Samsung QE55Q85RAL QLED - Reviews

Voeg toe aan vergelijker Prijs volgen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 289 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,1

Anoniem 05-07-2022

Drama

Geschreven voor: Samsung 65Q85R QLED

miskoop. ik heb voor deze tv bijna 1800 euro betaald. 3 maanden later moetherboard gebrand. daarna prinplaat van one connet box ook vervangen met optisckabel. Daarna had ik verticale banding probleem. Monteur zeg dat logisch is. kan toch niet. Daarna kwam bij ons andere monteur en meteen paneel vervangen(februari). sind april ongeveer 16x zwarte vlekken zitten er in. Ik heb weer service gebeld en via Mediamarkt aangemeld. Resultaat is onherstelbaar. ik wacht nu afhandeling van Samsung samen met mediamarkt.

Pluspunten

• Grote scherm
  • makelijk bediening
  • meer apps

Minpunten

• verticale banding
  • zwarte vlekken

CP de Veth 11-06-2022

Prachtige tv beste

Geschreven voor: Samsung QE55Q85RAL QLED

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik vindt het een hele goede tv met vele mogelijkheden en gemakkelijk bediening.
En een prachtig beeld.

Anoniem 24-05-2022

Geweldige smart tv

Geschreven voor: Samsung QE55Q85RAL QLED

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ben heel erg tevreden over de kwaliteit van deze tv. Helaas is niet alles in 4k maar zodra je in 4k kan kijken dan ziet het er super uit.

Anoniem 21-05-2022

Top scherpe beeld

Geschreven voor: Samsung QE55Q85RAL QLED

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Mooi beeld en samen met mijn soundbar q950t een bioscoop beleving TOP GELUID EN SCHERP BEELD
Nu een jaar in gebruik maar geen dag spijt gehad

Bölke 11-04-2022

Super beeld voor een goede prijs

Geschreven voor: Samsung QE55Q85RAL QLED

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Zoals altijd biedt Samsung met zijn tv's een top kwaliteit voor een scherpe prijs. Geweldige kijkervaring met prachtig beeld en heldere natuurgetrouwe kleuren. Geluidskwaliteit dik in orde. Verraste mij positief.

John v M 26-03-2022

Superblij met tv

Geschreven voor: Samsung QE55Q85RAL QLED

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Mooi toestel, superplat en haarscherp beeld. Let wel erop dat de tvtuner een apparte kast is welke je ergens kwijt moet.

Het geluid kan alleen beter. Met selftunen kan je het verbeteren maar geluidsnivo lijkt te fluctueren. Voor ultieme genot toch een soundbar . Als je die aan wifi koppelt heb je ook gelijk je home geluidsinstallatie voor muziek.

Alleen internet en apps vallen tegen. Door het beperkte besturingssysteem kunnen veel apps niet geinstalleerd worden, maar ben je beperkt tot vooringestelde keuzes. Daarom toch gedwongen om weer met apple tv of chromecast aan de slag te gaan. Voor F1 fans, viaplay kan wel, F1TV kan niet. Wat een teleurstelling was.

Je kan ook je telefoon via draadloos beeldscherm image spiegelen. Maar resolutie valt tegen.

anton 77 15-02-2022

als je kleur wilt bekennen Qled

Geschreven voor: Samsung QE55Q85RAL QLED

Vanaf de eerste dag zijn wij overrompeld door de mogelijk heden erg leuk is je eigen schildreij op de tv

Benny0909 04-02-2022

Subliem beeld!

Geschreven voor: Samsung QE55Q85RAL QLED

Het beeld is een genot om naar te kijken. De bediening zou wellicht wat eenvoudiger kunnen. En ook het feit dat ik regelmatig een reset naar fabrieksinstellingen heb moeten uitvoeren, omdat de teletekst functie ineens niet meer werkt, is een minpunt.

Jurgene 28-01-2022

Goede tv!

Geschreven voor: Samsung QE55Q85RAL QLED

Nu 3 jaar na datum van aanschaf nog steeds heel tevreden met de televisie. Heel mooi beeld, mooie zwartkleur, en er komt ook goed geluid uit. Er zijn voor mij twee verbeterpunten, maar dat zijn luxe problemen vind ik. Ik heb de televisie op de voet gehouden, recent een soundbar aangeschaft maar die kan je niet mooi onder je tv zetten. Een ander issue waar ik tegenaan ben gelopen is dat ik teveel apparaten met hdmi aansluiting heb, maar niet genoeg ingangen.

