Samsung UE55LS03NAS - Reviews

4K Ultra HD
Diepte
4,25 cm dikte
55,0 inch

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 9 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung UE55LS03NAS op Kieskeurig.nl.

Ronald 03-12-2018

Fantastiche TV / Schilderij.

Geschreven voor: Samsung UE55LS03NAS

Fantastisch scherm en met zijn strakke design valt hij op de juiste manier op in het interieur van het huis. Super beeld en geluid.

Pluspunten

• Uiterlijk
  • scherp beeld
  • platte design
  • 1 aansluiting

Joest 17-04-2019

Onopvallend prachtig !

Geschreven voor: Samsung UE55LS03NAS

Onlangs dit schilderij gekocht met TV functie. Fantastich. Ziet er goed uit. en werkt erg soepel. De menu's zijn makkelijk en de afstandsbediening werkt grandioos ook op het KPN kastje zonder dat deze in het zicht staan. Ook het geluid is voor een tv als deze zeer goed te noemen. in de art functie bijzonder goed, ook zijn er diverse instellingen om het schilderij effect nog beter te krijgen.

Anoniem 27-03-2019

Super TV

Geschreven voor: Samsung UE55LS03NAS

WoW, wat een gaaf ding. Wij hadden de TV altijd in de dichte kast staan. Maar wilde daar toch vanaf, maar dan heb je zo’n zwart vlak aan de muur. Even zoeken op Google en vond daar deze TV. En dat was de oplossing. Wel duur, dus even getwijfeld. Maar sinds vorige week hangt ie en geen spijt van. Met de app kan je eigen foto’s toevoegen aan de kunst, dus gewoon je eigen foto’s aan de muur. En je kan heel makkelijk afwisselen.

Oja, de TV werkt ook geweldig. Heel tevreden mee.

DieLeo 20-03-2019

Een geheel nieuw verrassend concept.

Geschreven voor: Samsung UE55LS03NAS

Wij hebben onlangs de 43 inch The Frame aangeschaft en zijn ontzettend blij met onze aankoop. Geen groot zwart scherm meer gedurende de dag én een mooi TV beeld, wanneer je televisie wilt kijken.
Ook de aansluiting d.m.v. de One Connect Box is een uitstekende vondst ! Geen wirwar van draden meer achter de TV, maar alle aansluitingen kunnen netjes weggewerkt worden op een geschikte plaats uit het directe zicht. De verbinding met het beeldscherm via een 3 mm kabeltje. Enig punt van verbetering zou kunnen zijn de vervanging van de 'grote' connectors aan de uiteinden, want hierdoor is het b.v. niet mogelijk om de draad door een reeds in de muur aanwezige 'buis' door te voeren.

elukken 19-03-2019

Fantastisch

Geschreven voor: Samsung UE55LS03NAS

De TV is super en bevalt goed. Echt een aanrader als je geen zwart TV meubel wenst. Het zoeken naar de manier van bestellen was wat lastig te vinden.

LeanneW 14-03-2019

Mooi, makkelijk te bevestigen, goede beeldkwalitei

Geschreven voor: Samsung UE55LS03NAS

Heel erg blij met deze mooi smart TV. Mooie beeldkwaliteit. Handig zowel op pootjes te plaatsen als op de muur. Op de muur kan hij plat tegen de muur (no-gap). Ook is het mogelijk de TV in een hoek te kantelen. Ziet er erg leuk uit in de 'schilderij functie'. Veel voorbeelden beschikbaar. Wow-factor is de gratis lijst die je kunt bestellen in de kleuren wit/zwart/donker-/ licht hout.

Anoniem 13-03-2019

Mooi beeld, eenvoudig aan te sluiten.

Geschreven voor: Samsung UE55LS03NAS

Eenvoudig aan te sluiten, veel mogelijkheden, strak design en erg mooi beeld. Een mooie compromis voor een groter beeld en geen groot zwart ding in de huiskamer door de mogelijkheid voor een art afbeelding.

Anoniem 07-03-2019

Strakke montage, eenvoudig uit te voeren

Geschreven voor: Samsung UE55LS03NAS

Zeer mooi scherm, strak aan de wand en zeker met daglicht een goed alternatief voor de zwarte beeldbuis van voorheen.

Je Wildschut 04-03-2019

Grandioos!

Geschreven voor: Samsung UE55LS03NAS

Vrijwel één van de meest prachtige artworks die ik aan de muur heb hangen! Na uren turen naar de prachtige werken die de ruimte vullen met een elegantie waardoor je je voor even in een Kunsthal waant, was het bijna weer een verrassing dat The Frame ook als tv functioneert. Met een geweldig beeld en zeer goed geluid creeërt dit stukje kunst een geweldige beleving bij zelfs de meest saaie programma’s en films. Er hangt 55 inch puur geluk aan de muur in de vorm van een wereldse tv. Aanrader!

