Voeg toe aan vergelijker Prijs volgen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 227 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Inezvo 06-11-2021

Weldaad voor onze ogen

Geschreven voor: Samsung 65Q90R QLED

Hebben heel veel fijne tv uren. Mooi scherp en rustig. Scherm heeft ook een rustige uitstraling (design).

Miranda1970 26-09-2021

Prachtig design en beeldkwaliteit

Geschreven voor: Samsung 65Q90R QLED

Lang getwijfeld om deze aan te schaffen maar nog geen seconde spijt gehad. Prachtig beeld en design en goede geluidskwaliteit!!

Anoniem 15-05-2021

Mooi beeld en geluid

Geschreven voor: Samsung 65Q90R QLED

Heeft heel mooi strak beeld, weinig tot geen rand. En ik vind het mooi dat alle aansluitingen naar de aansluitkast gaan en niet naar de tv. Jammer is dat mijn entone (kabel) van caiway niet op de afstandbediening van Samsung kan.

Jan M 07-04-2021

Pracht product.

Geschreven voor: Samsung 65Q90R QLED

Vanaf het eerste moment hebben we enorm veel plezier met deze tv, makkelijk in bedienen maar zeker ook prachtige kleuren. Het is onze 3e Samsung maar iedere keer een stap beter. Ook onze smartphones kunnen we makkelijk koppelen met de tv. Echt een aanrader.

lambert 24-01-2021

mooie, haarscherpe beelden

Geschreven voor: Samsung 55Q90R QLED

Het beeld is perfect, en nauwkeurig in te stellen. Geen snoeren in zicht. Strak design. Als de tv uitstaat weerspiegelen lampen wel in het scherm, op een vlekkerige manier. Dat is niet fraai....
Maar over de kwaliteit en de functies absoluut tevreden

Anoniem 09-01-2021

Mooie tv

Geschreven voor: Samsung 65Q90R QLED

Mooie tv, alleen jammer dat er maar 1 tuner in zit.dus met een externe harde schijf kan je, als je tv zit te kijken,geen andere zender opnemen.voor de rest een super tv.

JackMarkt 01-09-2020

meest waardeloze Tv ooit

Geschreven voor: Samsung 65Q90R QLED

Slechtste tv ooit. In mei 2020 gekocht en werkt al vanaf het begin niet naar behoren. De wifi verbinding van de tv valt steeds uit waardoor de afstandsbediening niet meer werkt en programma's die via internet werken (zoals o.a. Netflix) het niet meer doen.

ToonJan01 22-08-2020

Ultieme beleving

Geschreven voor: Samsung 65Q90R QLED

Wij waren al erg tevreden met onze vorige tv van samsung, maar deze gaat boven alle verwachtingen.
Alles is super

Kristy 03-08-2020

Fijne tv

Geschreven voor: Samsung 55Q90R QLED

Enkele maanden in bezit van deze tv en inmiddels goed gewend aan het grotere formaat.
Tv heeft een strak design en prachtig beeld.
In het begin was in ontevreden over het geluid, het klonk dof. Inmiddels hier aan gewend zonder gebruik van soundbar.
Helaas heeft de tv conflict met de provider waarbij we tv kijken wat niet kan worden opgelost, hierdoor moet ik de provider box altijd aan laten staan wanneer ik via apps films stream. Normaliter heb je de box dan niet nodig gezien het een smart TV is maar de provider box loopt anders vast. Dit is een vreemd probleem, naar verwachting is dat de tv te nieuw is voor goede samenwerking met die box.
Dit probleem is dus individueel.
Wat betreft de tv zelf zijn we zeer tevreden, enige minpunt wat we ervaren is dat sommige apps soms vastlopen, ik moet dan via instellingen de cache van de app verwijderen, daarna functioneert weer alles naar behoren.

Al met al een super tv die ik zal aanraden.

