LG 37LE5300

Salora 9100 series 22LED9109CTS2

Salora 9100 series 22LED9109CTS2
Bekijk alle Televisies

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 10 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

Omer58 11-07-2012
  • Product jaar of meer in bezit

De LG 32LE5300 is een goede tv een hele goede zelfs als het om beeldkwaliteit gaat, het enige probleem is bij het gamen op de PS3 en PC.De tv heeft namelijk opmerkelijke inputlag wat betekend dat de tv tientallen milliseconden langer doet om het beeld weer te geven dan het beeld word ingezonden. Alleen bij gamen merk je het en ook alleen bij gamen is het irritant. Je merkt bij snelle games bijvoorbeeld Call of Duty, Tekken en Battlefield dat de knoppen iets later aankomen, en dat is heel irritant en beinvloed je performance heel erg als je ook een echte gamer bent, en hiermee bedoel ik niet iemand van 30 die alleen maar Fifa speelt, nee de snelle spellen lijden hieronder of tenminste bij die spellen merk je het. En nee de gaming modus doet geen **** dus daar heb je ook niks aan. Veel afgekraakt XD de rest is echt dik in orde de kleuren, de scherpte en de vernieuwingsfrequentie is echt heel goed, op dat gebied heb ik niet een veel betere tv kunnen vinden. En nee de tv heeft geen 3D maar dat is meer voor 2014 dus dat maakt niet uit.

SNauta 27-03-2012
  • Product jaar of meer in bezit

Heb dit toestel nu dik een jaar en ben nog steeds bijzonder tevreden! Beeldkwaliteit is een jaar later nog steeds op hoog niveau vergeleken met nieuwere modellen. Met een PS3 en Home Cinema eraan helemaal een goede combinatie, want het geluid van platte TV's is nu eenmaal minder. Stoor me alleen aan het 5/10 seconden "gescrambled programma" opstarten van de CI+ module van Ziggo, hier kan LG echter niks aan doen. Verder erg tevreden LG gebruiker!

Fender425 27-02-2012
  • Product jaar of meer in bezit

Ik heb deze tv alweer 3 jaar. Na 2 maanden ging hij stuk. Een vlak met leds was stuk. Dit probleem werd binnen een week verholpen toen BCC een nieuwe televisie kwam brengen.
Ik ben erg tevreden over de beeld kwaliteit. Ik kijk zelf regelmatig Blu-rays en alles ziet er super scherp uit.
Het geluid van de tv vind ik minder. Ik heb er zelf een simpel suround setje op aangesloten.
Een prima tv in verhouding met de prijs die je ervoor betaald.

Cees Schouten 14-01-2012
  • Product jaar of meer in bezit

Best mooie TV voor deze prijs,echter het geluid is minder.
Wat mij mateloos irriteert is het steeds geven van de melding:Gescrambeld programma. Dit gebeurt zo'n 2 keer per week. Ik weet niet of mijn volgende TV weer een LG zal zijn.
Aangekocht:28 februari 2011.

Cees Schouten 11-09-2012

Vrijwel 1x per week krijg ik nog steeds de melding:
"gescrambled programma".Dan weer de module en kaart eruit halen en opnieuw invoeren.Ik vind zelf,dat ik erg veel geduld heb.

V Burn 20-09-2011

Dikke knoepert van een tv goed beeld niks op aan te merken je moet wel digitaalkasje erbij doen anders heb je nog geen mooi beeld ceker kopen

Rob-a 23-06-2011

Deze tv aangeschaft voor op de slaapkamer, en heb daar dus alleen kabel, en moet zeggen dat de kwaliteit van het beeld me 100% mee valt!! Beneden heb ik dus hd channels van UPC, en heb dus echt een superstrak beeld, maar dit is echt prima. Hoef er echt geen 2e mediabox voor aan te schaffen. Zet er een ps3 voor en je kan zelf bleuray op een perfect beeld bekijken.
Het geluid vind ik ook zeer oké!! Wil je nog mooier geluid, dan ben je aangewezen op een dolby setje, wat ik tzt ook zeker ga doen.
Een klein bioscoopje vanuit je luie bed ;)

freddy25 06-06-2011

hij werkt super goed geluid heb ik niet via die boxen lopen heb ik via me home cinema set en dat werkt heel goed prestatie en beeld kwaliteid is gewoon onwijs cool

barry grou 09-05-2011

wat een prachtig beeld!! na een slechte ervaring met een samsung lcd tv, nu deze LG gekocht, er gaat een wereld voor me open!
gekocht bij bobshop , prima service, en afleveren bij postkantoor, dus niet 2 keer aanbieden en dan pas ophalen
erg tevreden, en geen samsung meer voor mij.

