Samsung 65Q70R - Reviews

65,0 inch

Franke 23-04-2019

Meer dan een TV

Geschreven voor: Samsung 49Q70R

Makkelijk, Snel en super mooi. Dat zijn de kernwoorden van mijn nieuwe Samsung. Het gemak waarmee je hem aansluit is voor mij wel echt een pro. Onze tv box herkende hij gelijk waardoor installeren een eitje was. De Switch was met een paar klikken ook herkent aangesloten. Waardoor je gemakkelijk met de afstandsbediening van tv kijken naar gamen kunt switchen. Waar het bij onze oude tv nog een gedoe was om te gaan Netflixen is het hier letterlijk 1 knop. De Netflix knop op de afstandsbediening is een verademing en het werkt ook nog eens sneller dan snel. En dat alles met 1 afstandsbediening hoe fijn is dat! De beeldkwaliteit is echt adembenemend mooi. Nou merkte we dat al met Netflix en gewone televisie. Maar met F1 en Voetbal weet je gewoon niet meer wat je ziet. De details die je kunt zien zijn gewoon bijna niet normaal. Het geluid is zonder soundbar gewoon goed. Het is helder en mooi. Kortom zoek je een multifunctionele familie Televisie voor games, Netflix of gewoon normale Tv. Stop maar met zoeken beter dan dit is er niet.

Pluspunten

• Beeld kwaliteit
  • Gebruikersgemak

Minpunten

• Smartthings app werkt (nog) niet

DebZeL 23-04-2019

Prachtig beeld en mooi geluid

Geschreven voor: Samsung 49Q70R

Wij testen deze tv momenteel en zijn erg enthousiast. Wat een prachtig beeld en geluid. Ineens zien we de kleinste details die we nooit eerder zagen. Het geluid klinkt aangenaam en is niet storend.

Pluspunten

• Het scherpe beeld
  • De mooie kleuren
  • Fijn geluid
  • Veel opties bij de instellingen

Minpunten

• De app werkt hier niet goed

lislot 23-04-2019

Platte -bijna- perfectie in 4K

Geschreven voor: Samsung 49Q70R

Installatie van de tv ging razendsnel. Benodigde kabels aansluiten, wat instellingen zoals WIFI regelen en klaar ben je. De afstandsbediening is prettig eenvoudig, er zijn maar weinig knopjes en dat wend verrassend snel. Erg fijn dat je nu onder 1 knop de keuze hebt voor "gewoon" tv kijken, Netflix, Amazone, Youtube.. wat je maar wilt! Grappig is ook als we de playstation selecteren, dat deze automatisch aangaat. Het beeldscherm is prachtig plat, en nauwelijks een rand. In onze niet bijzonder grote tv kamer staat de 49 Inch heel mooi, en kijkt rustig. Het beeld komt (uiteraard) het beste tot zijn recht als je in 4K kijkt, maar ook Netflix series kijken is nu echt een andere ervaring. Diepe mooie kleuren, de kleinste rimpels kan je op een gezicht aflezen, de details zijn haarscherp. Het geluid is prima, voor de extra beleving tijdens een spannende film maakt een surround sound set het natuurlijk wel helemaal af. De enige reden waarom ik geen 5 sterren kan geven is dat de smart tv app niet werkt. In de reviews van de app store is ook te lezen dat iedereen hier last van heeft. Hierdoor kan je niet je eigen foto's op de tv tonen of je tv bedienen vanaf je telefoon, waar wel mee geadverteerd wordt. Dat is toch wel echt een grote misser in deze tijd, hopelijk kan dit nog zeer snel gerealiseerd worden.

Pluspunten

• haarscherp 4K beeld
  • Makkelijke bediening

Minpunten

• Tv app werkt (nog?) niet

O. Petersen 20-04-2019

Snel, strak beeld en prettig in gebruik

Geschreven voor: Samsung 49Q70R

De televisie werkt wel boven mijn verwachting. Hij is mega snel en accuraat. Wisselen tussen devices is geen enkel probleem. Zodra je op de knop drukt is het gewisseld.

Het beeld gaat snel, sneller dan mijn vorige televisie. Dit kijkt heel fijn.

De vormgeving vind ik mooi. De afstandbediening connect al mijn andere afstandsbedieningen in een (dit kon mijn vorige tv niet). Dus ik hoef niet telkens naar mijn afstandsbedieningen te zoeken.
Sommige mensen hebben kritiek erop, maar ik vind het juist super fijn

We hebben een Soundbar dus de kwaliteit van het geluid kan ik niet goed beoordelen

Pluspunten

• Afstandbediening is fijn
  • Beeld mega scherp
  • De tv is snel in opstarten
  • Het beeld is vloeiend en snel
  • Mooie vormgeving

Jeet125 18-04-2019

Haarscherp tv kijken

Geschreven voor: Samsung 49Q70R

Al bij het uitpakken van de tv stond ik verbaasd, hoe kan er zoveel techniek in zo'n dun beeldscherm zitten? Aansluiten ging erg makkelijk, en voldoende uitgangen op de achterzijde. Meteen de tv aan de muur gehangen, dat kijkt toch het fijnste. Gewoon tv kijken is mooi, maar op Netflix met 4K zie je pas echt wat deze Samsung in huis heeft. Haarscherp beeld, mooi geluid en prachtige kleuren. Ideaal is ook de afstandsbediening, weinig knoppen maar toch alles wat je nodig hebt.
Enige nadeel is dat de bijbehorende tv app niet werkt, waardoor je bepaalde extra functies zoals foto's op je tv uploaden niet kan gebruiken.

