Samsung 55Q80R QLED - Reviews

4K Ultra HD
Diepte
6.19 cm dikte
55,0 inch

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 54 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

9,1

Jopo67 07-11-2019

alweer topper van Samsung 4K Qled TV

Geschreven voor: Samsung 55Q80R QLED

Wat bij het uitpakken opvalt is het "matte" scherm . Dan de voet van de TV, prachtig.
En dan... het opvallende dunne kabeltje wat de aansluitingen herbergt ! Vanaf de TV , 220 volt tot HDMI via dit dunne kabeltje naar het zwarte kastje wat alle aansluitingen heeft en onopvallend onder de TV kast staat ! Klasse ! En dan het beeld..... FAN TAS TIES! Zwart is zwart,rood is rood .En dan het gebruiksgemak van de afstandsbediening ! Zeer intuïtief ,heerlijk ! EN EN de gordijnen hoeven niet meer dicht om te "verduisteren" !!!

Anoniem 24-03-2020

Zeer blij met deze tv,

Geschreven voor: Samsung 55Q80R QLED

Voorheen had ik een Philips ambilight, maar geluid voor mijn was hopeloos ivm gehoor verlies, nu met deze tv van Samsung kan ik duidelijk alles goed volgen, geluid kwaliteit vele malen beter, ik ben blij dat ik de tv gekocht heb

indojef 23-03-2020

Mooi beeld en goed geluid.

Geschreven voor: Samsung 55Q80R QLED

T.v nog maar 2 maand aan de muur hangen .wat een super beeld en geluid. Ook zonder extra sound box .Was even wennen aan de afstandbediening maar gewoon top. Tevreden klant.

Appie55 22-03-2020

Super tv

Geschreven voor: Samsung 55Q80R QLED

Ik heb de tv twee maanden terug gekocht en het bevalt mij geweldig. Daarbij is het ook leuk dat het met mijn Samsung telefoon communiseerd. Beeld kwaliteit perfect onder andere 4K. Daarbij Kan je de tv ook als schilderij gebruiken omdat er bijna geen randen aanwezig zijn. Nogmaals echt een aanrader en super kwaliteit.

Gerr 24-12-2019

Prima helder scherm met grote kijkhoek

Geschreven voor: Samsung 55Q80R QLED

Ben sinds ruim een maand in bezit van deze tv en we zijn waanzinnig tevreden met de diepte, scherpte en grote kijkhoek.

HAPR 08-12-2019

Prachtig beeld, geniale tv

Geschreven voor: Samsung 55Q80R QLED

Afgelopen black friday een mooie deal kunnen scoren op deze tv.
Had 'm al langer op het oog vanwege de goede specificaties.
Beeld is echt super en in combinatie met een Q80R sound bar op en top beeld en geluid.
Als er nu nog een tmobile tv go app voor Nederland zou komen zou ie perfect zijn.

Tamer 05-10-2019

geweldige kenmerken

Geschreven voor: Samsung 55Q80R QLED

ik gerust zeggen dat deze 4K HDR TV een van de beste is. Deze is namelijk geschikt voor gamen op de hoogste kwaliteit en laagste (Input Lag)

Henk27 12-01-2021

Mooie beleving

Geschreven voor: Samsung 55Q80R QLED

Met enkele weken ervaring, concluderen wij dat wij een zeer goede keuze gemaakt hebben. Met het mooie heldere beeld is elk programma een mooie beleving. Het is alsof er bij bent.

Anoniem 05-01-2021

Geweldig tv

Geschreven voor: Samsung 55Q80R QLED

Na een paar weken pech mee gehad heeft de service van Samsung geweldig service verleend en de toestel weer helemaal goed gemaakt !!!

Jugo 01-01-2021

Prachtig beetje en makkelijke bediening

Geschreven voor: Samsung 55Q80R QLED

Makkelijk te installeren, mooi beeld en slechts een kabeltje zichtbaar.
Tot nu geen minpunten kunnen ontdekken

Banjer 31-12-2020

Bevalt zo goed prachtige kwaliteit

Geschreven voor: Samsung 55Q80R QLED

Super mooie tv met alles erop en eraan wat je maar wenst. Super 4k kwaliteit. Deze was zo mooi dat ik inmiddels deze naar de slaapkamer heb gedaan en een nieuwe 65 inch van Samsung heb gekocht voor in de woonkamer.

