Samsung UE49LS03NASXXN - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 5 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung UE49LS03NASXXN op Kieskeurig.nl.

HaraldFM 11-01-2019

Mooie TV, lijst is alleen kunststof ipv hout

Geschreven voor: Samsung UE49LS03NASXXN

TV is mooi. Helaas werkt de Smart view app niet (streamen mobiel video en art afbeeldingen syncen) en de lijst bleek achteraf geen ‘licht hout (eik)’ maar kunststof. Valt toch tegen als je een mooie houten lijst verwacht.

nvhaelst 07-01-2019

Echt onderscheidend!

Geschreven voor: Samsung UE49LS03NASXXN

Ik vind 't heerlijk dat mijn nieuwe tv nu beantwoordt aan 2 van mijn persoonlijke behoeften: 1) een smart tv die op maat de informatie en ontspanning geeft die ik zoek en 2) een baken van rust via de kunst.

William1975 05-01-2019

Prachtige en sierlijke TV

Geschreven voor: Samsung UE49LS03NASXXN

Echt een prachtige tv met veel opties. De ART -collectie is erg mooi en je hebt veel keuze. De lijsten zijn gemakkelijk afneembaar en uitwisselbaar. Ook de montage is prima zelf te doen. Gewoon gaan ervaren en ik ga nu verder kijken wat er nog meer mogelijk is!

William 05-01-2019

Prachtige TV

Geschreven voor: Samsung UE49LS03NASXXN

Mooi smart tv, met een prachtig beeld. Prima zelf te monteren. de lijsten kan je in verschillende kleuren aanschaffen. Waarbij je de een lijst naar keuze mag doorgeven, bij aankoop van de tv.

Pluspunten

• Mooi en sierlijk
  • Makkelijk te bedienden
  • bekabeling uit het zicht

Albert1974 05-01-2019

The Big Picture

Geschreven voor: Samsung UE49LS03NASXXN

Geweldige TV, qua looks en mogelijkheden. Hangt moois Trak tegen de muur, heeft voldoende geluid en een goed beeld. Installatie was vlot gedaan met duidelijke instructies.

Y Brookman 03-01-2019

Mooi strak en geen zwart vlak meer aan de muur.

Geschreven voor: Samsung UE49LS03NASXXN

2 weken geleden The Frame 55 inch aangeschaft. Wat een verademing. Kleuren van zowel het TV gebruik als het gebruik van de kunst-functie zijn fenomenaal. Daarnaast heb je geen grote zwarte vlek meer in je woonkamer door een mooi kunstwerk aan te zetten. Niet meer de hele woonkamer om te TV heen bouwen maar een mooie natuurlijke integratie in je interieur.

bartuithoogland 03-01-2019

Unieke en onderscheidende TV

Geschreven voor: Samsung UE49LS03NASXXN

Wij wilde absoluut geen groot zwart scherm in onze woonkamer, zeker al omdat we zeer weinig tv kijken. Tegelijkertijd vinden we het zeer leek om onze vakantiefoto;s vaker te zien. De Frame is dan echt de uitkomt. Fantastische weergave van foto's en af een toe een mooie film of concert. Echt een aanrader.

Maria 31-12-2018

Kunst in plaats van een zwart scherm

Geschreven voor: Samsung UE49LS03NASXXN

Op de plek van een poster van Monet hangt nu onze Samsung the Frame. Omdat we geen grote woonkamer hebben en ik niet tegen een groot zwart scherm wil kijken als we geen tv kijken, was dit model voor mij een uitkomst. De enige draad die onder het scherm uit komt is nu ook weggewerkt en dat maakt effect van de lijst helemaal af. Mooi gedetailleerd en scherp beeld.

Pluspunten

• Als een schilderij op te hangen
  • minimalistische uitvoering

Minpunten

• duur in aanschaf
  • dure lijst moet apart bij gekocht worden
  • transparante kabel mag langer

IvanA74 30-12-2018

Fantastische televisie

Geschreven voor: Samsung UE49LS03NASXXN

Alle beoordelingen die al zijn geschreven kloppen allemaal en er is weinig aan toe te voegen. Bij hangt die perfect. Het is een genot om de doos uit te pakken en het te installeren, alles keurig stap voor stap.
Advies: bij twijfel gewoon doen.

