LG 75UK6200PLB.AEU led-tv 75 inch 4K Ultra HD smart-tv - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de LG 75UK6200PLB.AEU led-tv 75 inch 4K Ultra HD smart-tv op Kieskeurig.nl.

LudoT 28-11-2018

Ik wilde zoveel mogelijk TV voor het geld !

Geschreven voor: LG 75UK6200PLB.AEU led-tv 75 inch 4K Ultra HD smart-tv

Ik wilde tegen het einde van het jaar een nieuwe, véél grotere, TV om mijn trouwe Panasonic 42" te vervangen. Iemand wees me op de LG 75UK6200 Foka.nl voor slechts €999 als Black friday deal. Dezelfde dag heb ik heb besteld, want met zo deals moet ge best niet wachten...

Vrijdagavond besteld, maandag reeds geleverd, prima service dus.

De hele familie was sterk onder de indruk van de enorme doos waarin de 75" TV stak. Uitpakken ging prima, gewoon de pictogrammen volgen op de doos. De voeten eronder en... hij past niet op mijn TV kast omdat die voeten zover uit elkaar staan. das voorlopig opgelost, tot de nieuwe TV kast er komt.

Setup was ook eenvoudig, wifi instellen en we waren vertrokken. Digicorder aansluiten met HDMI, aanzetten en een enorm zuiver beeld verscheen. Ik ga hier niet beginnen met technische zever over beeldkwaliteit, ik zie gewoon een schitterend groot beeld, met enorm detail. En dat voor géén duizend Euro !

Pluspunten

• Groot scherm
  • Eenvoudige setup
  • Enorme mogelijkheden
  • (Optionele) Magic remote

Minpunten

• Geen analoge audio uitgang
  • Geen native 100 hz
  • Maar 3 HDMI poorten