Samsung UE49LS03NASXXN - Reviews

Renee 24-10-2018

Mooi design - slimme technologie

Gekozen omdat we het op willen hangen als onderdeel van een wand met enkele schilderijen. De tv is zeer goed, prachtig beeld en werkt erg slim. Na installatie herkende de tv ze Ziggo box, de chromecast en de NAS direct. Even inloggen en vanaf dan is alles te bereiken.
Wat erg prettig is, is de one-connect box. Er gaat 1 draadje naar de tv (smal, doorzichtig). En de connect box staat in de kast met alle apparatuur er op aangesloten. Dus geen bundels in de muur te
Ook is aan de afstandsbediening tijd besteed, simpel en overzichtelijk maar slim tegelijk. Geen overmaat aan knopjes, en je hebt ze allemaal ook niet nodig.
Al met al zeer tevreden. Je moet wel hoge kwaliteit materiaal gebruiken om er van te kunnen genieten, dus gelijk het netflix account verhoogd naar 4K. Gewone HD-tv is dan wel even afkicken.
de art modus biedt in de basis beperkt aanbod aan afbeeldingen, maar je kan ook eigen foto's gebruiken en een abonnement nemen op de art gallery.

Pluspunten

• als een schilderij plat tegen de muur
  • 4k kwaliteit
  • gratis lijst er bij
  • de connect box

Minpunten

• geen oled
Geschreven voor: Samsung UE49LS03NASXXN