• Prachtig beeld

Minpunten

• Apps lopen soms vast
  • Conflict met media box van provider

Lodewijk 25-07-2020

Super groot scherm met perfect beeld

Geschreven voor: Samsung QE75Q90RAL QLED

helaas ging mijn 55 inch plasma TV stuk en daarom maar eens rondgekeken voor een nieuwe TV
wilde wel wat groter ,daarom wat 75 inch TVs vergeleken,ook nog in de winkel van Correct wezen kijken.
het viel mij op dat er weinig kijk verschil zit tussen OLED en QLED en daarom toch maar de 75QR90 van Samsung besteld,heeft een one connect-box en veel software aan boord dat ik wilde hebben,ik heb deze TV nu meer dan 3 maanden,maar elke keer als ik hem aandoet,komt er gewoon een smile op mijn gezicht; wat een geweldig groot beeld en super makkelijk te bedienen,dit model is echt een aanrader.
en als er mensen twijfelen,mogen ze altijd ff langskomen,bij een 75 inch scherm kunnen we de 1,5 meter afstand makkelijk behouden

Marie1966 21-07-2020

Prachtig beeld!

Geschreven voor: Samsung 65Q90R QLED

Bijzonder blij met deze aanschaf. Je moet je even verdiepen in de mogelijkheden, maar dan heb je ook wat. De kleuren en scherpte van het beeld overtreffen de verwachting, zijn echt waanzinnig mooi. Kleine verbeterpuntjes: ondertiteling functie werkt maar uitzetten is een ramp. Er is geen uitzet knop en je zoekt je gek naar hoe het uit moet. Zie ook trouble shoot community Samsung. Het geluid is standaard en niet bijzonder. Al met al zouden wij deze tv beslist aanraden! Overigens levert Samsung hele goede support! Diverse keren met vragen aangeklopt en zeer goed geholpen (ook niet onbelangrijk)

Wim 1 20-07-2020

Perfecte tv niks op aan te meken

Geschreven voor: Samsung 65Q90R QLED

Verbeterde versie van de Q-led die ik in 2018 heb aangeschaft. Veel bredere kijkhoek, waardoor het beeld ook van de zijkant gezien heel erg scherp, helder en mooi van kleur is. Prachtige vormgeving met een hele dunne "kast" waardoor de televisie plaat op de muur te hangen is en dan niet meer dan een paar centimeter (!) diepte heeft (scherm tot muur). Alle apparatuur is aan te sluiten op de apart te plaatsen box, die met 1 (!) hele dunne glasvezelkabel op de televisie aangesloten is. Dus geen kabels in het zicht of lelijke kabelgoten, nee, helemaal niets te zien!
Waanzinnige kleine Alu/RVS afstandsbediening met heel weinig knoppen, maar waarmee echt alles te bedienen is. En een sneltoets voor Netflix! :). De eerste TV met ingebouwde Apple TV ! Ongelooflijk scherp beeld, zwart is echt zwart, speciale game mode (geen lagging!), ambient mode voor als de TV niet aan staat (kan zelfs in de kleur van de muur, dus dan bijna onzichtbaar aan de muur!), geweldig geluid door meerdere speakers, volop Apps, echt helemaal TOP!

Anoniem 12-07-2020

geweldig beeld kwaliteit

Geschreven voor: Samsung 65Q90R QLED

Wat een mooi beeld! Zeker de nieuw gemaakte films en series komen prachtig uit. Mooi design, zo dun en met minimale rand om het scherm. We zijn erg tevreden. De functionaliteiten zijn super, prettige afstandbediening, maar ook mogelijk om met de afstandbediening van de media box (Ziggo) te bedienen.

