LG 65SK7900 - Reviews

65,0 inch

• Slecht

Richard 22-07-2018

Spijt van de aankoop

LG adverteert met de nano led technologie waarbij je ook met LED goede zwartwaardes en kijkhoek krijgt.
Ik zag een leuke aanbieding bij TvReus.nl, 65 inch voor 1149 euro. Mijn oude Samsung plasma was ruim 8 jaar oud en ik had besloten deze uiteindelijk te vervangen voor deze tv. Helaas had ik geen budget voor een 65 inch OLED. Had ik maar doorgespaard....
Het beeld viel gelijk tegen na het aansluiten, enorme backlight bleeding en belabberde zwartwaardes. Uiteraard was ik op de hoogte van het feit dat LED niet kan tippen aan OLED maar dat het zo'n verschil zou zijn... mijn oude Samsung 50ps7700 plasma geeft een stuk beter beeld. De 4k hdr demo filmpjes van YouTube zien er wel mooi uit maar regulier tv kijken is geen pretje. WebOS werkt ook prettig en snel.

Spijt dus dat ik niet heb doorgespaard voor een OLED en uiteraard dom van mij dat ik de tv niet eerst in de winkel heb bekeken. Te snel besloten deze tv aan te schaffen en me gek laten maken door de marketing praatjes van LG.

Pluspunten

• WebOS
  • 4k hdr demo filmpjes

Minpunten

• Beeld
Geschreven voor: LG 65SK7900