Samsung 65Q70R - Reviews

4K Ultra HD
Diepte
6,19 cm dikte
65,0 inch

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 16 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

Wilko 19-06-2019

Geweldige televisie

Geschreven voor: Samsung 49Q70R

Ik heb mijn Sony 43FX8505 die ik in februari had gekocht snel vervangen door een Samsung 49 inch Qled Q70R TV en heb geen moment spijt. Naast het grotere beeldscherm, is de televisie sneller met het wisselen van zenders, de afstandbediening is veel moderner en wat een geluid komt uit deze TV zeg. Ik wilde een soundbar kopen bij de Sony vanwege het slechte geluid, maar dat is met deze TV totaal voor mijn niet meer nodig! En wat een beeld en details die je ziet op deze TV. Het aansluiten van deze TV op bluetooth speakers verliep ook zonder problemen (bij de Sony kreeg ik het niet voorelkaar). De prijs van deze TV hield mij wat tegen (EUR 1599,-) omdat mijn vorige TV de helft goedkoper was. Ik zou met deze TV echt niet meer twijfelen. Volgens mij kun je hier weer behoorlijk wat jaren mee vooruit. Moet nog wel even wennen aan het grotere beeld. Er zaten overigens geen bouten/schroeven bij deze TV om deze te kunnen monteren. Voor deze prijs zou dat meegeleverd moeten worden. Hiervoor moest ik nog apart naar de bouwmarkt voor EUR 2,50. Bij de Sony TV waren die schroeven wel standaard meegeleverd.

• Beeld
  • Makkelijke installatie
  • Snelheid TV bij wijzigen zenders

Minpunten

• hoge prijs

Mikem 20-09-2019

Mooie smart tv met krachtige processor

Geschreven voor: Samsung 65Q70R

Na lang twijfelen de samsung curved vervangen door dit toestel.
Apps werken snel, duidelijk beeld en alles gemakkelijk te bedienen met de design meegeleverde afstandsbediening.

dorien 10-11-2019

Mooie tv

Geschreven voor: Samsung 75Q70R

Mooie tv met veel kijkplezier. zeer veel opties, dit maakt het wel lastig om een keuze te maken tussen de vele beeldmogelijkheden.
prijs/kwaliteit is zeer goed.

Pluspunten

• Grootte
  • Zeer mooi beeld
  • prijs

Minpunten

• de vele opties

JCA VERMOLEN 02-11-2019

samsung 55Q70R

Geschreven voor: Samsung 55Q70R

Uitstekend beeld en geluid.
De uitleg voor het gebruik was summier en onjuist.
Op een opmerking via mail hierover werd niet beantwoord.

Review 14-07-2019:
Voor Q led TV Samsung gekozen omdat wij een lichte kamer hebben.
De 100% pickel garantie is een unieke voorwaarde. Mooi groot beeld met een fantastische scherp/ diepte.

Pluspunten

• Bedienings uitleg
  • Kleur en gluid

Minpunten

• 000
  • 10 plus punten

Wim 25-10-2019

Groot beeld

Geschreven voor: Samsung 75Q70R

Gekocht om het mooie grote beeld. De kleuren zijn uitstekend. Een hele vooruitganf met het plasma scherm.

Pluspunten

• groot beeld
  • mooie kleuren

Jasper K 23-10-2019

Bioscoop in huis!

Geschreven voor: Samsung 65Q70R

Sinds enkele dagen nu in het bezit van deze TV. De installatie was snel gedaan, daarnaast erg gemakkelijk om de TV naar wens in te stellen. Met de nieuwste technologie is de TV zeer gemakkelijk te bedienen.
De afmeting van de TV in combinatie met de kwaliteit zorgt ervoor dat je het gevoel hebt in een bioscoop te zitten.
De TV geeft standaard al een super geluid. In combinatie met een Home Cinema Set zorgt de TV ervoor dat je helemaal in een film zit en niet meer kan stoppen met kijken.