Johan_oktober1951 28-02-2011

Een prettig toestel met een onwijs strak beeld.
Heb het toestel net een paar weken in bezit en ben er erg tevreden over. Het geluid is voor een (zeer) plat toestel goed te noemen. De reactie tijd met zappen is goed.
Ik kan het toestel niet vergelijken met andere gelijkwaardige toestellen (dit is de eerste in de soort in mijn bezit), maar ik hoef het ook niet te vergelijken. Verder zoeken is onnodig. Product ondersteuning vanuit LG is makkelijk via de site. Installatie van ziggo CI+ en de ondersteuning van Ziggo laat wel te wensen over, maar dat ligt niet aan het toestel.

Grunn_FC 24-02-2011

Prachtig - WERKELIJK GEWELDIG - mooi beeld. Ik gebruik ook de Wireless Media Box waar de HDMI randapparatuur op aangesloten is. Een genot om naar te kijken. Het geluid is echter zeer slecht. Om het kijk en luisterplezier te vergroten is een externe geluidsbron middels een digitale (glas)kabel noodzakelijk.

Chris444 26-01-2011
  • Product maand in bezit

De tv inmiddels bijna 2 maanden in huis in combinatie met de lb600 van lg.

Dit vormt een goede combinatie, omdat dit beide van lg is werken ze goed samen (bijvoorbeeld afstandsbedieningen).

Design is netjes, en hier is eigenlijk niks op aan te merken.

Wat de beeldkwaliteit betreft, de hd uitzendingen op deze tv zien er schitterend uit, adembenemende beelden als gevolg.

Wat me wel erg stoort zijn - zoals ik hier al een paar keer eerder heb gelezen - de "witte vlekken" zodra het beeld donker / zwart is.

Ik dacht dat het een "fout" was in de tv en heb daarom lg gebeld die enige tijd later een nieuwe "beeldbuis" kwamen brengen en installeren, echter heeft dit het probleem misschien iets verminderd maar het is er nog steeds... dit vind ik erg storend en twijfel er daarom over of ik deze tv wel wil houden...

Valt me op dat er over dit punt vrij weinig wordt geklaagd aangezien dit voor mij een redelijke afknapper is!

helaas want deze tv bevalt voor de rest prima!

rp59 21-01-2011
  • Product maand in bezit

Deze televisie nu drie weken in gebruik. Prima televisie voor een leuk bedrag. Beeldkwaliteit echt goed. Geluid, is als vele platte toestellen, minder. Er is te weinig ruimte om goede speakers in te bouwen. Dit opgelost met de LG HB 600 2.1 Home Cinema set. Samen een prima set. We genieten dagelijks van deze combinatie. Let wel even op, dat je de tv met behulp van een optische kabel aansluit op de home cinema set, anders krijg je geen geluidsoverdracht.
Dit staat nergens duidelijk vermeld in de handleiding, en tulpstekkers e.d. werken niet.
Ook de ingebouwde DVB tuner werkt prima.
We hebben nog niet alle menu mogelijkheden bekeken, maar ook met standaardinstellingen geen problemen.
Enige minpuntje tot nu toe, is dat we toch 2 afstandsbedieningen moeten gebruiken. Die van de tv voor het bedienen van de tv en teleltekst, en die van de home cinema voor het geluid. Ik had verwacht dat je met de Simplink-technologie dit met 1 apparaat zou kunnen.

Edwin V 16-01-2011

Wat een super TV. Besteld bij Foca en binnen 3 dagen geleverd. Ik had de LG 42 inch, die het altijd goed heeft gedaan. Het geluid is bijna gelijk aan het vorige model. Ik had gedacht, dat dit veel minder zou zijn, maar dat valt 100% mee. Het beeld is zelfs mooier dan gedacht. De kijkhoek is iets minder geworden. De kleuren worden dan iets fletser indien je er schuin voor gaat staan. Ik heb Ziggo en gebruik nu de Ci module (meteen apart mee besteld) en heb nu geen settopbox meer nodig. De instellingen zijn eenvoudig. Op het internet van Ziggo kan je de instellingen terugvinden. Dit is een toppertje met een verbruik van minder dan 100W. Ik heb de instelling stroomverbruik minimaal. Dat is 1 streep onder de max. Ik kan nog zeggen, bij twijfel, kopen die mooie LED TV.

Fritz99 15-01-2011

Deze LG Led TV nu 2 weken in gebruik en ben erg tevreden over deze geweldige TV, de kleuren zijn heel erg mooi met veel contrast, ook mijn Playstation 3 hier op aan gesloten en dat werkt ook uitstekend.

Oliver74 12-01-2011

Eigenlijk wilde ik eerst gaan voor een Philips of Sony, maar de positieve beoordelingen van deze LG hebben mij overgehaald om nou eens niet voor de bekende merken te kiezen. En ik moet zeggen dat ik daar nog geen moment spijt van heb gehad! Wat een strak (en vooral plat!) toestel is dit.
Behalve het toestel zelf, heb ik er ook een CAM module bij aangeschaft om zodoende geen aparte HD ontvanger te hoeven aansluiten. De smartcard haalde ik gewoon uit mijn 'oude' Humax decoder en stak ik in de CAM module en voilà; niks geen losse kastjes of aparte afstandbediening meer nodig. Echt ideaal.

