Philips 65OLED903/12

Bekijk alle Televisies

dufpat 12-02-2020

très bonne tv

Geschreven voor: Philips 65OLED903/12

une image parfait et androïde stable pour le son peux faire mieux pas de dolby atmos , et disque dure limiter a 2t je trouve se la bien dommage je ne mais que quatre étoiles a cause du manque de son dolby atmos + disque dur limiter a 2t .

MeKo 23-01-2020

Grandioos beeld en geluid

Geschreven voor: Philips 65OLED903/12

Qua beeld en geluid geheel tevreden.
Tegenvallend was de connectie naar de NAS met DLNA o.a. foto's werden niet weergegeven en gaf een melding geen bestanden.

jole66 01-01-2020

Geweldig beeld en geluid!

Geschreven voor: Philips 65OLED903/12

Gewoon een heerlijke tv. Een uiterlijk wat niet prijsgeeft dat er ook een goede soundbar in verwerkt is. Het geluid is heerlijk en het beeld zoals philips het heeft bedoeld.

Tinusmans 03-12-2019

Fantastische tv

Geschreven voor: Philips 65OLED903/12

Ik ben een echte Philips fan. Alleen al vanwege ambilight. Deze tv is het summum van wat je als tv kijker nodig hebt. Oled is ongekend scherp en contrastrijk. Tevens is het geluid bij deze tv geweldig. De twee losse afstandsbedieningen snap ik niet helemaal maar die gebruik ik toch niet omdat ik kijk via de kpn. Samengevat: geweldig mooi apparaat.

Tinusmans 03-12-2019

Fantastische tv

aavdpoel 25-11-2019

Mooi scherp beeld,veel mogelijkheden

Geschreven voor: Philips 65OLED903/12

Strak gelijnde TV met smalle rand. Goed scherp beeld dat naar eigen ideeën is aan te passen op velerlei manieren. Evenals geluid, aparte equalizer aan boord. Ingebouwde Chromecast is ook fijn.

Johan VDB 15-11-2019

Bioscoop in huis

Geschreven voor: Philips 65OLED903/12

We waren op zoek naar een tv met goed beeld, maar ook met goede kwaliteit van het geluid. Meestal laat dit te wensen over bij dergelijke platte schermen. We zijn heel blij met onze keuze. Prachtig beeld met het OLED scherm en zeer goede geluidsweergave met de ingebouwde sound bar van B&W.

Anoniem 14-10-2019

Geluid TV kraakt na afsluiten Netflix (KPN)

Geschreven voor: Philips 65OLED903/12

Nadat we van Netflix terug naar TV kijken kraakt het geluid en moeten we de TV even aan en uit zetten om dit te verhelpen.

Marion 08-10-2019

Levendig beeld en geweldig geluid

Geschreven voor: Philips 65OLED903/12

Vorige tv ook Philips en wilde weer ambilight. Wel met goed geluid en veel mogelijkheden op gebied van internet en streamen.

N. N. 08-09-2019

Tevreden klant

Geschreven voor: Philips 65OLED903/12

Nieuwe televisie gekocht omdat de vorige stuk was. De beeldkwaliteit is super. De kinderen vinden vooral de smarttv geweldig.

Hendrik37 24-08-2019

Beeld en geluid goed

Geschreven voor: Philips 65OLED903/12

Beeld en geluid goed maar de spraak functie licht er uit want er komt een nieuwe update aan maar dat duurt nog een maand na contact met philips

Gruiters 23-08-2019

Oled TV met prima beeld en geluid

Geschreven voor: Philips 65OLED903/12

Deze TV gekozen omdat het buiten het uitstekende beeld en geluid ook vele extra’s heeft zoals de ingebouwde Bowlers & Wilkins geluidsbalk.

Hendrikjans 02-08-2019

Product makkelijk aan jezelf aan te passen

Geschreven voor: Philips 65OLED903/12

Deze 55Oled903 tv geeft prima beeld en mooi geluid.
Instellingen duidelijk en makkelijk aan je voorkeuren in te stellen.
Vragen aan de service afdeling snel en duidelijk beantwoord.

Jacoba44 24-07-2019

in het algemeen tevreden

Geschreven voor: Philips 65OLED903/12

een minpunt is dat de mediabox van de provider (KPN) niet ingebed is in het toestel.
De geleverde audio-bar heeft geen aparte mogelijkheid om bijv. bastonen of andere tonen in te stellen.

ThTC 18-07-2019

prima combinatie

Geschreven voor: Philips 65OLED903/12

die soundbar maakt deze oled tv tot een perfect apparaat. Mijn vrouw heeft wat moeite om de bediening onder de knie te kijgen

Knarfie 15-07-2019

Gewoon grandioos

Geschreven voor: Philips 65OLED903/12

Na bijna 10 jaar mijn vorige Philips TV vervangen voor dit toestel, en het beeld en geluid overtreft mijn verwachtingen. Gewoon grandioos.
Makkelijk te bedienen, en vele mogelijkheden (alles nog niet ontdekt).
Het is een juweel in mijn huiskamer.

h2019 12-07-2019

geweldige tv

Geschreven voor: Philips 65OLED903/12

de tv bevalt prima en heeft een erg mooi beeld en veel mogelijk heden die ik nog niet allemaal heb bekeken

PFNL 25-06-2019

Ambilight is een aanrader...

Geschreven voor: Philips 65OLED903/12

Vorige Philips was de 47PFL9603/D10. Een top tv met super geluid en mooie bas. Wilde graag weer een toestel met minimaal ambilight en top audio.
Een aparte soundbar lijkt bij veel merken de standaard te zijn. Maar een tv is pas compleet als er af fabriek al goed geluid uit komt...
Deze 55OLED903 heeft alles in een. Top 4K ultra HD, audio van Bowers & Wilkins en ambilight.
Bekijk op internet enkele video's over tv's met ambilight. Een keer in huis en je wilt niet meer anders...

Sam007 25-06-2019

Toppertje

Geschreven voor: Philips 65OLED903/12

Super beeld en mooi geluid. Net zoals ik verwachten.
Voor mij is Philips nog altijd de nummer 1 met televisies.
Ik zou niet meer kunnen zondet het ambilight systeem.

RH67 23-06-2019

Philips 55oled903 Top TV

Philips 55oled903/12
Eenvoudige installatie (Plug and Play)
Geweldige beeld kwaliteit
Uitstekend geluid systeem(verademing met de front speakers)
Mooi design

Nu 5 weken in huis 5 weken genieten
Zeker aan te bevelen bij anderen
Klein nadeel is de prijs maar daar krijg je ook wat voor terug/thuis