Philips 6000 series 58PUS6203/12 2018 - Reviews

Keessen 02-05-2020

Prachtig beeld

Geschreven voor: Philips 6000 series 58PUS6203/12 2018

Na jaren van het digitenne 1 is het HD-beeld prima, een film bv Lion King was fenomenaal, in een woord prachtig.

Kirindongo 03-10-2019

Is een geweldig product

Geschreven voor: Philips 6000 series 58PUS6203/12 2018

Ik snap niet hoe ik een App kan installeren. Surfen (smart tv) in Google en facebook gaat goed behalve als je wilt streamen. Bij streamen blijft de site hangen. Verder heeft de tv een mooie beeld en makkelijk te gebruiken.

Shannat 14-07-2019

Traag en geen chromecast

Geschreven voor: Philips 6000 series 58PUS6203/12 2018

Traag bij doorschakeling zenders. Slecht beeld bij Netflix. Zeer slecht beeld bij zonlicht in kamer.
Was gezegd dat er chromecast op zat maar het is Miracast. Iets wat we niet aan de praat krijgen, mede wegens te weinig info in handleiding. Hebben weinig aan de vorm Smart tv !!!! Onze oude tv met chrpmecast werkte beter.En Ja, we hebben de laatste update gedaan Philips!!!

Corné63 14-07-2019

Traag en geen chromecast

Joris123 18-04-2019

vaak geen beeld, tv hangt

Geschreven voor: Philips 6000 series 58PUS6203/12 2018

Tv geeft vaak geen beeld, dan moet de stekker er uit en er weer in.
Afstands bediening heeft enorme vertraging en doet vaak niet wat je indrukt op afstands bediening maar rode ledje op tv knippert wel dus afstands bediening geeft wel “opdrachten”
De hoek van het beeld is erg beperkt maar wist van te voren dat het geen super beeld zou zijn.
Maar het “hangen” vind ik echt niet kunnen voor dit merk. Sta op het punt hem terug te brengen

FDG81 24-03-2019

Één woord SLECHT!

Geschreven voor: Philips 6000 series 58PUS6203/12 2018

De beeld is niet scherp met mijn horizon box van Ziggo. Ook de app van Netflix heeft geen goed beeld. Ik heb er voor ons veel geld voor betaald voel me echt bedrogen.

Bensandra61 20-03-2019

Goede kwaliteit voor een betaalbare prijs

Geschreven voor: Philips 6000 series 58PUS6203/12 2018

Tv heeft een mooi design,
Mooi beeld
Goed betaalbaar
Veel mogelijkheden
Enige nadeel is dat wifi pas werkt als tv langer als half uur aanstaat,
en als je schuin voor beeld zit gaat kwaliteit beeld zienderogen achteruit wat ik wel jammer vind
Maar al bij al kan ik hem wel aanraden