Philips 55OLED903/12 - Reviews

4K Ultra HD
Diepte
5,03 cm dikte
55,0 inch

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 9 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

7,9

Mvb1401 12-10-2018

Briljant groot scherm met bizar goed geluid

Geschreven voor: Philips 65OLED903/12

Omdat onze vorige Philips televisie vakkundig was gesloopt door CERepair, waren we gedwongen een nieuwe televisie aan te schaffen. Dan maar meteen een maatje groter, maar als fan van Ambilight, was het niet meer dan logisch dan dat we daar weer voor zouden kiezen. Deze televisie (65OLED903) zou binnen een paar weken uitkomen, dus even geduld.
Nu staat de televisie een paar dagen in huis en kunnen we goed onderbouwd de plussen en minnen aangeven van de televisie.
Het beeld is fenomenaal. Een mooier beeld ben ik nog niet tegengekomen. Helemaal in te stellen naar persoonlijke voorkeuren. We hebben 1 ambilight in moeten leveren, maar daar bizar goed geluid voor teruggekregen. Het voldoet helemaal aan onze verwachtingen. We willen de televisie ook als radio gebruiken, dus het geluid moet gewoon goed zijn. De Bose 3-2-1 heb ik zojuist na 15 jaar weggehaald. Dat zegt denk ik genoeg: ook met films is het geluid super.
Het design is prachtig. Een juweel in de huiskamer. Twee ranke pootjes steunen de televisie, snoeren zijn niet zichtbaar.
We hebben veel hue in de woonkamer op de televisie aangesloten. Laten we zeggen, we are the talk of the town!
Je krijgt er een tweede design-afstandsbediening bij. Ik dacht dat die niet gebruikt zou worden, maar het tegendeel blijkt.

Pluspunten

• beeld
  • geluid
  • grootte
  • ambilight
  • design

Minpunten

• prijs: aanslag op je budget

Gerardus 18-10-2018

Prachtige uitstraling

Geschreven voor: Philips 55OLED903/12

Dit apparaat is wat beeld en geluid betreft fantastisch. Gewoon antenne van ziggo mediabox er in en genieten.
Als ie uit staat een prachtig meubelstuk .

Pluspunten

• Perfect beeld
  • Schitterend geluid uit de B&W soundbar

Minpunten

• Nog niet gevonden

Appie van der Parren 19-11-2018

Supermooie design OLED TV

Geschreven voor: Philips 65OLED903/12

We hadden al een 55 inch LED TV maar we wilden graag een TV met een betere geluidskwaliteit en het scherm een maat groter. In de winkel zagen wij dit toestel met Ambilight en vonden dit erg mooi. Montage aan de muur was ook een groot voordeel in onze woonkamerinrichting. Na de geluidsdemonstratie en verdere vakkundige toelichting over soundbar, internetradio en andere beschikbare apps waren wij overtuigd dat het deze 65OLED903 moest worden. Hij is inmiddels aan onze muur gemonteerd en geinstalleerd, waarbij de TV-ontvanger en snoeren netjes zijn weggewerkt. We zijn erg blij met deze aankoop: het design met Ambilight is prachtig strak en het Soundbar-geluid overtreft onze verwachtingen! Dit toestel geeft echt een extra dimensie aan het Netflix-kijken. Leuk extraatje is de extra afstandsbediening met ingebouwde microfoon waarmee je door het inspreken van een titel gelijk je favoriete programma op je scherm krijgt. We hebben de TV nu bijna een week en hebben nog geen nadelige kanten van deze TV ontdekt!

Pluspunten

• design/Ambilight
  • geluidskwaliteit/soundbar
  • haarscherp beeld
  • 65 inch (ondertiteling beter leesbaar)

Bjorn van Bladel 12-06-2019

Waardeloze klantenservice

Geschreven voor: Philips 55OLED903/12

Ik heb deze televisie nu 1,5 jaar in bezit en helaas flinke inbrandsporen op meerdere plekken. Na Philips gebeld te hebben bleek het binnen de garantie te vallen. Helaas moest ik 7 weken lang bellen omdat Philips zelf geen actie ondernam. Na 7 weken kreeg ik een aanbod waarmee ik akkoord ging, namelijk geld terug. Helaas zijn we nu weer 3 weken verder en heb ik niks meer van de klantenservice vernomen. Als ik bel krijg ik te horen dat ik geduld moet hebben... 3 weken... het is 2019 Philips. Het lijkt alsof ze hopen dat ik het op ga geven.

De televisie was erg mooi, maar het vertrouwen in OLED is toch wel verdwenen. Dat opgeteld bij de waardeloze service zorgt er voor dat ik helaas (was fan van ambilight en heb een huis vol HUE lampen) ga overstappen op LG. De service daar kan nooit slechter zijn...

Pluspunten

• Jaar lang prachtig beeld

Minpunten

• Inbranden
  • Service Philips

B.Borgman 11-12-2019

Service-dienst van Philips ontbreekt.

Geschreven voor: Philips 55OLED903/12

Ook ik heb mijn 55OLED903/12 nog geen jaar in gebruik en ervaar Beeld en geluid van soundbar Bouwers&Wilkins als subliem.
Helaas op 10 dec 2019 begint mijn toestel ook voor de eerste keer een opstart probleem te krijgen.
De TV start steeds opnieuw op met Android en reageert niet op de bediening.
Ik ben nu benieuwd hoe nu de service verloopt via de Media Markt.