Anoniem 10-10-2019

Echte Aanrader

Geschreven voor: Samsung 65Q70R

Ik geniet nu een week van mijn QLED 4K 75 inch 75Q70R. Wat een geweldige sensatie qua beeldkwaliteit, geluid, grote scherm, mooie afwerking kabels om naar te kijken.
Mijn zoon heeft de telefoon Samsung S10+. Hierbij zou de Samsung Galaxy Watch super handig bij zijn. Samsung staat bij ons op stipt nummer 1.

Nard 07-10-2019

Staat erg strak in mijn kamer

Geschreven voor: Samsung 65Q70R

full-array local dimming is echt een key-feature op dit scherm.
Het beeld komt letterlijk je huiskamer ingeschoten. Ambientmode werkt goed. Daarnaast zit er in de TV veel apps ingebouwd. Echt een aanrader.

Spasieba 04-10-2019

Echt bioscoop effect!

Vorige tv was een 65" van Samsung maar nog geen 4K
Nu nog een maat groter gekozen, wat een geweldig beeld is dit.
Films kijken wordt nu echt een beleving!
Alleen de prijs mag wel wat lager ....

Steen59 03-10-2019

Waanzinnig mooie TV

Geschreven voor: Samsung 65Q70R

Net een paar dagen in huis en wauw. Hele mooie vormgeving, prachtig beeld, makkelijk te installeren. Genieten van films in 4K. Een aanwinst voor filmkijkers, gamers en natuurlijk TV Kijkers

Toon 02-10-2019

Voldoet geheel aan mijn verwachtingen. Prachtig beeld

Geschreven voor: Samsung 75Q70R

Prijs /kwaliteit verhouding voldoet geheel aan mijn wensen.
Top kwaliteit en zeker aan te raden!!!!!

pedje75 02-10-2019

Super strak beeld en geluid.

Geschreven voor: Samsung 65Q70R

Mooie tv qua design, super beeld en het geluid is ook zeker uitstekend. Het menu is snel en duidelijk. De afstandbediening ook handig, neemt de afstandbediening van mijn stereo over en heb dan weer een ab minder nodig. Al met al een hele fijne tv en heb deze nu een maand of twee in huis

El66 01-10-2019

Feest om tv te kijken

Geschreven voor: Samsung 65Q70R

Vanaf eerste moment hangende aan de muur is het een feestje om naar dit mooie scherpe beeld te kjjken. 75” leek eerst wat te groot . Maar nu gewend kleiner willen we niet meer

Anoniem 01-10-2019

Geweldig

Geschreven voor: Samsung 65Q70R

Ik heb deze tv twee weken geleden gekocht, nu heb ik zo iets van waarom heb ik niet ( jaren) eerder samsung tv gekocht zonde !

Anoniem 30-09-2019

Beste merk

Geschreven voor: Samsung 65Q70R

Ik ben super blij met Samsung producten, weer nieuwe sundar bestel en binnenkort weer wasdroger.
Samsung beste kwaliteit.

Avinash1978 30-09-2019

Samsung 4K QLED75Q70R televisie

Geschreven voor: Samsung 65Q70R

Ik heb mijn Samsung 4K QLED75Q70R televisie gekocht afgelopen week en ben super tevreden mee. In één woord TOP.

jaap 28-09-2019

groot scherm

Geschreven voor: Samsung 75Q70R

super beeld goed aan te sluiten op mijn marantz
zeer tevreden mee goede service van platte tv.nl opgehangen en niet eerder weggegaan dan dat ik tevreden was

Verdi 27-09-2019

Indrukwekkende beeldkwaliteit en snelle interface!

Geschreven voor: Samsung 65Q70R

Zwart is ook echt zwart en de kleuren spatten er vanaf. Minstens even aangenaam is de snelheid van de interface. Er is geen enkele vertraging meer, wat je kiest komt meteen in beeld. Ook de verbinding met diverse andere apparaten verloopt soepel.

edwin1970 26-09-2019

mooi zuiver en strak beeld

Geschreven voor: Samsung 65Q70R

Voor ons een zeer mooie opvolger na ca 10 jaar een samsung plasma tv van 50 inch de kleuren zijn prachtig.Makkelijk te installeren.

sjoefi88 26-09-2019

Top tv

Geschreven voor: Samsung 65Q70R

I own this TV for 2 weeks,And it Is amazing.Everything is really fast and the image looks really beautifull perfect with xbox One X