LG OLED55B8PLA - Reviews

Diepte
4,69 cm dikte
55,0 inch

Henk W 08-08-2018

Prachtige beelden, scherp en natuurlijk echt.

Hiervoor een plasmascherm (Panasonic) gehad. Jarenlang met voldoening gekeken. Kijk nu mijn ogen uit. Een fantastisch beeld. Groter en scherper met voortreffelijke kleuren met gedetailleerde weergave. Zowel studio-opnames als sportverslagen - m.n. voetbal is een genot - als natuurbeelden zijn perfect te aanschouwen. Je waant je ter plekke. Het geluid is goed en ook spraakmomenten zijn duidelijk. Muziek beluisteren kan naar tevredenheid.
De vormgeving is goed en is een plaatje in onze huiskamer. Gebruiksgemak is voortreffelijk. Duidelijke menu's brengen je waar je wilt zijn. De afstandsbediening is op zich een attractie. Magic-remote tovert middels een beeldende cursor al verplaatsend over het scherm naar het gewenste doel.
Mogelijkheden te over. Via het menu kom je er probleemloos.
Over duurzaamheid kan ik nog weinig zeggen daar we het toestel nog maar een paar dagen in bezit hebben. Opvallend is het geringe stroomverbruik. Het verbruik is duidelijk verschillend met ons vorige plasmatoestel. De aansluitingen voor o.a. HDMI zowel achter als opzij; dit laatste komt ons goed van pas.
Kortom een geweldig toestel.

Pluspunten

• Kleuren scherp en natuurlijk
  • goed geluid
  • zuinig in stroomgebruik
  • goede en brede kijkhoek

Minpunten

Geschreven voor: LG OLED55B8PLA