Panasonic TX-55FZW804 - Reviews

6,20 cm dikte
55,0 inch

de Boer 20-11-2018

Helder scherp beeld

Deze televisie mocht ik 4weken lang testen.
Ik heb dit product als een zeer goede kwaliteit televisie ervaren..

De televisie installeren was zo gebeurt en erg gemakkelijk..
Ik had alleen eerst geen geluid maar met 1 telefoontje met de call center was het zo opgelost..

De televisie geeft een fantastisch en helder beeld.. Het is een zwaar genot om op deze televisie films en series te kijken..

Het geluid op deze televisie had je alleen wel beter verwacht als je dat vergelijk met de prijs..

Het is een stevige televisie alleen is het voet stuk is wat aan de grote kant.. Dit heb ik zelf niet als onprettig ervaren, maar je moet er van houden..

Pluspunten

• Beeld
  • Formaat

Allard 19-11-2018

Geweldige beeldkwaliteit

Ik heb de panasonic de PANASONIC TX-55FZW804 nu een aantal weken in huis en ik ben erg tevreden! De beeldkwaliteit is echt geweldig. Het beeld geen een mooi contrast en heldere kleuren. Het scherm is echt mega dun aan de bovenkant, dit ziet er heel cool uit. De onderzijde is helaas iets dikker. Er zitten weinig randen om het scherm wat een heel mooi effect geeft. Het smartmenu werkt simpel en voldoet prima. Er is een optie om je tv te bedienen met een app en zo heel gemakkelijk bijvoorbeeld foto’s of filmpjes van je telefoon op je tv te laten zien. Helaas werkt dit wel erg traag. Het geluid van de televisie is prima alleen voor echt goed geluid bij een film is een soundbar/box wel aan te raden. De afstandsbediening ziet er ook fancy uit van metaal met lichtgevende knopjes alleen is hij wel wat groot. Al met al een super mooie tv met een heel goede beeldkwaliteit!

Pluspunten

• Beeldkwaliteit

Minpunten

• trage connectie met app

Bastiaan de Bruin 08-11-2018

Moderne TV met prachtig display

Ik mocht deze TV vier weken lang testen en ik heb ontzettend genoten van films en games consumeren met deze topper. Het OLED scherm is prachtig en samen met het HDR kleurenbereik haal je alles uit de media die je bekijkt. Met mijn oude televisie had ik enorm veel moeite met kijken naar film/serie scenes kijken die in het donker opgenomen waren. Op deze Panasonic is het verschil in kleuren haarscherp te zien en kan ik alles goed volgen, ook de scenes in het donker. Een ander onderdeel dat bijdraagt aan de beleving van de Televisie, is de geluidskwaliteit. De TV’s worden steeds dunner en de kwaliteit van het geluid steeds minder. De TX-55FZW804 is hier geen uitzondering op. Voor alledaags gebruik voldoen de speakers van de TV, maar als je écht in een film of game wilt opgaan, is het aangeraden om de TV op een speaker(set) aan te sluiten.

Het is een genot om op deze televisie te gamen. Met een 4K resolutie, het OLED scherm en HDR kleurenbereik haal je het maximale uit de huidige generatie gamingconsoles, en ben je (waarschijnlijk) ook future proof voor de volgende generatie consoles.

Ik ben minder enthousiast over het gebruiksgemak van deze TV. Het is geen absolute spelbreker maar ik had meer verwacht van het Smart OS op deze TV. Ik vind dat andere TV producenten dit beter implementeren op hun apparaten dan Panasonic dat doet met deze TV. Maar dat kan ook een kwestie van smaak zijn.

Ook de voet van de televisie is wat groot en log, maar hij is wel erg stevig en oogt betrouwbaar.

Al met al vind ik dit een ontzettend mooie TV die uitblinkt in beeldkwaliteit. Het is een stevige prijs die je betaalt voor deze TV maar je krijgt wel waar voor je geld.

Pluspunten

• HDR kleurbereik zorgt voor mooie kleuren
  • Lage input lag perfect voor gamers
  • OLED beeldscherm is prachtig

Minpunten

• Prijs is hoog
  • Smart OS bediening niet handig
  • Voetstuk lelijk en log

Claudia 01-11-2018

Wat een fantastisch beeld!

De tv installeren is een kwestie van enkele minuten. Taal en land kiezen, een netwerkverbinding leveren, de zenders intunen en klaar. Daarna begint het feest! Wat een fantastisch beeld! Het contrast en de helderheid van het scherm is werkelijk bizar.

Alleen het geluid had beter gekund. Dit is wat vlak en minder krachtig vergeleken bij het beeld. In combinatie met een soundbar heb je de perfecte combinatie. Ook de game modus bij bijv, gebruik van Playstation is werkelijk top!

Al met al een absolute aanrader de tv!

Pluspunten

• Beeldkwaliteit
  • Gebruik apps
  • Vormgeving