Samsung UE49LS03NASXXN - Reviews

Diepte
4,25 cm dikte
49,0 inch

Ronald 03-12-2018

Fantastiche TV / Schilderij.

Geschreven voor: Samsung UE55LS03NAS

Fantastisch scherm en met zijn strakke design valt hij op de juiste manier op in het interieur van het huis. Super beeld en geluid.

Pluspunten

• Uiterlijk
  • scherp beeld
  • platte design
  • 1 aansluiting

Ollie1987 08-09-2019

Top product, strak

Geschreven voor: Samsung UE49LS03NASXXN

Precies wat we hadden verwacht; een tv welke strak tegen de muur aan geplakt zit. Kunst optie is geniaal, leuk voor vakantiefoto s

Anoniem 20-08-2019

Fantastische Uitvinding

Geschreven voor: Samsung UE49LS03NASXXN

Geweldige uitvinding, televisie en schilderij tegelijkertijd! Voor mensen die weinig tv kijken een mooie oplossing om niet tegen een zwart scherm aan te kijken. Top product!.

Cookie 16-08-2019

Zoooo mooi de kunstwerken en foto's aan de muur

Geschreven voor: Samsung UE49LS03NASXXN

Ik heb the frame gekocht en deze voldoet aan al mijn verwachtingen. Subliem beeld en veel mogelijkheden en last but not least : geen groot zwart beeldscherm meer aan de muur!

Anoniem 29-07-2019

Design in combinatie met gebruiksgemak

Geschreven voor: Samsung UE49LS03NASXXN

Top product. Waanzinnig mooi design in combinatie met hoge kwaliteit en gebruiksvriendelijkheid. Elk detail klopt. Zelfs al hang je The Frame niet op, hij heeft twee subtiele voetsteunen.

SusanneB 28-07-2019

Stijlvolle tv voor de interieur liefhebber

Geschreven voor: Samsung UE49LS03NASXXN

Gister deze samsung Frame tv gekocht voor ons nieuwe huis. Meteen getest; Installatie ging erg soepel, de tv is niet zo zwaar en staat straks vast erg mooi in ons interieur. De bijpassende lijst maakt het helemaal af en we zullen veel plezier hebben van onze nieuwe aanwinst.

Bien88 23-07-2019

Mooi formaat, prachtige kleuren

Geschreven voor: Samsung UE49LS03NASXXN

Erg blij met deze televisie! Het formaat is perfect en de kleuren op het beeldscherm prachtig, zoals ik van Samsung gewend ben. De "art functie" vind ik geweldig. Het is alsof je echt naar een schilderij zit te kijken.

Familie Mol 23-07-2019

Fantastisch design & beeldkwaliteit

Geschreven voor: Samsung UE49LS03NASXXN

Eigenlijk wilden we geen televisie in de woonkamer omdat we het niet mooi in het interieur vinden en het idee dat alle meubels om de tv kast worden geplaatst ons niet aanstond. We waren dan ook erg blij verrast toen we the Frans ontdekten. Een televisie en kunstwerk in 1! In de reclame zag het er zo mooi uit, we hadden onze twijfels over of het wel echt een schilderij zou lijken en of dit qua geld het waard zou Zijn je hebt voor minder geld namelijk ook zat keus uit kwalitatief goede “normale” tv’s. We hebben de tv bekeken in een winkel en gekocht en we zijn super blij! We hebben elke dag een prachtig kunstwerk aan de muur ( familie kwam langs en dachten dat het een schilderij was) en de beeld kwaliteit is top. We wachten nog op de lijst die er omheen hoort maar zelfs zonder lijst, net een schilderij, prachtig! Ook is de keuze uit gratis kunstwerken ruim dus je kan naar hartelust wisselen! Wij zijn super tevreden en the Frame is het geld dubbel en dwars waard! Ik kan iedereen die een televisie wil kijken zonder de “last”van een tv in de woonkamer aanraden!

Marcel mdw 21-07-2019

Geweldig mooie TV met een Touch of Art

Geschreven voor: Samsung UE49LS03NASXXN

Als je de tv uitzet, toont hij in de Art Mode automatisch een kunstwerk.
Met de No Gap muurbeugel hang je de tv strak tegen de muur, als een echt schilderij.
Via 1 kabel sluit je de tv aan op je randapparatuur en op het stopcontact

Abo 77 16-07-2019

Aanwinst voor de huiskamer in alle opzichten!

Geschreven voor: Samsung UE49LS03NASXXN

Eindelijk is de tv niet meer een lelijk zwart vlak in onze huiskamer als hij uit staat, maar een prettige, smaakvolle toevoeging aan ons interieur! Nu al zo blij mee en ik heb nog niet eens de tijd gehad om alle mogelijkheden te ontdekken, want die zijn legio. Slimme betalingsmogelijkheden en apps. Maar vooral een prachtig beeld, aan en uit! Een aanrader.

WilH 12-07-2019

Geweldige beeldkwaliteit en esieraard voor de muur

Geschreven voor: Samsung UE49LS03NASXXN

Het beeld en geluid zijn ge-wel-dig! De afstandsbediening vervangt idd alle anderen, en alleen een draadje naar het kastje is ook echt mooier aan de muur dan allerlei kabels die uit de TV komen. Met de mooie lijst is het echt een juweeltje aan de muur, en leuk om af en toe een andere afbeelding te kiezen.
Wij zijn super tevreden met onze nieuwe schilderij, waar we TV op kijken;-)

Anoniem 11-07-2019

Geen zwart vlak meer in je huiskamer!

Geschreven voor: Samsung UE49LS03NASXXN

Wat een fantastische uitvinding! Eindelijk zijn we verlost van het grote zwarte vlak in onze woonkamer.