Hutsels 22-08-2020

Altijd Samsung

Geschreven voor: Samsung 55Q80R QLED

Deze tv van Samsung behoort tot 1 van de beste. Veel opties en zeker mooi en scherp beeld. Bij ons blijft daarom altijd de keuze vallen voor Samsung i.p.v. een ander merk tv.

Stephan1979 14-07-2020

QLED 55Q85R Perfect Beeld

Geschreven voor: Samsung 55Q80R QLED

Sinds een maand in het bezit van een 55Q85R tv en de indruk van deze tv is ronduit geweldig. Scherp beeld geen fading en lagging, mooie heldere diepe kleuren en een snelle interface. De volgende tv zal wederom een high-end Samsung tv worden.

bonk 13-07-2020

Top prijs-kwaliteit

Geschreven voor: Samsung 55Q80R QLED

Mooie strakke tv met haarscherp beeld, weinig reflectie en een brede kijkhoek. Veel bruikbare functies en eenvoudig en vlot in gebruik. Ambient Mode is niet nodig, maar wel leuk. Ook het geluid is wat mij betreft prima. Dat alles voor een hele nette prijs.

Ed Mol 13-07-2020

Top TV

Geschreven voor: Samsung 55Q80R QLED

55 inch QLED TV model 2019 ongeveer een maand in ons bezit. In één woord geweldig. Na aanschaf makkelijk geïnstalleerd, super mooi beeld en geluid. Soundbar niet eens nodig. Makkelijk te bedienen functies.

Anoniem 12-07-2020

Om nooit spijt van te krijgen

Geschreven voor: Samsung 55Q80R QLED

Deze QLED 4K 65 inch is een perfecte kijk- en luisterbeleving. Het is elke keer weer genieten om ernaar te kijken. Alle digitale functies en mogelijkheden werken perfect en uiterst gebruiksvriendelijk. Een aankoop om nooit spijt van te krijgen

Stevan 11-07-2020

Waanzinnige TV !

Geschreven voor: Samsung 55Q80R QLED

Nu ca. 8 weken in bezit, een QE65Q80R uitvoering. Dit overtreft alle verwachtingen. Zéér makkelijke qua bediening, eenvoudige instellingen, mooi om te zien hangend aan de muur en zeker zijn geld waard. Hiervoor hadden wij een 43inch 4K TV van Samsung, maar dit overtreft alles. Heldere kleuren, levensecht om te zien. mensen die bij ons komen kijken de ogen uit en maken allemaal complimenten over deze Qled TV. Het is iedere dag weer genieten als hij aanstaat.

Anoniem 09-07-2020

Top

3 weken gelden gekocht, mooi beeld
Vorige week een soundbar erbij
Harmon kardon, super geluids weergave
We zijn er heel erg tevreden over

Bertus53 08-07-2020

Hele goede eigenschappen

Geschreven voor: Samsung 55Q80R QLED

Ongeveer een maand geleden gekocht en geïnstalleerd. Het installeren is erg gemakkelijk met zo’n losse tv-box en je hebt geen last van dikke kabels naar de tv. Het beeld is heel scherp. Gewoon een topper van Samsug

cindy576 07-07-2020

fantastische beeldkwaliteit Qled 55 inch Q85R

Geschreven voor: Samsung 55Q80R QLED

ik heb ruim een maand terug deze tv gekocht.
Waanzinnig blij mee, ik was al gek op Samsung en deze tv maakt het ook weer dubbel en dwars waar.
Erg makkelijk te installeren, vormgeving en tv voet super.
En het beeldkwaliteit WAUW!!!! Ik had hiervoor een ultra HD en vond die al geweldig.
En nu een Qled . Zo zo zo Waanzinnig blij mee.
55 inch mooie grootte.
Bij de vorig had ik veel last van spiegelingen van
buiten. Met de QLed totaal geen last van schitteringen of zonlicht van buiten.
Al met al een top model, zeker een aanrader .
Is omdat de andere die nu boven staat nog prima is, anders had ik er zeker nog 1 gekocht voor boven .