Philips 32PFS5863/12 - Reviews

• Slecht

Anne 24-07-2019

Niet doen

Geschreven voor: Philips 32PFS5863/12

Om te proberen hoe het met smart tv werkt deze gekocht, zodat we films konden huren en npo app gebruiken maar niet meteen een duur ding wat niet werkt aanschaffen. In verband met formaat en ingebouwde speaker ( daarvoor verdient hij nog de drie puntjes) kan hij later ergens anders staan dachten we. Als we t nog aandurven dan zeker geen Philips.
Het is een drama tv, 300 euro weggegooid. Want 1 ding kun je er niet mee en dat is tv kijken. Verbinding internet gaat steeds weg, de Pathé thuis app is al na drie films niet meer toegankelijk en hij is zóóó traag. Steeds opnieuw verbinden en dat gaat met tien stappen. De eerste drie keer Netflix of npo app en hij ligt er al uit. Na drie keer op nieuw opstarten kun je dan je programma afkijken. Ik heb de stekker al 500 keer in mijn hand gehad. Ook instellingen is zo onlogisch, gewoon even beeld of kleur aanpassen kan niet. Met veel licht zie je echt niks, maar goed voor dat geld verwacht je geen superscherm. Ook geen supertv verwacht trouwens. Maar een film per week en een beetje moet toch kunnen? Een beetje software voor de basisbehoefte, nl gewoon tv kijken. Als dat niet kan voor dat geld, maak dan geen tv.
En nee, het ligt niet aan ónze verbinding of internetsnelheid en nee het ligt niet aan de app provider, want via de vertrouwde iPad en Samsung apparatuur gaat alles prima. Philips support mag dus niet baten, waardeloze service. Ik ben er echt boos om.
Nooit meer een Philips.

Pluspunten

• Design en formaat

Minpunten

• Je kunt er alleen Netflix fatsoenlijk op kijken
  • Traag
  • Apps niet meer toegankelijk
  • Verbinding internet steeds weg

een gebruiker 30-09-2020

Design en geluid is goed

Geschreven voor: Philips 32PFS5863/12

Maar de software is hoe uit de jaren 1999 bij een oude PC. Heel traag en een per week moet je hem echt op werkinstelling stellen omdat hij gewoon op slot gaat en niets gaat meer. heel moelijk en echt niet van deze tijd. Jammer! het beeld heeft een minut nodig om scherp te zijn en lukt soms überhaupt niet. APP NLZiet is heel traag en gaat ok vaak überhaupt niet.
Oorspronkelijk gepost op philips.com

van havenzateen 16-08-2020

beeld is zeer goed en helder

Geschreven voor: Philips 32PFS5863/12

Helaas heeft deze TV nog aal eens "opstart "problemen. Dan moeten we de stekker er uit halen .dus resette en dan na even de zenders weer instellen, doet ie het weer Jammer verder een goed toestel
Oorspronkelijk gepost op philips.com