Samsung UE55LS03NAS - Reviews

4K Ultra HD
Diepte
4,25 cm dikte
55,0 inch

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 9 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung UE55LS03NAS op Kieskeurig.nl.

Ronald 03-12-2018

Fantastiche TV / Schilderij.

Geschreven voor: Samsung UE55LS03NAS

Fantastisch scherm en met zijn strakke design valt hij op de juiste manier op in het interieur van het huis. Super beeld en geluid.

Pluspunten

• Uiterlijk
  • scherp beeld
  • platte design
  • 1 aansluiting

KUYAM 09-05-2019

Geweldig

Geschreven voor: Samsung UE55LS03NAS

We hadden ons voorgenomen om pas een nieuwe tv te kopen als de oude het had begeven. Deze bleek echter niet stuk te krijgen. We zijn toch overstag gegaan en daar hebben we geen seconde spijt van gehad. Je voelt en ziet aan alles dat Samsung veel energie heeft gestoken in deze tv en aandacht heeft gehad voor alle details. Ik heb één minpuntje kunnen vinden, namelijk het niet standard kunnen aansluiten van speakers middels een analoge kabel. Daar is wel een oplossing voor, dus nog steeds de volle vijf sterren voor deze top tv!

gzwaneveld 09-05-2019

Prachtig beeld zeer mooi design

Geschreven voor: Samsung UE55LS03NAS

Na lang te hebben getwijfeld over 55 inch of 65 inch zijn we toch voor de 65 inch gegaan. Aangezien we een grote muur hebben en een grote dressoir hebben kozen we toch voor de 65 inch. Het is een geweldige monitor en lekker groot maar niet te groot. Zeer fraai design. Het is nog even wachten op de frames die je los moet bestellen middels een actie pagina voor 0,- maar het beeld nu al is geweldig.

De bediening van de afstandsbediening is even wennen. De TV is zo ingesteld en ook alle randapparatuur herkent hij gemakkelijk zoals de Sonos en de Nintendo Switch.

Verder ben ik nog heel veel aan het experimenteren met de schilderij modus. Erg leuke feature vind ik zelf.

Het beeld is helder en scherp. Reflecteert wel dus daar dien je wel rekening mee te houden. Dit is ook direct het enige min punt wat ik heb kunnen ontdekken tot nu toe.

ricke1980 06-05-2019

Prachtig element in de woonkamer

Geschreven voor: Samsung UE55LS03NAS

In plaats van altijd een zwart gat in je woonkamer te hebben, is The Frame echt een uitvinding. Prachtig beeld om je favoriete films, sport of games op te beleven en een kunstwerk als je hem uit zet. Ik vind het briljant.

Anoniem 05-05-2019

De eerste tv die je woonkamer echt mooier maakt

Geschreven voor: Samsung UE55LS03NAS

Super mooie televisie. Bij toeval ontdekte wij dit model en het is een aanwinst voor onze woonkamer. Als hij uit staan is het prachtig om de mooiste kunst aan de muur te tonen. Dit kan bij geen enkele andere tv. En zo strak tegen de muur geplaatst

Madeleine 05-05-2019

Geweldige tv

Geschreven voor: Samsung UE55LS03NAS

Wij zijn super blij met deze tv. Overdag kunst aan de wand en in de avond tv kijken. Ik wil nooit meer anders. Samsung is mijn merk :)

HansV 03-05-2019

work of art!

Geschreven voor: Samsung UE55LS03NAS

Geweldig apparaat. Beeld is uitstekend, apps draaien soepel en snel, de 'one visible cable' een briljante gedachte.

Maar... ruim boven verwachting: de art functie. Echt geweldig, tovert dat grote zwarte vlak om in een prachtige lijst met schitterende kunst. Zeer geloogwaardig, vooral met de 'shadow-bezel'. Eigenlijk onbegrijpelijk dat dit geen 'standaard' is.

Amdries 29-04-2019

Wat een toffe en waanzinnig mooie tv!

Geschreven voor: Samsung UE55LS03NAS

Onder de indruk geraakt bij vrienden en direct de volgende dag gekocht. Prachtig beeld, ontzettend veel opties. En tv waarbij aan iedere detail gedacht is die zelfs als je eens geen tv kijkt werkelijk een sieraad aan je muur is. Een aanrader voor iedereen!! Nog even beeld materiaal in onze overige lijsten en genieten.

MargreetenEduard 25-04-2019

Sterk staaltje kunst

Geschreven voor: Samsung UE55LS03NAS

Afgelopen maand hebben wij the frame TV van Samsung aangeschafd. Het hele gezin geniet van deze prachtige TV. Van de beeldkwaliteit tot de vormgeving echt fantastisch. Geweldig om met elkaar een film te kijken. En zo mooi dat als deTV uit staat er een prachtige foto of kunstwerk te zien is. Heel erg leuk om het beeld te kunnen veranderen. Er zitten hele mooie foto's in de samsungcollectie, maar het is ook fantastisch om er eigen foto's in passe partout erop te kunnen zetten.

Joest 17-04-2019

Onopvallend prachtig !

Geschreven voor: Samsung UE55LS03NAS

Onlangs dit schilderij gekocht met TV functie. Fantastich. Ziet er goed uit. en werkt erg soepel. De menu's zijn makkelijk en de afstandsbediening werkt grandioos ook op het KPN kastje zonder dat deze in het zicht staan. Ook het geluid is voor een tv als deze zeer goed te noemen. in de art functie bijzonder goed, ook zijn er diverse instellingen om het schilderij effect nog beter te krijgen.