Sjoerd010 04-03-2019

Een waar kunstwerk!

Geschreven voor: Samsung UE55LS03NAS

De keuze voor een nieuwe tv was best lastig. De verschillende technieken in beeldschermen en ook de bediening (SMART) hebben verschillende voor en nadelen.

Mijn keuze voor the Frame is om die reden dat het Zwarte Gat in je woonkamer nu een waar kunstwerk wordt. Wij hebben de 65" omdat de afstand er ook naar is, dus dat is best een aardige oppervlakte.
En die kun je nu vullen met prachtige kunstwerken of jouw eigen foto's!

Hangt perfect tegen de muur en het beeld is perfect. Ook de aansluiting ging prima en kun je met 1 afstandsbediening al deze apparaten bedienen.

Min punten
- Abonnementsvorm om meer kunstwerken te mogen selecteren
- GEEN FRAME, die moet je nog apart erbij kopen.
- Afstandsbediening is geen muispointer.

Ronald65 28-02-2019

Echt een schilderij!

Geschreven voor: Samsung UE55LS03NAS

Gisteren The Frame gekocht en vandaag opgehangen en geïnstalleerd. Geweldig beeld, superhandige afstandsbediening, geen extra meer nodig alle apparatuur doet het. En natuurlijk een schilderij aan de wand ipv een zwart vlak!! Echt mooi.

Ilonka84 14-02-2019

Prachtig design

Geschreven voor: Samsung UE55LS03NAS

Heel erg tevreden met onze Frame TV. Het is letterlijk een plaatje aan de muur! Ook de kwaliteit van het beeld zelf is top. Overdag is het bijna niet van een echt kunstwerk te onderscheiden. ‘S Avonds valt het wat meer op dat het beeldscherm licht uitzendt, maar niet storend.

vanl 24-01-2019

Top TV

Geschreven voor: Samsung UE55LS03NAS

Mooie TV strak tegen de muur. Met een witte lijst is het echt net of je een schilderij aan de muur hebt hangen. Eenvoudige installatie en bediening. Kortom een Top product

Jan 5711 21-01-2019

Wat een beeld en wat is het genieten

Geschreven voor: Samsung UE55LS03NAS

We hebben voor de kerst de televisie gekocht en hij hangt als een schilderij aan de muur en de kwaliteit het is een lust om kijken.

HaraldFM 11-01-2019

Mooie TV, lijst is alleen kunststof ipv hout

Geschreven voor: Samsung UE55LS03NAS

TV is mooi. Helaas werkt de Smart view app niet (streamen mobiel video en art afbeeldingen syncen) en de lijst bleek achteraf geen ‘licht hout (eik)’ maar kunststof. Valt toch tegen als je een mooie houten lijst verwacht.

nvhaelst 07-01-2019

Echt onderscheidend!

Geschreven voor: Samsung UE55LS03NAS

Ik vind 't heerlijk dat mijn nieuwe tv nu beantwoordt aan 2 van mijn persoonlijke behoeften: 1) een smart tv die op maat de informatie en ontspanning geeft die ik zoek en 2) een baken van rust via de kunst.

William1975 05-01-2019

Prachtige en sierlijke TV

Geschreven voor: Samsung UE55LS03NAS

Echt een prachtige tv met veel opties. De ART -collectie is erg mooi en je hebt veel keuze. De lijsten zijn gemakkelijk afneembaar en uitwisselbaar. Ook de montage is prima zelf te doen. Gewoon gaan ervaren en ik ga nu verder kijken wat er nog meer mogelijk is!

Albert1974 05-01-2019

The Big Picture

Geschreven voor: Samsung UE55LS03NAS

Geweldige TV, qua looks en mogelijkheden. Hangt moois Trak tegen de muur, heeft voldoende geluid en een goed beeld. Installatie was vlot gedaan met duidelijke instructies.

Y Brookman 03-01-2019

Mooi strak en geen zwart vlak meer aan de muur.

Geschreven voor: Samsung UE55LS03NAS

2 weken geleden The Frame 55 inch aangeschaft. Wat een verademing. Kleuren van zowel het TV gebruik als het gebruik van de kunst-functie zijn fenomenaal. Daarnaast heb je geen grote zwarte vlek meer in je woonkamer door een mooi kunstwerk aan te zetten. Niet meer de hele woonkamer om te TV heen bouwen maar een mooie natuurlijke integratie in je interieur.

bartuithoogland 03-01-2019

Unieke en onderscheidende TV

Geschreven voor: Samsung UE55LS03NAS

Wij wilde absoluut geen groot zwart scherm in onze woonkamer, zeker al omdat we zeer weinig tv kijken. Tegelijkertijd vinden we het zeer leek om onze vakantiefoto;s vaker te zien. De Frame is dan echt de uitkomt. Fantastische weergave van foto's en af een toe een mooie film of concert. Echt een aanrader.