Panasonic TX-65FZW954 - Reviews

65,0 inch

Wim Hoppenbrouwer 07-04-2019

Fenomenaal beeld en geluid

Geschreven voor: Panasonic TX-55FZW954

Het beeld is fenomenaal scherp en de TV reageerde snel. Ook de bijbehorende Technics soundbar is geweldig. Enige minpuntje zou kunnen zijn dat de spraak soms iets minder goed te verstaan is. Verder zijn de smartphone app handige middeltjes om snel instellingen te wijzigen of foto’s en video’s van je telefoon op het beeld te toveren. Even het handigheidje doorkrijgen vergt gewenning. Als ik dan toch een minpuntje zou moeten opnoemen, is het ontbreken van een Spotify app er een.

Pluspunten

• Fenomenaal mooi beeld
  • Geweldig geluid
  • Makkelijk te bedienen

Minpunten

• Geen Spotify app

Richard 04-02-2019

Prachtig superdun scherm.

Geschreven voor: Panasonic TX-65FZW954

Ten eerste Panasonic gekozen voor de degelijkheid van dit betrouwbare merk. Daarnaast natuurlijk de geweldig goede prestaties. Ook het geluid is boven verwachting. Wachten met kopen ve geluidsbalk tot je dit gehoord hebt. Deze tv ziet er werkelijk echt strak uit: geen overbodige details, de sobere vormgeving is echt uniek. Je moet ervan houden of niet, maar het superdunne scherm met zeer bescheiden rand valt meteen op, maar neemt optisch weinig plaats in in je ruimte door de uitvoering ervan. Past in elk interieur. Aanrader voor diegene die kritisch is mbt de kleuren. Als je het toestel goed inregelt, dan tipt geen enkel ander toestel van een ander merk met deze beelddiagonaal en oled-scherm aan deze kwaliteit op dit moment.

Pluspunten

• betrouwbaar merk
  • zeer goede prestaties
  • exclusieve vormgeving

Minpunten

• bovenkant van het scherm wel broos (dun)