Robert 10-07-2020

Goede TV met een hardnekkig probleem

Geschreven voor: Samsung 65Q90R QLED

Na een aantal maanden moet ik zeggen dat mijn gevoelens over de TV inmiddels wat dubbel zijn en geenszins onverdeeld positief. Enerzijds is het een TV met een geweldig goede beeldkwaliteit, slimme herkenning van apparaten, perfecte ondersteuning van mijn thuisbioscoop, mooi design etc.
Anderzijds heeft deze TV de ongelooflijk irritante eigenschap dat Bixby, het 'intelligente' systeem, met geen mogelijkheid uit te schakelen is.
Ondanks het feit dat ik alle opties van Bixby volgens het boekje heb uitgeschakeld, blijft deze functie op onverwachte momenten geactiveerd te worden en komt met allerlei stupide vragen. (ïk begrijp niet wat je bedoelt". (Nee, logisch, ik zei niets tegen je).
Het maakt dus niets uit of ik via de instellingen Bixby uitschakel, het kan misschien een dag of wat duren, maar tijdens een film activeert het ding spontaan met een bliepje, een menu en de opmerking dat hij mij mijn opdracht niet heeft begrepen of de vraag wat Bixby voor mij kan doen. Ongelooflijk irritant en ongewenst.
Inmiddels op diverse fora gekeken wat er voor trucs zijn om Bixby ècht uit te schakelen, maar die durf ik niet te gebruiken uit angst dat ik mijn hele TV 'brick'.

Wat ik nog veel erger vind, is dat Bixby onderdeel is van de 'intelligentie' van de TV en het feit dat ik deze functie niet echt uit kan zetten baart mij zorgen, omdat het systeem dus blijkbaar altijd meeluistert.
Daar ben ik, alleen al vanuit privacy oogpunt, niet van gediend, net zo min als ik wil dat Google of Alexa continu meeluisteren met wat er gebeurt in mijn huis. Maar die kan ik tenminste echt uitzetten als ik dat wil.

Kort samengevat: TV met goede beeldkwaliteit en fijne automatische interface met mijn randapparatuur, maar in wil 'in control zijn'van mijn eigen TV en niet continu te maken hebben met een semi-slim apparaat dat zelf allerlei acties uitvoert.
Het feit dat Bixby op mijn TV met geen mogelijkheid echt uit te zetten is, ervaar ik als een serieuze handicap tijdens het kijken naar films maar ook als een potentiële inbreuk op mijn privacy. Erg onprofessioneel van Samsung.
Gekmakend is dat ik volgens het boekje alle Bixby opties heb uitgezet, maar het maakt geen verschil, wat ik ook doe. Het minste wat ik eis is dat mijn TV mij gehoorzaamt en niet een eigen leven leidt.
Jammer, want dit aspect heeft mijn aanvankelijke enthousiasme sterk gereduceerd de afgelopen maanden

Pluspunten

• Beeldkwaliteit
  • Connectiviteit met randapparatuur
  • Design erg mooi

Minpunten

• Bixby niet uit te schakelen
  • Bixby niet uit te schakelen
  • Bixby niet uit te schakelen

Rowood 05-09-2020

Dag Robert,
Voor de tv gebruik ik de Logitech Harmony one waar ik alle apparatuur in heb zitten die ik bedien,dus ook de tv.Ik maak dus geen gebruik van de afstandsbediening van deze tv.Volgens mij zit daar het microfoontje in wat Bixby gebruikt.Batterijen eruit en ergens opbergen zou ik zeggen.
Heb nooit last gehad van Bixby.
Prachtige tv overigens.Ben er zeer tevreden over.

jose38 01-07-2020

De beste merk

Geschreven voor: Samsung 65Q90R QLED

Ideale beeld grootte, erg scherp beeld, mooie kleuren en heel makkelijke in te stellen. Films in 4k en 8k komen geheel tot z'n recht, TV kijken op z'n mooist

Feut 24-06-2020

Mooie tv

Geschreven voor: Samsung 55Q90R QLED

Een tv met fantastisch beeld. Gekocht omdat ik een lichte woonkamer heb en veel last had van reflectie bij mijn oude tv. Om te kunnen kijken moest ik echt de gordijnen dichtdoen, maar dat is nu voorbij. Totaal geen last meer van.