Anoniem 27-03-2019

Super TV

Geschreven voor: Samsung UE55LS03NAS

WoW, wat een gaaf ding. Wij hadden de TV altijd in de dichte kast staan. Maar wilde daar toch vanaf, maar dan heb je zo’n zwart vlak aan de muur. Even zoeken op Google en vond daar deze TV. En dat was de oplossing. Wel duur, dus even getwijfeld. Maar sinds vorige week hangt ie en geen spijt van. Met de app kan je eigen foto’s toevoegen aan de kunst, dus gewoon je eigen foto’s aan de muur. En je kan heel makkelijk afwisselen.

Oja, de TV werkt ook geweldig. Heel tevreden mee.

DieLeo 20-03-2019

Een geheel nieuw verrassend concept.

Geschreven voor: Samsung UE55LS03NAS

Wij hebben onlangs de 43 inch The Frame aangeschaft en zijn ontzettend blij met onze aankoop. Geen groot zwart scherm meer gedurende de dag én een mooi TV beeld, wanneer je televisie wilt kijken.
Ook de aansluiting d.m.v. de One Connect Box is een uitstekende vondst ! Geen wirwar van draden meer achter de TV, maar alle aansluitingen kunnen netjes weggewerkt worden op een geschikte plaats uit het directe zicht. De verbinding met het beeldscherm via een 3 mm kabeltje. Enig punt van verbetering zou kunnen zijn de vervanging van de 'grote' connectors aan de uiteinden, want hierdoor is het b.v. niet mogelijk om de draad door een reeds in de muur aanwezige 'buis' door te voeren.

elukken 19-03-2019

Fantastisch

Geschreven voor: Samsung UE55LS03NAS

De TV is super en bevalt goed. Echt een aanrader als je geen zwart TV meubel wenst. Het zoeken naar de manier van bestellen was wat lastig te vinden.

LeanneW 14-03-2019

Mooi, makkelijk te bevestigen, goede beeldkwalitei

Geschreven voor: Samsung UE55LS03NAS

Heel erg blij met deze mooi smart TV. Mooie beeldkwaliteit. Handig zowel op pootjes te plaatsen als op de muur. Op de muur kan hij plat tegen de muur (no-gap). Ook is het mogelijk de TV in een hoek te kantelen. Ziet er erg leuk uit in de 'schilderij functie'. Veel voorbeelden beschikbaar. Wow-factor is de gratis lijst die je kunt bestellen in de kleuren wit/zwart/donker-/ licht hout.

Anoniem 13-03-2019

Mooi beeld, eenvoudig aan te sluiten.

Geschreven voor: Samsung UE55LS03NAS

Eenvoudig aan te sluiten, veel mogelijkheden, strak design en erg mooi beeld. Een mooie compromis voor een groter beeld en geen groot zwart ding in de huiskamer door de mogelijkheid voor een art afbeelding.

Anoniem 07-03-2019

Strakke montage, eenvoudig uit te voeren

Geschreven voor: Samsung UE55LS03NAS

Zeer mooi scherm, strak aan de wand en zeker met daglicht een goed alternatief voor de zwarte beeldbuis van voorheen.

Je Wildschut 04-03-2019

Grandioos!

Geschreven voor: Samsung UE55LS03NAS

Vrijwel één van de meest prachtige artworks die ik aan de muur heb hangen! Na uren turen naar de prachtige werken die de ruimte vullen met een elegantie waardoor je je voor even in een Kunsthal waant, was het bijna weer een verrassing dat The Frame ook als tv functioneert. Met een geweldig beeld en zeer goed geluid creeërt dit stukje kunst een geweldige beleving bij zelfs de meest saaie programma’s en films. Er hangt 55 inch puur geluk aan de muur in de vorm van een wereldse tv. Aanrader!

Sjoerd010 04-03-2019

Een waar kunstwerk!

Geschreven voor: Samsung UE55LS03NAS

De keuze voor een nieuwe tv was best lastig. De verschillende technieken in beeldschermen en ook de bediening (SMART) hebben verschillende voor en nadelen.

Mijn keuze voor the Frame is om die reden dat het Zwarte Gat in je woonkamer nu een waar kunstwerk wordt. Wij hebben de 65" omdat de afstand er ook naar is, dus dat is best een aardige oppervlakte.
En die kun je nu vullen met prachtige kunstwerken of jouw eigen foto's!

Hangt perfect tegen de muur en het beeld is perfect. Ook de aansluiting ging prima en kun je met 1 afstandsbediening al deze apparaten bedienen.

Min punten
- Abonnementsvorm om meer kunstwerken te mogen selecteren
- GEEN FRAME, die moet je nog apart erbij kopen.
- Afstandsbediening is geen muispointer.

Ronald65 28-02-2019

Echt een schilderij!

Geschreven voor: Samsung UE55LS03NAS

Gisteren The Frame gekocht en vandaag opgehangen en geïnstalleerd. Geweldig beeld, superhandige afstandsbediening, geen extra meer nodig alle apparatuur doet het. En natuurlijk een schilderij aan de wand ipv een zwart vlak!! Echt mooi.

Ilonka84 14-02-2019

Prachtig design

Geschreven voor: Samsung UE55LS03NAS

Heel erg tevreden met onze Frame TV. Het is letterlijk een plaatje aan de muur! Ook de kwaliteit van het beeld zelf is top. Overdag is het bijna niet van een echt kunstwerk te onderscheiden. ‘S Avonds valt het wat meer op dat het beeldscherm licht uitzendt, maar niet storend.