Bert66 30-10-2021

Betrouwbaar kijkgenot.

Geschreven voor: Samsung QE55Q85RAL QLED

Deze qled is een geweldig apparaat. Makkelijk te bedienen en naar je eigen smaak nog te af te stellen. Maar eigelijk niet nodig. De keuze van drie standaard instellingen is al voldoende om het optimaal genot van een film te ervaren. Geen haperingen en op tijd de updates. Keuze uit heel veel apps en voldoende geheugen in de tv om ook veel apps te kunnen downloaden.
Kortom, geen spijt van mijn keuze. Ook 55 inch is een mooi formaat om optimaal te genieten.

Rick vk 21-10-2021

Fijn toestel!

Geschreven voor: Samsung QE55Q85RAL QLED

Wij zijn erg tevreden met ons toestel! Alles fijn en overzichtelijk. Ook voor het gamen vind ik het een aanrader. Mooi en scherp beeld

Anoniem 07-08-2021

Een super tv volgende wordt ook een samsung

Geschreven voor: Samsung QE55Q85RAL QLED

Wij zijn erg blij dat we voor een samsung hebben gekozen daarvoor hadden wij een LG het verschil kan je duidelijk merken

Gina54 28-05-2021

Mooi formaat, scherp beeld, mooie kleurweergave

Geschreven voor: Samsung QE55Q85RAL QLED

We hebben al jarenlang Samsung tv's tot volle tevredenheid. De vorige was niet kapot of zo, maar ook wij zwichtten voor een groter formaat. Alleen wilden we geen overdreven groot formaat en deze 55 inch is een mooi formaat. Past nog netjes op onze tv kast. Ook vallen we iedere keer weer voor het scherpe beeld en de prachtige kleurweergave van de Samsung tv's.

Anoniem 14-04-2021

Makkelijk te bedienen, eenvoudige afstandbediening

Geschreven voor: Samsung QE55Q85RAL QLED

Ik heb de tv cadeau gekregen na het overlijden van mijn moeder van mijn oom gekregen. Instellen is heel makkelijk en het beeld super

Ricootje 18-03-2021

Geweldige tv

Geschreven voor: Samsung QE55Q85RAL QLED

Echt een mooie tv , is al mijn 3e Samsung tv en sta er elke weer versteld van hoe goed de tv,s van samsung zijn , scherp beeld mooie kleurrijke kleuren , 4k is super en zeker op de ps5. 55inch pas perfect in me kamer het is net een Picasso die in me woonkamer hangt . Mooi afgewerkte afstandbediening de tv is goed voor alles , films , ps4/5 en streamen vanuit me pc gaat super . Raad deze tv zeker aan als je wilt gamen of film kijken/streamen . En niet te vergeten de bijna draadloze aansluiting maakt het stukken netter onder je tv .

Anoniem 08-03-2021

Geweldig beeld

Geschreven voor: Samsung QE55Q85RAL QLED

Erg blij met de tv. Enorm scherp beeld, goede connectie met overige apparatuur en eenvoudige bediening. Na aanschaf van de Samsung HW-Q950T is het een genot om tv te kijken!

Geert46 28-02-2021

SCHITTEREND SCHERM.

Geschreven voor: Samsung QE55Q85RAL QLED

De tv heeft een schitterend scherm alsof de beelden rechtstreeks de kamer inkomen.
Ook de kleuren zijn formidabel.Kan niet beter.

Tiencom 07-02-2021

Super smart tv

Geschreven voor: Samsung QE55Q85RAL QLED

Super smart tv met mooi scherp beeld in levendige kleuren.
Makkelijk te bedienen en veel mogelijkheden.

Henk27 12-01-2021

Mooie beleving

Geschreven voor: Samsung QE55Q85RAL QLED

Met enkele weken ervaring, concluderen wij dat wij een zeer goede keuze gemaakt hebben. Met het mooie heldere beeld is elk programma een mooie beleving. Het is alsof er bij bent.

Anoniem 05-01-2021

Geweldig tv

Geschreven voor: Samsung QE55Q85RAL QLED

Na een paar weken pech mee gehad heeft de service van Samsung geweldig service verleend en de toestel weer helemaal goed gemaakt !!!