Ik heb daarvoor via Internet bij FOKA mijn Philips smart TV 55PUS8809/12 gekocht in Nov 2014 en deze is
op 20-10-2019 ook niet meer op te starten.
Philips is bijna niet aan de veren te komen. Vragen om service verzoek worden afgedaan met zelf zoeken bij probleem oplossing website Philips. Na lang aanhouden wordt ik doorverwezen naar CE-Repair.
Dit is een zelfstandige groep ,die van alles en nog wat repareren. (Witgoed en TV's van alle merken).
Na kontakt met CE-Repair kreeg ik een aanbieding , dat zij de hardware en software konden vervangen met een beter werkend systeem. Alle bijzonderheden, zoals 2e ontvanger ,camera, 3-D , draadloze subwoofers enz komt dan te vervallen. Dus er komt een goedkope print met software in voor € 244,-
Moet de TV van 32kg grootbeeld dan naar Mijdrecht brengen en ophalen, terwijl in Almelo een reparatie afdeling zit. Ik zelf woon er dichtbij. Ik zou toch verwachten dat er eerst iemand komt kijken wat er precies aan de hand is en dan uitleggen wat de mogelijkheden zijn. Natuurlijk zijn er voorrij-kosten.
Dit toestel koste wel € 2099,- en is in mijn ogen na 5 jaar te snel stuk.
U kunt dus begrijpen, dat ik nu met mijn nieuwe 55OLED903/12 die binnen een jaar stuk is , zeer ongelukkig ben. Ik wil het plezier van alle reviewers niet bederven, maar dit is realiteit. Geen Philips service zoals
we van vroeger gewend waren . Ook heb ik slechte ervaring met Software upgrade's. Iedere keer krijg je er kleine problemen bij. ( Traag reageren op bediening, opneem probleem en nu bij de OLED kan ik na de 1e upgrade plotseling mijn 3e Philips TV kruislings bedienen.) Philips /Android onvolkomenheden.
Ik kan zeker stellen dat ik ook geen Philips producten meer zal kopen. Alle drie TV's zijn in Polen gebouwd
en dragen niet bij aan Nederlands welvaart. Dus trots zijn op een Nederland product is naïef.

Pluspunten

• Beeld en geluid subliem

Minpunten

• Geen duurzaam product !
  • Ontbreken van Philips service .
  • Zeker niet aan te raden !

Roman 10-12-2019

Super oled TV & Best Blackfriday actie

Geschreven voor: Philips 55OLED903/12

Ik wou eerst de 55us804 aankopen omdat het 2200PPI lcd paneel heeft. Het best lcd scherm op dit moment. Maar in de winkel van kamera-express te Rotterdam. Zag ik naast de de 804 lcd model, een oled scherm. De Phillips 55oled903/12 en die was overtuigend beter, maar ook duurder. Ik vroeg om Diverse offertes bij 6 winkels en Kamera-express kwam met de beste offerte. Hoewel blackfriday eraan wachtte ik nog een paar dagen. En op blackfriday kreeg ik de beste prijs, een goede honderd euro lager. Geen winkel deed dat, behalve Kamera-express!!

Pluspunten

• ambilight
  • scherm

Ray 21-08-2019

Topper

Geschreven voor: Philips 55OLED903/12

Tot nu toe zeer tevreden , bedankt D van televisiewinkel .nl in Naarden voor je vakkundige uitleg en tips !!

Pluspunten

• Beeld
  • Menu

Minpunten

• Weet ik nog niet

Gert-Jan 13-08-2019

Wow, een ECHTE thuisbioscoop

Geschreven voor: Philips 55OLED903/12

Wat een fantastische TV is dit! Geweldig mooi beeld, dankzij OLED scherm! En dat geluid....nog nooit een (platte) TV gehoord met standaard zo'n fantastisch geluid! Ben zelf in het bezit van een goede B&W speaker-set maar wil gewoon niet altijd deze aanzetten.
Dankzij de ingebouwde B&W speakers en het OLED scherm en het Ambilight de perfecte thuisbios.
Leuk zijn natuurlijk ook de Netflix en YouTube applicaties, maar heb daar mede vanwege het mooie zomerweer van de afgelopen weken nog niet veel aandacht aan geschonken.

Pluspunten

• super mooi beeld.
  • Geweldig geluid,
  • Anbilight
  • Strakke vormgeving

Minpunten

• nog niet gevonden

Rob van de Wiel 14-07-2019

Groot scherm, prachtige kleuren en formidabel geluid

Geschreven voor: Philips 55OLED903/12

Een strakke TV op minimale voetjes met prachtige kleuren en een heel goed geluid, dankzij het ingebouwde Bowers & Wilkins geluidsysteem. De ingebouwde verbindingen met Google, Netflix en YouTube zijn ook belangrijk om te vermelden.

Pluspunten

• Prijs/Kwaliteits verhouding
  • Kleuren en geluid

Minpunten

• Met een Ziggobox twee afstandsbedingen nodig

Frank Vesseur 29-06-2019

Fantastisch beeld

Geschreven voor: Philips 55OLED903/12

Geweldige kijk en luisterervaring. een juweel in mijn interieur. Bediening en mogelijkheden nog niet allemaal ontdekt, maar probleemloos.

Pluspunten

• Fantastisch beeld
  • Makkelijke bediening

F.Baars 10-06-2019

Een geweldige TV, beeld echt geweldig, maar wat me het meest verraste was het geluid van de ingebouwde soundbar van Bowers en Wilkins.Echt geweldig geluid. Hij is snel in de apps zoeken. Deze tv is echt zijn geld waard.

Pluspunten

• Beeld
  • Geluid ++