Willem08 28-12-2018

Juweeltje in huis, ook als ie niet aan staat

Geschreven voor: Samsung UE49LS03NASXXN

Mooi design, prachtig vlak tegen de muur opgehangen met meegeleverde beugel. Super scherp beeld, veel mogelijkheden en als kers op de taart altijd een mooi schilderij aan de muur.

Moosjehuub 28-12-2018

Top TV

Geschreven voor: Samsung UE49LS03NASXXN

Wij hebben de tv onlangs gekocht en zijn tot nu zeer tevreden.
De afstandsbediening is even wennen maar dat zal wel goed komen, tv heeft Super beeld.
Geen spijt van deze aankoop

WEGW 27-12-2018

Mooie TV ook wanneer hij uit staat

Geschreven voor: Samsung UE49LS03NASXXN

Super makkelijk op te hangen en aan te sluiten. Alles is meegeleverd. Technisch en esthetisch mooie televisie. Geen zwart gat meer in je kamer! Geen bundel kabels!

Ook makkelijk met een bluetouth toetsenbord, app of ip ab te bedienen. Misshien niet goedkoop, maar je krijgt dan ook een hoop

afra 20-12-2018

mooi design

Geschreven voor: Samsung UE49LS03NASXXN

ik heb deze TV gekocht, ik ben er heel tevreden mee, hij is ook mooi als je geen TV kijkt. niet zo'n groot zwart vlak aan de muur.

Wim1 17-12-2018

Kunstzinnig!

Geschreven voor: Samsung UE49LS03NASXXN

Met The Frame kun je jouw favoriete schilderij in huis ophangen. Behalve betaalde kunst, kun je natuurlijk ook de gratis kunst van Google ChromeCast of eigen foto's (van schilderijen) gebruiken.

freekwillem 14-12-2018

Mooi scherm met veel mogelijkheden

Geschreven voor: Samsung UE49LS03NASXXN

Mooi scherm,fijn dat er standaard een perfect aansluitend muurbeugel bij wordt geleverd. Ook de art modus is boven verwachting.

arvid 09-12-2018

Mooie tv, slechte app

Geschreven voor: Samsung UE49LS03NASXXN

Prachtige televisie, zwartwaarden net wat minder diep dan bij Oled maar in de praktijk eigenlijk geen probleem, gewoon prachtig beeld.
De app om artwork naar de tv te uploaden is een ramp.
een wirwar van samsung apps met constant veranderende functionaliteit.
Op dit moment is het weer wel mogelijk om met de smarthings app foto's te uploaden maar het was een tijd verdwenen

Pluspunten

• prachtig beeld
  • verdwijnt mooi in intrieur
  • art mode werkt uitstekend

Minpunten

• onoverzichtelijke app

Tijs9 30-11-2018

Mooi Design, goede beeldkwaliteit

Geschreven voor: Samsung UE49LS03NASXXN

Prachtig scherm, goed helder, mooie resolutie. Door de art-mode valt het niet op in de woonkamer als het niet nodig is.

Allard67 30-11-2018

Heel bijzondere vormgeving voor een TV

Geschreven voor: Samsung UE49LS03NASXXN

Als je op zoek bent naar een sieraadje aan de wand(!) die niet alleen een prachtig beeld geeft, maar ook voor de stille momenten erg mooi is, dan moet je absoluut voor een Samsung Frame kiezen! Geen lelijke kabels over de muur (alleen een klein wit draadje dat goed is weg te werken).

George 26-11-2018

Super goed idee van Samsung

Geschreven voor: Samsung UE49LS03NASXXN

Super om dit idee om te kunnen zetten in een werkelijk prachtig schilderij met als klap op de vuurpijl een schitterende tv

MarcoS 26-11-2018

Het is net een schilderij!

Geschreven voor: Samsung UE49LS03NASXXN

Ik heb de The Frame nu een weekend in huis en ben er super tevreden over. De beeldkwaliteit is super en de Art mode is een bijzonder fenomeen. Het aan de wand hangen was even een klusje maar maakt het helemaal af. Ook het kleine kabeltje, die je nauwelijks zult zien op elke achtergrond, hebben we kunnen wegwerken in een loze leiding.

Voor degene die een Playstation 4 (Pro) hebben en op 4K willen gamen zal er nog een Ultra-Speed HDMI-kabel gekocht moeten worden. De oudere HDMI-kabels kunnen te weinig data verwerken en i.c.m. The Frame zal dit wat problemen kunnen opleveren. Dat was met een goede kabel in één keer opgelost!

Ik weet zeker dat ik heel lang plezier ga hebben van The Frame!