Het (gelukkig) niet-spiegelende beeldscherm is kristalhelder en haarscherp, zelfs bij SD-kanalen, maar komt natuurlijk pas echt tot zijn recht als je de HD zenders bekijkt. De details en de kleuren zijn overweldigend. Het zien van Ned 1,2 en 3 in HD heeft mij direct doen besluiten om mijn abonnement bij Ziggo voor net geen 6 euro met extra HD-kanalen uit te breiden.

Hoewel het geluid via een Home Cinema Set of versterker natuurlijk altijd beter klinkt, is het geluid dat de interne speakers produceren nog alleszins acceptabel. Bovendien zijn er volop mogelijkheden en functies om het geluid naar eigen smaak te veranderen. Zo geeft de functie Clearvoice je de mogelijkheid om met name het stemgeluid meer naar voren te halen, wat erg handig is bij het journaal of talkshows.

Een ander niet onbelangrijk onderdeel vormt de bediening van het toestel. Op het toestel zelf zitten rechtsonder op de voorzijde naast een powertoets een aantal tiptoetsen voor de bediening van volume, programmakeuze, OK, Menu en Input. Toch handig als de batterijen van je afstandbediening op zijn. O ja, en dan de afstandbediening zelf. Die is van een flink (24 cm) formaat, maar wel logisch ingedeeld en ergonomisch verantwoord. Alle functies zijn makkelijk te "beduimen" en de teksten op de knoppen zijn duidelijk te lezen.

Kortom, een tv met een zeer redelijke verhouding qua prijs/kwaliteit en waarvan ik nog lang plezier hoop te hebben.

daantje14 07-01-2011
  • Product maand in bezit

ik heb hem nu ongeveer een maandje in huis en ik kan me nog steeds verblijden om er naar te kijken , de kleuren zijn geweldig , een blu ray ziet er niet normaal mooi uit , de geluidskwaliteit is mooi maar de bas ontbreekt echt , waar ik voor zou kiezen is om het uit te breiden met een speakerset ( hij heeft AUX uitgang en een optical out)
wat ik overgens ook gedaan heb , ik heb dan de persoonlijke voorkeur voor logitech omdat ik daar een goeie ervaring mee heb
de afstandsbediening is heel gebruiksvriendelijk , ligt lekker in de hand en is makkelijk uit je hoofd te leren , wat handig is voor in het donker bijvoorbeeld.
de mogelijkheden zijn wat beperkt maar voldoen aan hoge kwaliteit , wat ik mis is een interface voor de iPod , hij herkent het apparaat zelf niet , hij ziet het als een gewone USB disk of iets dergelijks, waardoor je niet gebruiksvriendelijk door je muziek heen kan bladeren ( films geldt het zelfde) . maar een gewone USB stick werkt perfect
hij start in vergelijking met een andere HDTV zeer snel op , maar dit kan bij de mensen die er een CI+ CAM module bijkopen wat gereduceerd zijn want hij moet eerst elke keer de smartcard authenticaten ,wat een paar seconden kost.De CI+ CAM module werkt overgens PERFECT , het heeft gewoon het zelfde als een HDD decoder maar dan zonder HDD , ideaal voor mensen die niet opnemen maar gewoon liever kijken , (De CI+ Module zendt ook HD uit!)

ik ben er heel erg blij mee en ik hoop dat dit ook geholpen heeft bij uw (optionele) aankoop.
Gr. Daan

jannestimmers 31-12-2010
  • Product half jaar in bezit

Mooie LG, zeer zuinig, geluidskwaliteit goed voor een TFT, je kunt hem natuurlijk altijd aansluiten op een Home Cinema Set.

centa 27-12-2010
  • Product maand in bezit

Zeer mooie tv lekker plat weegt maar 22 kilo,tot nu geen gekke dingen tegen gekomen,goed geluid voor zo,n dunne tv.Alleen jammer dat er op de doos staat dat de rand een kleur moet geven, en LG van niks weet bij dit model.

Nico - Jolanda 26-12-2010

Bezitten de tv een paar weken en zijn vol lof over de beeldkwaliteiten en de mogelijkheden. Het menu een paar keer doornemen en het gebruiksgemak is onder de knie. Geluid van tv is wat blikkerig maar via optische kabel aangesloten op surround en dan is het formidabel. Al met al een heel goede tv voor een zeer aantrekkelijke prijs. Duurzaamheid is na een paar weken nog niet goed te beoordelen, maar onze verwachtingen zijn hoog.

ElvisWoerden 23-12-2010

Nu ongeveer 3 weken in bezit. Beeldkwaliteit is ronduit geweldig. Aansluitingen ook ruim voldoende. Over duurzaamheid kan ik niet al te veel vermelden op dit moment, uiteraard hopend op een lange levensduur. Heb ook een Home Theater set bij gekocht van LG (HB45e). De simplink functie op de TV voor doorgifte TV geluid naar Home Theater werkt goed.