Philips 65OLED903/12 - Reviews

Diepte
5,03 cm dikte
65,0 inch

Mvb1401 12-10-2018

Briljant groot scherm met bizar goed geluid

Omdat onze vorige Philips televisie vakkundig was gesloopt door CERepair, waren we gedwongen een nieuwe televisie aan te schaffen. Dan maar meteen een maatje groter, maar als fan van Ambilight, was het niet meer dan logisch dan dat we daar weer voor zouden kiezen. Deze televisie (65OLED903) zou binnen een paar weken uitkomen, dus even geduld.
Nu staat de televisie een paar dagen in huis en kunnen we goed onderbouwd de plussen en minnen aangeven van de televisie.
Het beeld is fenomenaal. Een mooier beeld ben ik nog niet tegengekomen. Helemaal in te stellen naar persoonlijke voorkeuren. We hebben 1 ambilight in moeten leveren, maar daar bizar goed geluid voor teruggekregen. Het voldoet helemaal aan onze verwachtingen. We willen de televisie ook als radio gebruiken, dus het geluid moet gewoon goed zijn. De Bose 3-2-1 heb ik zojuist na 15 jaar weggehaald. Dat zegt denk ik genoeg: ook met films is het geluid super.
Het design is prachtig. Een juweel in de huiskamer. Twee ranke pootjes steunen de televisie, snoeren zijn niet zichtbaar.
We hebben veel hue in de woonkamer op de televisie aangesloten. Laten we zeggen, we are the talk of the town!
Je krijgt er een tweede design-afstandsbediening bij. Ik dacht dat die niet gebruikt zou worden, maar het tegendeel blijkt.

Pluspunten

• beeld
  • geluid
  • grootte
  • ambilight
  • design

Minpunten

• prijs: aanslag op je budget
Geschreven voor: Philips 65OLED903/12