Voor goed geluid heb je een soundbar nodig

Pluspunten

• Goed beeld
  • Kijkhoek
  • Afstandbediening
  • Aparte box voor aansluitingen
  • Reflectie

Minpunten

• Soundbar nodig

Ton uit Breda 14-06-2020

Samsungs QE65Q90R ervaringen.

Geschreven voor: Samsung 65Q90R QLED

Gekocht voor het scherpe beeld en de prachtige kleuren en natuurlijk de enorme mogelijkheden.
Geleverd met moderne afstandsbediening....waar ik nog steeds niet goed gebruik van kan maken, gebruik nu de afstandsbediening van de Ziggo Next.
Achteraf had ik alles toch beter kunnen laten installeren !

Review 12-12-2019
Super scherp beeld en mogelijkheden, ben er alleen nog niet uit hoe alles werkt met de one connect. Netwerkkabel van modem naar Ziggo next kastje en netwerkkabel van modem naar one connect anders hebben we niks. ja van connect HDMI is oke

Pluspunten

• Fantastisch beeld
  • Onebox aansluiting
  • geen snoeren te zien

Minpunten

• afstandsbediening moeilijk in gebruik
  • geluid zakt soms even weg, 1/2 seconden)
  • Geen schoonmaak doek erbij

Yvonne van de Geijn 08-06-2020

Mooi helder beeld, prachtig design, gebruiksvriendelijk

Geschreven voor: Samsung 55Q90R QLED

Onze oude Samsung ging plotseling kapot, wat ook wel mag na bijna 10 jaar. Wilde weer een nieuwe Samsung tv. Deze is qua design prachtig, mooi helder beeld (helemaal bij animatie films) bijna bioscoopervaring, heel mooi geluid uit de boxen en ook vriendelijk in prijs. Ik gebruik al jaren producten van Samsung en zal er ook nooit vanaf stappen.

Jameson 05-06-2020

Bijzonder mooie Qled 4k 55 inch

Geschreven voor: Samsung 65Q90R QLED

Bijzonder mooie Qled 4k 55 inch, model QE55Q90R met een geweldig beeld en geluidskwaliteit.De beeldkwaliteit past zich ook automatisch aan de kamer omgeving.
Ook het instellen van de tv gaat zeer eenvoudig en doet nagenoeg alles automatisch.

StellavW 27-05-2020

1 groot minpuntje

Geschreven voor: Samsung 65Q90R QLED

Deze tv gisteren gekocht en door het verkooppunt op laten hangen met de Samsung muurbeugel. In de winkel was het echt een fantastisch beeld. Nu hij aan de muur hangt is het scherm 1 grote spiegel. Onze hele woonkamer wordt erin gereflecteerd. Door het licht zie ik alleen maar verticale regenbogen...zowel met tv aan als stand-by. Hier is bij het ontwerpen echt niet over nagedacht. Als ik tv met een normaal beeld wil kijken zal ik m’n kamer moeten verduisteren. Ook in de stand-by stand alleen maar verticale regenbogen schijnbaar door het licht achterin de woonkamer. Dit is heel irritant. Verkooppunt had deze klacht nog nooit gehoord. Echt spijt hierdoor. Beeld zelf is prachtig en veel mogelijkheden. Gemakkelijk te bedienen Ook de afstandbediening is snel onder de knie. Ambient mode heb ik niet uitgebreid bekeken. Is voor mij ook niet noodzakelijk maar leuke gadget die erop zit. Geluid komt hier uit de Sonos Beam. Ging zonder problemen. Had wel even paar keer pop-up omtrent netwerkkabel aangesloten. Kon dit alleen met de afstandbediening laten verdwijnen. Heb een kwalitatief betere netwerkkabel aangesloten en vandaag nog geen pop-up gehad.