Anoniem 07-07-2019

mooie tv die niet opvalt !

Geschreven voor: Samsung UE49LS03NASXXN

Vorige maand gekocht voor ons nieuwe huis. We zijn niet de grootste tv liefhebbers en wilden daarom iets wat niet dominant was in het huis. Deze tv wordt door de meeste mensen die binnen komen niet eens herkend als tv! Top ding dus.

ReneP 06-07-2019

Erg intuitieve bediening en een perfect beeld

Geschreven voor: Samsung UE49LS03NASXXN

Ik heb de Frame led-tv pas 4 juli gekocht en 5 juli ontvangen, maar ben nu al zeer tevreden met deze aankoop. Behalve de Ziggo Horizon box werd alle Samsung apparatuur tegelijk juist weergegeven tijdens de eerste setup. De Horizon box werd met behulp van de instellingen hulp naderhand alsnog goed weergegeven. Het is al met al met al mijn Samsung apparatuur gewoon genieten van beeld en geluid

Michelle V 03-07-2019

Prachtig kunstwerk! En ook TV!

Geschreven voor: Samsung UE49LS03NASXXN

Wij hebben de Samsung The Frame ongeveer een maand geleden aangeschaft. Installatie was makkelijk en gebruiksvriendelijk. Ophangen is wel even nauwkeurig werken, maar natuurlijk wil je hem ook mooi strak aan de muur hebben hangen. Maar toen hij eenmaal hing ging het heel snel!

De afstandsbediening is zeer functioneel en heeft tevens een strak design. Switchen tussen art mode, TV, Netflix e.d. gaat heel snel en intituitief. En daarnaast is het geluid ook zeker boven verwachting.

Alles bij elkaar zeer tevreden en heel blij met de aankoop!

MarkR 02-07-2019

Eigentijds gemak en top beleving!

Geschreven voor: Samsung UE49LS03NASXXN

Een maand geleden kocht ik The Frame en ben zeer tevreden met de aankoop. Eenvoudig aansluiten, strakke afwerking en prima beleving in de woonkamer. Dit model onderscheid zich van de 'standaard' TV's met uiterlijk en ook de one-connect box. Een compleet product.

Anoniem 27-06-2019

Een TV die er niet uitziet als een TV. Dat wil je!

Geschreven voor: Samsung UE49LS03NASXXN

Misschien raar om te zeggen, maar ik vind TV's eigenlijk niet zo heel mooi. Nu voor The Frame gekozen en wel het plezier van een goede TV, maar niet de nadelen. Ik ben er enorm blij mee!

Wouter R 23-06-2019

Waanzinnige TV + Een aanwinst in de woonkamer

Geschreven voor: Samsung UE49LS03NASXXN

Sinds kort hangt er bij ons aan de muur een samsung Frame 65". Bij aankoop hadden de vrouw en ik nog ruzie over het formaat (ik wilde kleiner, maar mijn vrouw wilde graag een grote tv) maar eenmaal binnen moest ik haar gelijk geven.

ls TV is het een tv. Heel eerlijk, wij kijken netflix, voetbal en het nieuws en sinds kort Nijntje, dus technisch weet ik niet hoe goed deze is. Het beeld is in ieder geval heel mooi helder, ik zie nergens rare pixels (was ik bang voor) en hij doet geen pijn aan je ogen.

We hebben hem aangesloten op onze Samsung Soundbar en KPN televisie, en alles is perfect te bedienen met de kleine witte afstandsbediening. En het mooiste, mijn vrouw kan er uitstekend mee overweg. Geen vragen meer over met welke afstandbediening er nu wat moet worden bestuurd.

En last, but not least, als frame is het een aanwinst voor onze huiskamer. Een mooie Frame, mooie kunst die je kan instellen, en het is niet storend. Voor wie skeptisch is en denkt dat je een veredelde screensaver aan je muur hebt hangen, dit is absoluut niet waar. En als je hem goed afstelt staat hij niet dag en nacht aan. Voorlopig doen wij het even met de standaard kunst van Samsung, maar ik kan me voorstellen dat er later een mooi ander kunstwerk komt te hangen.

Al met al, een fijne tv, een mooie schilderij en een praktisch te gebruiken systeem. Wij zijn er blij mee!

Anoniem 19-06-2019

Groot en toch niet hinderlijk.

Geschreven voor: Samsung UE49LS03NASXXN

Wij hebben dit "schilderij" nu een maand geleden aangeschaft en zijn heel tevreden. Het toch al hele dunne kabeltje weggewerkt in de muur opnieuw schilderen en het ziet er super uit.
Ik moet er bij zeggen dat de ene afbeelding een wat realistischer beeld geeft dan de ander, maar na wat zoeken echt mooi.
Buiten dat het geheel er optisch heel mooi uit ziet is de beeldkwaliteit van de tv zelf (want dit doe je er uiteindelijk op) wederom heel mooi.

Een echte aanrader deze Samsung The Frame tv!

Anoniem 16-06-2019

Bijzonder fraai afgewerkt!

Geschreven voor: Samsung UE49LS03NASXXN

Hoewel dit toestel niet de laatste OLED technologie ondersteunt, zijn wij erg tevreden met kwaliteit van het beeld, hoewel de kijkhoek wel wat matig is. Qua specificaties betaal je teveel, maar het unieke karakter maakt dat goed. Door de no-gap wallmount kun je ‘m superstrak tegen de muur monteren en i.c.m. met de sierlijsten is het een plaatje om te zien. De art-modus houdt rekening met lichtinval, wat een erg natuurlijk effect geeft! Mooi opgelost door de one-connect box voor alle aansluitingen extern uit te voeren met een verbazend dunne aansluitkabel. Verder werkt de smart TV soepeltjes, compleet uitgevoerd, intuïtief en functioneel.