Philips 65OLED903/12 - Reviews

4K Ultra HD
Diepte
5,03 cm dikte
65,0 inch

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 2 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips 65OLED903/12 op Kieskeurig.nl.

Mvb1401 12-10-2018

Briljant groot scherm met bizar goed geluid

Geschreven voor: Philips 65OLED903/12

Omdat onze vorige Philips televisie vakkundig was gesloopt door CERepair, waren we gedwongen een nieuwe televisie aan te schaffen. Dan maar meteen een maatje groter, maar als fan van Ambilight, was het niet meer dan logisch dan dat we daar weer voor zouden kiezen. Deze televisie (65OLED903) zou binnen een paar weken uitkomen, dus even geduld.
Nu staat de televisie een paar dagen in huis en kunnen we goed onderbouwd de plussen en minnen aangeven van de televisie.
Het beeld is fenomenaal. Een mooier beeld ben ik nog niet tegengekomen. Helemaal in te stellen naar persoonlijke voorkeuren. We hebben 1 ambilight in moeten leveren, maar daar bizar goed geluid voor teruggekregen. Het voldoet helemaal aan onze verwachtingen. We willen de televisie ook als radio gebruiken, dus het geluid moet gewoon goed zijn. De Bose 3-2-1 heb ik zojuist na 15 jaar weggehaald. Dat zegt denk ik genoeg: ook met films is het geluid super.
Het design is prachtig. Een juweel in de huiskamer. Twee ranke pootjes steunen de televisie, snoeren zijn niet zichtbaar.
We hebben veel hue in de woonkamer op de televisie aangesloten. Laten we zeggen, we are the talk of the town!
Je krijgt er een tweede design-afstandsbediening bij. Ik dacht dat die niet gebruikt zou worden, maar het tegendeel blijkt.

Pluspunten

• beeld
  • geluid
  • grootte
  • ambilight
  • design

Minpunten

• prijs: aanslag op je budget

msy1975 27-12-2018

TV met mooi en strak design met geweldig beeld

Geschreven voor: Philips 65OLED903/12

De tv zelf heeft een simplistisch design met soundbar die nauwelijks opvalt, kortom: staat mooi in de woonkamer. De weergave is prachtig, de kleuren spatten vaak van het scherm en bij 4k of hdr-weergaves geniet je echt van de scherpte vd beelden! Ook het androidgestuurde smartgedeelte voldoet, nog geen echte haperingen tegengekomen tot nu toe en apps werken redelijk snel. Echter, dit is mijn derde Philips-tv die ik heb gekocht vanwege de ambilight en dat is juist voor mij het minpunt van deze verder geweldige tv.. bij de vorige toestellen heb je gewoon een mooie aura aan licht OM het scherm heen, maar bij deze schijnen ze helaas helemaal tot aan het plafond en de zijmuren (ipv dat ze OP de muur schijnen), je hebt een soort lichtbalk op jouw plafond, wanneer je kijkt met ambilight en dat vind ik eigenlijk zo storend dat ik jammer genoeg nu bijna altijd de ambilight uitzet..

appie72 26-12-2018

randioos beeld en geluid

Geschreven voor: Philips 65OLED903/12

zeer goed en leuk te besturen met stem een voortreffelijk beeld en ambilight ik ben met deze tv helemaal in mijn nopjes

Xynix 06-12-2018

Fantastisch

Geschreven voor: Philips 65OLED903/12

Fantastisch beeld, zeer mooi formaat en een uitstekend design .
Zeer tevreden over de mogelijkheden, geluid is prima in orde.

Appie van der Parren 19-11-2018

Supermooie design OLED TV

Geschreven voor: Philips 65OLED903/12

We hadden al een 55 inch LED TV maar we wilden graag een TV met een betere geluidskwaliteit en het scherm een maat groter. In de winkel zagen wij dit toestel met Ambilight en vonden dit erg mooi. Montage aan de muur was ook een groot voordeel in onze woonkamerinrichting. Na de geluidsdemonstratie en verdere vakkundige toelichting over soundbar, internetradio en andere beschikbare apps waren wij overtuigd dat het deze 65OLED903 moest worden. Hij is inmiddels aan onze muur gemonteerd en geinstalleerd, waarbij de TV-ontvanger en snoeren netjes zijn weggewerkt. We zijn erg blij met deze aankoop: het design met Ambilight is prachtig strak en het Soundbar-geluid overtreft onze verwachtingen! Dit toestel geeft echt een extra dimensie aan het Netflix-kijken. Leuk extraatje is de extra afstandsbediening met ingebouwde microfoon waarmee je door het inspreken van een titel gelijk je favoriete programma op je scherm krijgt. We hebben de TV nu bijna een week en hebben nog geen nadelige kanten van deze TV ontdekt!

Pluspunten

• design/Ambilight
  • geluidskwaliteit/soundbar
  • haarscherp beeld
  • 65 inch (ondertiteling beter leesbaar)