Samsung led-tv UE55NU7091SXXN - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Samsung led-tv UE55NU7091SXXN op Kieskeurig.nl.

Liesje258 24-02-2019

Goede kwaliteit beeld!

Geschreven voor: Samsung led-tv UE55NU7091SXXN

Ik heb deze televisie voor 1 maand en ben nog steeds blij met mijn aankoop. Erg goede prijs/kwaliteit verhouding voor een TV van 55inch. Voor het eerst maak ik gebruik van een Smart TV. De TV laadt snel wanneer ik Netflix of Youtube gebruik.
Oorspronkelijk gepost op samsung.com

Samsung UE55NU7091 25-01-2019

Samsung UE55NU7091

Geschreven voor: Samsung led-tv UE55NU7091SXXN

samsung altijd top goed te bedienen en veel TV voor je geld en ze maken waar dat wat bij een ander meestal extra geld kost

Pluspunten

• veel TV voor je geld
  • en geen onzin doet wat het belooft

Anoniem 02-01-2019

Laten we eerlijk blijven.

Geschreven voor: Samsung led-tv UE55NU7091SXXN

Het beeld is goed, het omschakelen van TV naar internet duurt even. Bij het aansluiten van een USB stick of externe HD moet je er rekening mee houden dat je bij veel films de films in mappen doet van +/- 5 GB anders heeft de TV te lang werk, of loopt vast met de kans dat, net als bij mij, je al bij de eerste keer al je films verloren gaan. Eerst moet gaan formatteren voor dat de desk of laptop deze weer erkend. Kijk dus uit. Bij dit toestel wordt gebruik gemaakt van de browser van Google van 2004, een verouderde versie, dit updaten kan niet. Deze zou je toch moeten kunnen updaten. Ook voor de veiligheid. En verder, de TV doet gewoon zijn werk. Blinkt nergens in uit. Maar voor de prijs kwaliteitsverhouding is dit een goed toestel.
Oorspronkelijk gepost op samsung.com