgestuurd. Ik raad dit model dan ook echt aan.

Elly1302 24-06-2020

Prachtig beeld

Geschreven voor: Samsung 49Q64R QLED

Hele mooie tv. Goed beeld kwaliteit!
Afstandsbediening is even wennen, maar eenmaal gewend werkt die ook goed :)