Pluspunten

• dun beeldscherm
  • 4K tv kijken

Minpunten

• app doet het niet

Bos 17-04-2019

Zeer tevreden over de t.v.

Geschreven voor: Samsung 49Q70R

Wij hadden al een Samsung t.v. van ongeveer 9 jaar oud. Maar wat een verschil met deze. We moesten erg wennen aan de scherpe beeldkwaliteit, echt mooi beeld waarin de details van de make-up van de acteurs zelfs te zien is. Het geluid is ook erg goed, eigenlijk zijn wij heel erg tevreden en willen we de t.v. graag houden. De zwart waarden zijn ook top. De t.v. heeft bijna geen rand waardoor je beeldscherm nog groter is. Een aanrader om te kopen!!

Pluspunten

• groot scherm door weinig rand
  • prachtige beeldkwaliteit
  • Geluid is top
  • handig in gebruik

van Dongen 11-04-2019

Mooi design, scherp beeld

Geschreven voor: Samsung 49Q70R

Na 8 jaar weer een nieuwe Samsung aan de muur... en ik moet zeggen dat deze erg goed bevalt! Het beeld is vele malen scherper, ook het beeldscherm is een stuk groter ook al heet fe tv nagenoeg dezelfde afmetingen als onze oude. Dit komt omdat er bij deze Samsung bijna geen lijst te zien is. De zwart waarden zijn goed te noemen. Als je dat gamen en je zet de TV op Game modus krijg je een nog levendiger beeld zo wordt het een genot om je favo game te spelen! Ook is de afstandbediening erg prettig wanneer je uit hebt gevogeld hoe deze werkt ;)

14/4
Nog steeds heel erg tevreden over de tv na deze al een tijdje in gebruikt te hebben, wat ons ook opvalt is dat het geluid van erg goede kwaliteit is, waar onze oude Samsung een wat blikkerig geluid had, heeft dit model een mooi warm geluid en een goede bas weergave.

Flick 09-04-2019

Schitterend beeld

Geschreven voor: Samsung 65Q70R

Wat een top TV. De kleuren zijn schitterend, kraakhelder beeld en het zwart is echt diep zwart. Als hij eenmaal aanstaat is het lastig om hem uit te zetten. De afstandbediening is lekker klein en erg functioneel. Alleen als je uitgebreid in de KPN box (ziggo zal niet anders zijn) moet gaan om bijvoorbeeld een opgenomen programma te kijken, moet je echt even zoeken. Dan pak ik voor het gemak toch de KPN afstandbediening erbij.

65 inch is echt groot. Wij zitten ruim 5 meter van de TV, dus bij ons is het prima. Als je echt veel dichter op de TV zit, dan denk ik dat je last van je nek gaat krijgen, omdat je heen en weer moet gaan om het hele beeld te zien. In dat geval zou 55 inch dus ook voldoende zijn.

Mijn oude TV stond op mijn versterker aangesloten, dus we hadden altijd perfect geluid. Ik was dus bang dat het geluid minder zou zijn. (door de verouderde versterker past de stekker niet in de TV, waardoor we hem niet meer aan kunnen sluiten op dit apparaat) Het geluid is goed. Uiteraard iets minder, maar je kan het ook niet 1 op 1 vergelijken, dus dat doe ik ook niet.

De ambient mode (foto achtergrond in plaats van zwart scherm) is een grappige feature. Dit is echter iets wat ik in de praktijk weinig zal gebruiken.

Pluspunten

• Prachtige kleuren
  • Super scherp beeld
  • Goed geluid
  • lekker groot scherm
  • Practische, kleine afstandbediening

Minpunten

• eigenlijk geen

ThaRico 07-04-2019

Geweldige TV!

Geschreven voor: Samsung 65Q70R

Woow, dat was wel een van de eerste dingen die ik dacht toen de tv aan ging. Wat een enorm groot en scherp beeld, en dan heb ik het nog niet eens over de kleuren. Ik heb de Samsung tv nu een paar dagen in huis, maar ik ben er nu al aan gewend wat eengroot verschil met onze oude tv (6 jaar oud). Het beeld is heel scherp en alles gaat heel vloeiend in elkaar over. Het geluid van de tv is ook echt heel erg goed en er zit een mooie bas in. Het installeren van de tv isecht heel makkelijk alles is nu met een afstandsbediening te bedienen, al is het wel even wennen en zoeken welke knoppen je moet hebben, maar dat heb je zo door. De kabels van de aangesloten apparatuur kan je mooi door de pootjes heen laten lopen van de tv. Ik heb natuurlijk ook gelijk even uitgeprobeerd hoe games er uit zien, de details die ik met deze tv zie heb ik nog nooit eerder gezien.

Pluspunten

• Mooi beeld
  • Strak design